Wat een heerlijke aflevering

Na weken lang tenenkrommend van ergenis naar expeditie robinson hebben zitten kijken, was het vanavond echt een heerlijke aflevering.

Geert eruit en de 3-eenheid is verbroken :dance: .



Balen dat Hans die imuniteitsmunt heeft, wat een kwal is die man zeg bah :sick: .

Volgende week gaat Yin eruit en dan gaan Sharon, Hiukwan en Hans naar de finale.

Maar de winnaar wordt altijd gekozen door de mensen die zijn weggestemd, dus ik denk/hoop dat Sharon de winnaar wordt van expeditie Robinson 2008.



Ik hoop echt dat het zo zal lopen, zal je natuurlijk net zien dat Yin volgende week immuniteit haalt :wall:



Nog meer robinson verslaafde die een afloop in hun hoofd hebben?

Ik heb ook zitten genieten vanavond! Ik heb eerder uitlatingen gedaan over Hiu-Kwan, dat ik me dood irriteerde aan haar, maar wat een heerlijke tactische zet van haar vandaag zeg, echt top :dance:

heb hier ook zitten genieten :dance: :dance: :dance: …o wat irritant is die Yin samen met hans zeg bah!!! helemaal als ze als een moedertje zegt dat die en die wel trots zullen zijn blablabla vorige week met sarah ook al…

:shifty: Ik heb het dus opgenomen en ga het morgen kijken :? .



:wall: :wall: waarom open ik dit topic dan ook :roll:



:mrgreen: nee geintje, geeft niks hoor. Ik ga morgen evengoed kijken :lol:

Hmm… maar ik ben juist bang dat die hans de immuniteitsmunt aan yin/jin gaat geven om haar te redden…



Enne: die yin/jin is echt een vieze… Dat geslijm en gedraai om die mannen heen :sick: …



Ik wil dat Sharon wint! :mrgreen:

En ik denk ook dat alle afvallers van tot nu toe ook helemaal doorhebben hoe die hans in elkaar zit… (hoop het ten minste!)

ik heb hier echt venijnig zitten lachen… Het duurde ff voor hiu het door had hoe ze het moest spelen… en dacht in eerste instantie dat sharon het zou gaan verraden, met haar triomfantelijke lach… maar mens… die gezichten van hans en yin… en die flabbergasted blik van geert toen Ernst Paul zei dat hij moest vertrekken… Alsof hij water zag branden!!! GE-WEL-DIG



Dit was een uitzending met een gouden randje :smiley:



Heel eerlijk overigens?? Hans houdt die munt tot op het allerlaatst, en als hij dan zelf de immuniteit met de proef heeft gehaald, zal hij die zeker weten aan yin geven! Maar voor nu ff euforie :stuck_out_tongue:

Ik wilde er net een topic over openen!! Want ik heb ook genoten :dance: :dance:

Ik heb er ook echt van genoten.



Even een quote van 28 sept in een ander topic :



@Karin2 wrote:

En het is dodelijk saai :eh:



En ergerde ik me aanvankelijk aan Hiukwan, nu moet ik wel om haar lachen, ze is best grappig en lief.




Ik heb haar toch wel goed ingeschat :mrgreen:. Komt nog bij dat ik eerst vond dat ze redelijk blond overkwam maar blijkbaar toch een goed stel hersens heeft :smiley: Die kop van Geert !!! :thumbup: Haha geweldig!!

En Ernst Paul (r.i.p.) met zijn subtiele vraag wat Geert eigenlijk zou doen als hij zou weten wat Hiukwan van plan was, of hij dan ook niet op haar zou stemmen. Uhuh !



Ik ben wel heel beniwued hoe het verder gaat. Ik vind Hans best een aardige kerel maar man man, wat een air heeft die vent. Hij is mij TE zelfverzekerd hoor! En Yin :sick: , wat een achterbakse trut is dat. Die heeft echt 4 gezichten.



En vonden jullie ook niet dat Sharon zichtbaar genoot dat HiuKwan even de grond in werd geboord ? Zag je haar sneaky lachje niet ? Ik vond het rot voor HK. Ze is gewoon een flapuit maar is wel veel te eerlijk.

ja hij was goed :mrgreen: ik rolde echt van de bank bij die eilandraad, die koppen op de achterste rij en Geert die echt totaal niet doorhad dat ie kon gaan :lol:

@annemarie69 wrote:

ja hij was goed :mrgreen: ik rolde echt van de bank bij die eilandraad, die koppen op de achterste rij en Geert die echt totaal niet doorhad dat ie kon gaan :lol:




Dat vond ik nog het mooiste van alles… hoe versteend die daar zat… totaal niet doorgedrongen dat hij weg kon… whahahahah, en echt … de verschrikte en verbaasde blikken bij hans en yin… TOP!!



Nu het bijna is afgelopen komt er eindelijk wat spanning in…

Ik heb me echt zitten te verkneukelen! :mrgreen: Alleen die gezichten al van Hans en Yin en een totaal verbouwereerde Geert, helemaal top! Ben benieuwd hoe het verder zal lopen, maar ik ben bang dat Hans & Yin sowieso in de finale zullen eindigen…

Hmmm, ik geloof dat ik dus even vanmiddag uitzending gemist moet kijken :think:

Ik lach me dus echt helemaal gek!

Hoop dat Hans zich veilig waant, als dan Hiu Kwan immuniteit heeft en hij denkt de munt niet te hoeven inzetten, dan vliegt hij eruit.

Volgens mijn man is er trouwens geen eilandraad meer, omdat ze nu met 4 overgebleven zijn.

Heeeerlijk



“Geert met drie zwarte stemmen lig jij er uit, neem afscheid”…er gebeurt niks



“Geert neem afscheid je ligt eruit” en dan…



Geert: “WAT”



hahaahhaha :mrgreen:

Hij was echt goed he :mrgreen: …

We hebben hier echt gelachen…

We hadden al zo’n vermoeden omdat ze het vorige week lieten zien als voorstukje…



Het is alleen jammer dat Hans de munt heeft en daardoor altijd wel in de finale zit…



Van mij mag Huikwan wel winnen… :thumbup:



gr patricia

GEWELDIG!!!



Heb net echt heeeeeeeeeeeeerlijk genoten.

" 2 stemmen voor HiuKwan en 2 stemmen voor Geert en dan gaan we kijken naar vorige eilandraden.

En dan leert dat ons dat Geert 3 stemmen heeft gekregen na de samensmelting en Hiu geen 1.



Geert, neem afscheid…



Geert, neem afscheid.




Pardon ?



Néém afscheid.



Tja, het zij zo he."




Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai Geert !

Whaha wat een geweldig stukje tv !!!

jaaa whoehahahahaa, ik heb me rot zitten lachen!!!



Ik zat zoooooooooo te hopen dat Sharon mee zou doen :pray:

Vind Sharon het af en toe trouwens ook wel achter de ellenbogen hebben, want ze ging mee met de aanval naar Hui toe, terwijl ze zelf ook vond dat Yin haar charmes op de mannen gebruikte :naughty:



Maar tof dat ze mee deed! Ze moest ook wel, want ze zou de volgende zijn…



En die kop van Geert :lol: Zat op het puntje van mijn stoel te juichen en te brullen toen de stemmingen geteld werden! En Hui was zooooo nerveus!! Ik vond het in eerste instantie ook een irritant figuur, maar dit was zoooo slim van haar!!!



Kan niet wachten tot volgende week 8)

@tantetoe wrote:

Heeeerlijk



“Geert met drie zwarte stemmen lig jij er uit, neem afscheid”…er gebeurt niks



“Geert neem afscheid je ligt eruit” en dan…



Geert: “WAT”



hahaahhaha :mrgreen:
Ja vooral dat stuk was super!!!

Oooh wij hebben hier ook ZO zitten genieten! Wat leuk dat ik er nu een topic over zie!!!

Ik ben werkelijk waar op mijn knieen voor de tv gaan zitten om er niets van te hoeven missen, en ik heb gelachen alsof ik weer 10 was!

Wat een zaaaaaaalig moment!

En die blikken van Sharon en Hyu naar elkaar… stiekem al een glimlachje om de mond toen sharon ook een stem kreeg, want toen was het al duidelijk! HEERLIJK!

Wauw, ik zit weer met een mega lach op mijn gezicht!!!

Nu als eerste die Yin er maar uit… en dan dat Hans vreselijk op zijn bek gaat in de finale!!! :twisted:



(ooooh wat kun je je toch mee laten slepen door zo’n programma he!!! Oh en wat was ik blij dat Ernst-Paul dit ook nog mee heeft gemaakt, want ook hij zat zich vreselijk te ergeren aan het complot van de drieeenheid volgens mij)