Wat een heerlijke aflevering

Ik heb gisteren pas voor het eerst een aflevering van deze editie gezien. Wij keken er wel naar maar toen het naar talpa ging ofzo zagen we het niet meer.



Viel met mijn neus in de boter blijkbaar :mrgreen:



Volgens mij probeerde die Ernst-Paul die geert nog iets duidelijk te maken over of dat meisje dan maar had moeten verliezen ipv een afspraak te breken - die vent vond van wel - maar even later zei hij zelf ook dat hij in geval van nood op haar gestemd zou hebben maar toch mocht zij het niet doen.



Vond het wel vreemd Ernst Paul te zien en te weten dat hij overleden is - vond het altijd een prachtige presentator :cry:

Ja, dat klopt, die Geert liet zich wel kennen.

Heeft alle complotten zelf meegedaan, tegen Kyra, Sarah, Geert de D, etc.

En dan nu Huilie huilie doen als het hem even tegen zit.

Ik ben erg benieuwd, ze lieten een keer een terugblik zien vanuit het resort met Kyra en Geert, zoo benieuwd wat zich daar afspeelt.

Ik kan echt niet wachten tot volgende week hoor!! Ben heel benieuwd hoe Yin nu gaat doen, want die zal zich ook wel in de zeik genomen voelen. En terecht hoor!

Haar oppermachtige positie is komen te wankelen :mrgreen:

Ik vond t ook geweldig!!!

Dat gezicht van vooral Geert was onbetaalbaar.



Vond zijn commentaar alleen een beetje onterecht wat betreft beloftes.

Alsof hij niet op Hui gestemd zou hebben om zichzelf in t spel te houden.



Echt top gespeeld van die 2 meiden :thumbup:

Heb me goed geamuseerd gisteren :slight_smile:

Gisteren was tenminste even een verrassende wending. Maar … ik vind ER de laatste jaren niet meer zoals de eerste keren. De programma-leiding bemoeit zich teveel met de inhoud door het sturen letterlijk met vragen net voor de eilandraad en erna en de compilatie van hoe mensen in beeld te brengen en dat vind ik jammer. Gewoon op de man af liet Ernst Paul merken dat hij het niet eens was met die of die.



Verder heeft deze serie volgens mij niets met Robinson te maken. Er wordt gezond, geluierd etc… met kan op deze manier net zo goed in een zolderkamertje in Amsterdam de mensen op elkaar zeten en laat ze dan samen overleven. Van “nature-skills” heb ik nooit iets gezien, nauwelijks vis of ander eten gevangen. Geen van de anderen oefent vast voor de finale met vuur maken e.d. . Je weet dat deze proeven eraan komen.



Hoezo gaat Yin er volgende keer uit, volgens mij is het dan 2 tegen 2 waarvan Hans de munt heeft en Hans en Yin sterk zijn met proeven dus… hoe het verder gaat …???



Ook mis ik duikbrillen, terwijl iedereen wel petje, pen en dagboek heeft. Oftewel wel kleine luxe artikelen maar geen noodzaklelijke spullen om te overleven.



En nog een vraag van mij… hoe kan het dat de dames ALTIJD zo netjes onder hun oksels geschoren zijn… je ziet dit nooit gebeuren, maar de heren krijgen wel een baard!!!



Gisteren was Sharon ook niet zuiver ten opzichte van Hiu, ze viel eigenlijk ook haar af voordat ze samen gingen spannen.



Nu begrijp ikwel waarom in het begin Hiu steeds in beeld was met al die "vreemde " commentaren en irritante uitspraken. Veel in beeld brengen omdat ze ver zal eindigen, vandaar dat het in mijn ogen niet "puur " in beeld gebracht wordt.



Blijft ook de vraag hoe sommigen mensen zich in het “echie” handhaven, vooral Yin en Hans nadat iedereen ze zo op diemanier in beeld heeft gezien.



Yin vertelt trouwens altijd iemand hoe "sterk "ze die persoon vindt en dat je ouders wel trots op je zijn en dan … BAM … stemt ze diegene keihard naar huis :think:



Groetjes, Petri

Heerlijk om te zien! Het was alleen niet zo verstandig dat ik net een slok thee had genomen toen de uitslag bekend werd en het langzaam doordrong bij Yin & Hans en uiteindelijk bij Geert :thumbup: :mrgreen:

Pracht Televisie!!

Ook wij hebben genoten en geschaterd, echt ge-wel-dig! :lol:

Ik vind Robinson nog steeds leuk, maar ik vermoed wel dat er hierna geen meer komt, nu EP er niet meer is. Of misschien met Art Rooijakkers, want het is en blijft een goed en veelbekenen show.

hoe de liveshow zal gaan zonder EP, vraag ik me wel af.



Nu maar hopen dat Hiu of Sharon Immuniteit wint, zodat ze een kans maken. Je weet het maar nooit met Robinson! Net toen ik deze reeks op wou geven, gebeurt er dit!

Ik kan me voor een deel wel bij Petri aansluiten :thumbup: Ik heb niet alle series gevolgt, maar wat ik wel gevolgd heb, was toch meer overleven dan dit. Ook waren de complotten volgens mij niet zo extreem als in deze aflevering.



Ze roepen hier ook steeds dat het een spel is het gaat om tactiek en de complotten erbij horen. Ik had eigenlijk altijd het idee dat het ging om de persoon die de meeste proeven doorstond en het goed zou kunnen redden alleen op een eiland… een echte robinson dus :wink:



Maar al met al toch heerlijk om deze serie te volgen!

@catje1977 wrote:

Pracht Televisie!!

Ook wij hebben genoten en geschaterd, echt ge-wel-dig! :lol:

Ik vind Robinson nog steeds leuk, maar ik vermoed wel dat er hierna geen meer komt, nu EP er niet meer is. Of misschien met Art Rooijakkers, want het is en blijft een goed en veelbekenen show.

hoe de liveshow zal gaan zonder EP, vraag ik me wel af.




Vorig jaar is er al geen liveshow meer geweest en is de Robinson ter plekke gekozen door de kandidaten die de samensmelting gehaald hebben.



Er zouden regels moeten komen dat er geen complotten gesmeed mogen worden. Toevallig zei ik vorige week tegen vriendlief dat er niks meer aan is zo, tot de wending zondagavond :mrgreen:

ik vond het ook echt HI-LA-RISCH

Wat een masterplan!!!

Stond ie mooi ff te kijken WHAHA!!



Ik hoop dat Sharon wint, maar ik ben bang dat het hans gaat worden

Ik denk niet dat Yin eruit gaat…Ik denk sharon of hiu…ik wil t niet, maar denk t wel.