Wat een onzin..

Dit krijg ik van mijn man via de mail, zie je nou wel zeg hij…haha ik denk alleen maar wat een onzin. :mrgreen:

http://www.nu.nl/wetenschap/2133751/man ... ilen-.html

@marloes vip wrote:

Dat noemen ze toch oostindisch doof :think:

Precies! :thumbup:

Mannen horen gewoon niets…

Nou ik geloof gewoon wel dat het met je instinct te maken heeft…

Vind het niet zo’n verrassend stukje eigenlijk

nou dat verhaal gaat hier niet op.

Mijn man hoort de kids eerder dan mij :oops:

Ik geloof het wel hoor… Mijn vriend hoorde Jayden zelfs niet toen hij nog bij ons in de kamer sliep. Gewoon niet wakker te krijgen. Wat meerdere keren tot grote ruzies midden in de nacht heeft geleid :shifty:

@knollie1 wrote:

Hier dus ook…

er zou idd ooit onderzoek gedaan zijn dat dit ook met hormonen te maken heeft, maar hier is vriend er eerder uit dan ik hoor! Ik slaap er juist veel eerder door heen dan hij :oops:

Ik denk wel dat het klopt. Uiteraard bevestigen uitzonderingen de regel, maar om het nou als "onzin"af te doen :think: .

Denk dat het wel zo is.

Ik slaap door onweer, regen, wind, wekker van manlief (hoor hem er ook niet uit gaan) maar van ieder kuchje van mijn kinderen ben ik wakker :shock: Manlief hoort de kinderen nooit 's nachts! Zelfs niet als ze 's avonds als ze er net in liggen roepen en wij zijn beneden! Ik ben het dus met het artikel eens :wink:

bewijst maar weer eens dat een man een totaal waardeloze toevoeging is op het leven van een kersverse moeder :angel:

(leuk die foto van dat kind dat een prikje krijgt erbij… :eh: )

Ik had dit al weleens eerder gelezen… Maar hier is het echt zo, Noëlle hoeft maar een kik te geven en ik zit rechtovereind in bed. En als ze helemaal overstuur is slaapt hub er gewoon doorheen!

Het zla niet voor niks bij het stukje wetenschap staan, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.

Je moet gewoon in zijn oor gaan blazen als je babygehuil hoort en hij door slaapt… van de wind wordt hij blijkbaar wel wakker :mrgreen:

@juulke wrote:

Je moet gewoon in zijn oor gaan blazen als je babygehuil hoort en hij door slaapt… van de wind wordt hij blijkbaar wel wakker :mrgreen:

Ik zal het eens proberen :lol:

hier absoluut geen klagen… manlief hoort de kids zelfs eerder dan ik :oops:

Alleen in de eerste weken ben ik echt hyperallert… daarna verzwakt mijn gehoor door vermoeidheid :oops: :oops: :oops: Man haalt ook altijd de kleine man op voor een nachtvoeding etc.

Dus dat het aan het mannelijk brein ligt geloof ik niet zo. Trainen maar die mannen :wink:

ik wist wel dat manlief en ik de rollen juist omdraaien…

hij moet mij `s morgens altijd vertellen hoe vaak hij er uit is geweest voor de kids… ik merk echt niets

hier hoorde mijn man het ook echt niet!

vroeg hij 's morgens hoe het 's nachts gegaan was

zeg ik; DUHHHHHHHHH ik ben er 10x uitgeweest!!! :shock: :shock:

:wall: :wall: :wall:

@Isabel Sofie wrote:

@knollie1 wrote:

Hier dus ook…

hier ook :oops:

Het klopt hier niet.

Hij hoort ze soms eerder dan mij en helemaal Lyora.