Wat DOET ze???

Ik durf niet te googelen want ik ben een beetje bang voor de pagina’s waar ik dan op terecht kom…



Ennieweej, sinds een paar weken doet Rijn iets ‘geks’. Wanneer ze op haar buik ligt maakt ze met haar bekken ‘de’ beweging (Ja, ik weet het, het is mijn volwassen associatie). Tevens houdt ze haar adem steeds een een beetje in, haar ogen gaan er zo ‘stoned’ bij hangen en ze krijgt een rode kop… Nou ja, het ziet er dus hetzelfde uit als wat sommige volwassenen doen om een orgasme te krijgen. Hetzelfde doet ze ook wel eens als ze op haar rug ligt of in de wipstoel zit. Dan gaan haar knieën steeds opzij en drukt ze met haar bekken wat naar voren.



Eigenlijk is het super grappig om naar te kijken, maar ze raakt ook wel een beetje gefrustreerd als ze het doet, en dat is dan weer zielig…



Wat dóet ze nou als ze zo bezig is? Weet iemand het?

:twisted: :silenced:



Edit: geen filmpje dus.

Het dochtertje van mijn zus doet dat ook. Ze doet het omdat ze het prettig vindt. Idd ook in de autostoel, in de kinderstoel, in de winkelwagen.



Mijn zus heeft op het cb eens gevraagd wat ze ermee moest. Daar zeiden ze dat je het beter niet kunt verbieden. Maar haar er wel op wijzen en proberen af te leiden. Dat lukt nu beter (meisje is net 2) maar ik kan me voorstellen dat dat bij Marijn nog erg lastig is.

Ik heb ook een filmpje van Marijn, ga ook even proberen of het lukt om hem van mijn telefoon af te krijgen…

Vrij normaal gedrag maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg vind dat jullie het filmen en dan ook nog eens online zetten

Je weet maar nooit wat voor viezeriken meekijken

Tnx Sis. Ze ziet er inderdaad even geconcentreerd uit als Rijn… Mag ik wel even opmerken dat ze wel de mooiste ogen heeft zeg!! Nou ja, ik wacht het maar even af (mijn filmpje krijg ik niet van mijn foon af)



Marijn wordt inderdaad ook helemaal warm en rood…Je ziet het ook gewoon aan haar ogen… Ik heb nooit geweten dat baby’s dat al zo vroeg kunnen doen eigenlijk…

@Lindaja wrote:

Vrij normaal gedrag maar ik moet zeggen dat ik het wel heel erg vind dat jullie het filmen en dan ook nog eens online zetten

Je weet maar nooit wat voor viezeriken meekijken


Dat vind ik een behoorlijk overtrokken reactie moet ik zeggen! Zo opwindend is dit niet hoor!! En ze is volledig aangekleed.



En weet je waarom we het filmen? Omdat we het dus geen normaal gedrag vinden. Of omdat het ons onbekend gedrag is voor een baby/dreumes/peuter. Zo ook op ons kdv, daar vroegen ze zich ook af wat het was en of ik er al mee bij de dokter geweest was. Dus ja, voor jou misschien normaal, duidelijk niet voor iedereen.



Maar goed, iedereen heeft recht op z’n eigen mening.

Reden waarom ik er niet eens op reageer…



Ik moet in juni weer naar cb, zal mijn filmpje dan ook eens laten zien. In het begin dachten we namelijk dat ze begon te oefenen met kruipen. Ik ben ook wel benieuwd wat cb er van zegt…

Ze waarschuwen overal over internet privacy

niet de echte namen gebruiken

uitkijken met foto`s

Prive filmpjes beveiligen



Dit is echt niet zonder reden !

@~Marion~ wrote:

Reden waarom ik er niet eens op reageer…


Ja dat is ook zo, maar ik kon het weer eens niet laten. :mrgreen:



Als ze nou kwam met een echt antwoord. Wat het dan is als het zo gewoon is? Wanneer gaat het over? Wat kan je er aan doen, of niet? Nee, meteen weer commentaar op een heel ander onderwerp. :naughty: :silenced: Ik kan daar héél slecht tegen… my bad. :shifty:

:mrgreen: Geeft niks…

:-*

je wil weten wanneer het over gaat

als het goed met haar gaat en er normaal over word gedaan nooit

maar zal ze wel van jullie leren het in de privacy van haar kamer doen omdat dat nu eenmaal privé is

Riley doet ‘rare’ bewegingen… als hij op de grond speelt enzo.

Ik weet niet wat het is, hij is ook wat ouder dan Marijn.





Trouwens, mag je dan totaal geen filmpjes meer neer zetten of wat?

@Lindaja wrote:

je wil weten wanneer het over gaat


Marion wil weten WAT het is… :roll: Ik weet het niet (zie eerdere berichten) maar het LIJKT op… :angel:

Goh, het lijkt mij wel duidelijk wat het is. Voor baby’tjes en wat oudere kindjes is het natuurlijk nog niet iets seksueels, maar wel iets wat lekker voelt. Dat kan inderdaad al heel vroeg. En er is helemaal niets mis mee. Inderdaad kun je vanaf een bepaalde leeftijd gaan leren dat dat een fijn gevoel geeft en dat het prima is, maar niet als er andere mensen bij zijn.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook een beetje van schrok dat jullie dit soort filmpjes online plaatsen. Nou plaats ik liever helemaal geen filmpjes van mijn kids online, dus het zegt ook zeker wat over mij. Maar mijn terughoudendheid is nog net wat groter als je denkt dat het misschien een filmpje is van een ‘intiem moment’ (ik weet even niet hoe ik het moet noemen; zelfbevrediging of masturbatie klinkt een beetje gek / overdreven als we het hebben over kindjes van deze leeftijd). Hebben jullie dat dan helemaal niet?

@Hupsakee wrote:

Hebben jullie dat dan helemaal niet?


Helemaal niet wil ik niet zeggen, maar ik vind het filmpje zoals ik dat nu laat zien toch echt helemaal niks met s*x te maken hebben.



Nu is het net of ik een ontaarde moeder ben die het raam al gereserveerd heeft voor mijn kind ofzo. Of die geen voorlichting gaat gevn. Pfff, ik probeer alleen Marion maar te laten zien wat Hieke doet, en daarvoor plaats ik een in mijn ogen heel duidelijk en net filmpje.



Ik zal nog eens iemand proberen te helpen, krijg ik alleen maar commentaar. Goh, volgens mij weet ik weer waarom ik nauwelijks nog reageerde hier… :evil:

@Sis wrote:

@Hupsakee wrote:
Hebben jullie dat dan helemaal niet?


Helemaal niet wil ik niet zeggen, maar ik vind het filmpje zoals ik dat nu laat zien toch echt helemaal niks met sx te maken hebben.



Nu is het net of ik een ontaarde moeder ben die het raam al gereserveerd heeft voor mijn kind ofzo. Of die geen voorlichting gaat gevn. Pfff, ik probeer alleen Marion maar te laten zien wat Hieke doet, en daarvoor plaats ik een in mijn ogen heel duidelijk en net filmpje.



Ik zal nog eens iemand proberen te helpen, krijg ik alleen maar commentaar. Goh, volgens mij weet ik weer waarom ik nauwelijks nog reageerde hier… :evil:




Zoals je het nu leest heb ik het helemaal niet bedoeld. Ik denk niet dat er iets mis is met het filmpje. En ook niet dat het wat met sx te maken heeft. Dat schreef ik in mijn vorige post ook al.

Natuurlijk zou je zo’n filmpje gewoon moeten kunnen posten zonder je zorgen te maken, maar ik denk dan dat er via google zo een engerd naar zit te kijken en die kijkt met heel andere ogen. Zoals ik al zei plaats ik liever helemaal geen filmpjes van mijn kids en zegt mijn reactie dus duidelijk ook wat over mij.

Ik was gewoon oprecht benieuwd naar hoe jullie dat ervaren.

En weet je… wat dan nog? Dan zit er zo’n perverseling te kijken naar een paar starende ogen van een peuter… nou nou… Er zullen ongetwijfeld ook perverselingen kicken op BV foto’s, of kleutermeisjes in bikini, of van een kind die een banaan eet… Ik kan er niet van wakker liggen…

@~Marion~ wrote:

En weet je… wat dan nog? Dan zit er zo’n perverseling te kijken naar een paar starende ogen van een peuter… nou nou… Er zullen ongetwijfeld ook perverselingen kicken op BV foto’s, of kleutermeisjes in bikini, of van een kind die een banaan eet… Ik kan er niet van wakker liggen…


OK, dat is dan inderdaad het verschil: ik kan er -helaas- wel wakker van liggen. :mrgreen: Ik zie wel vaker beren op de weg als anderen die niet zien.