Ik geloof het wel hoor… Mijn vriend hoorde Jayden zelfs niet toen hij nog bij ons in de kamer sliep. Gewoon niet wakker te krijgen. Wat meerdere keren tot grote ruzies midden in de nacht heeft geleid :shifty:
Hier precies andersom :lol: :lol: Ik hoor niets (terwijl hij toch echt direct naast mij ligt en echt niet zachtjes kan huilen) en Don wordt bij het minste of geringste wakker van hem.
Nou hier gaat dat dus ook op, pas aan het einde van de nacht wordt hij er wakker van en kan dan dus niet meer slapen (maar dat meldt ie altijd pas de volgende ochtend :roll: ) terwijl ik toch altijd gesnurk hoor als ik weer in bed stap :think:
:lol: Word wat als de kleine uk wordt geboren… Ik zelf ben slechthorend en draag aan een kant gehoorapperaat… me vriend is wel goedhorend dus die is eerder wakker dan ik :mrgreen: En hij maakt er nu al druk om :lol: :lol: :lol:
Ben ik toch niet de enige ontaarde moeder die dwars door haar kinderen heen slaapt :shifty:
Ik werd wel wakker van kinderen die ik nog aan de borst had, dan sliep mijn man lekker door. Met de jongsten was het al zo dat hij wakker werd van de groteren en ik van de jongste en andersom sliepen we gewoon door. Echt ideaal wel. En later toen de jongste ook geen borst meer kreeg werd hij voor alle kinderen wakker en sliep ik overal doorheen.