Ik weet echt niet wat ik met Jasly moet gaan doen in dit weer behalve een wandelingetje maken wat zij tegenwoordig niet meer zo leuk vind want ze wil recht over eind de wereld zien,
Gister met de buikband gaan wandelen met haar maar dat doet zo een pijn aan mn bekken dat ik dat niet elke keer kan doen met haar,
Ik kan ook niet in de zon gaan zitten met haar want wat moet zij nou in dr maxi cosi in de zon doen?zonnen???
Een badje opblazen en haar erin doen is ze nog te klein voor toch???
Wanneer kan dat trouwens? en naar het strand? wat moet zij op het strand doen? ze kan nog niet op dr bibs zitten en met zand spelen enzo…
Wanneer kan dat allemaal??? en wat kan ik met haar doen in dit weer??
Heeft iemand wat tips???Want binnen zitten is ook niet wat we willen…
Groetjes Jeanette
gewoon lekker op een dekentje buiten neerleggen, in de schaduw. Heb je een eigen tuintje? anders lekker in een park gaan zitten. En verder gewoon het zelfde als je binnen met haar doet, maar dan buiten…
En nee strand en dat soort dingen zou ik nog niet speciaal voor haar gaan opzoeken.
Ik zit lekker in de tuin, Lenn in de wagen(bak) met wat speeltjes of lekker op een boxkleed… hij vermaakt zich eigenlijk altijd wel… en wandelen vind hij ook heerlijk.
Naar het strand zou wel kunnen hoor maar let goed op voldoende schaduw en smeer je kindje goed in!
hier ook heerlijk gewoon buiten op zijn speelkleed of wandelen in de wandelwagen hij vond zijn kinderwagen bak ook al niet leuk meet dus hij zit (ligt) al lekker in zijn wandelwagen hij vind het prachtig! heb een parrasolletje gekocht daarmee hou je hem goed uit de zon met zijn gezichtje
Uhmmm junior meenemen bij dingen die ik zelf wil gaan doen :oops: : boodschappen of bij m’n moeder langs of bij m’n oma langs (die vinden baby vasthouden ook geweldig ), rondje lopen met iets nuttigs zoals lege flessen wegbrengen.
Ik ben geen strand- of buitenzitmens, maar inderdaad toch ook het kleed op het gras. Als ik daar rust voor in m’n kont heb :silenced:
Als papa er ook bij is, een poosje naar iets waar veel voor junior te zien is: boulevardje pakken, zwembad, in stad lopen, terrasje (neem je wipstoeltje mee).
Autorijden vindt 'ie ook altijd leuk (en ik ook), koud weer of warm weer.
Ik heb em lekker in campingbedje buiten, ligt hij te spelen. En verder idd blokje om, of even rondje om het huis op de arm oid.
Bedankt voor de reacties,
Het is echt balen dat ik in dit huis geen tuin heb maar ook maar 3 balkonnetjes waar je alleen maar op kan staan en niet eens met een stoel behoorlijk op kan zitten… De hond ligt er bijna heel de dag en alleen zijn kont past erop…
Bij ons in de buurt is er nog geeneens een fatsoenlijk park…
Wel een surfplas, maar dat is alleen water, strand en geen schaduw…
Mag Jasly trouwens al in de buggy??
Ik heb zo een 2 in 1 kinderwagen en de bak word al steeds ietsie te kleiner voor dr maar dan heb ik nog zo een soort vanm stoel achtig iets dat op de onderstel kan :?
Dat is toch een buggy ofniet?
Ze vind die bak ook niks, want ze kan alleen maar naar boven staren naar de lucht en de laatste tijd komt ze ook niet echt snel in slaap als ik ga rijden met de kinderwagen en blijft ze maar huilen als ik boodschapjes ga doen…
Ik kan ook zeker nog niet naar het zwembad met haar?
wanneer wel??
en zo een opblaasbadje???
Bedankt dames!!
Ik heb voor Joas een opblaasbadje, maar daar gaan we samen in! Dat kan natuurlijk nog niet alleen. Klein laagje water en dan lekker poedelen, hij vindt het geweldig. Lekker in de schaduw zitten en kijken naar alles dat voorbij komt (katten, insecten… :roll: ) vindtie ook gezellig.
en dan erin leggen??? want zitten kan toch niet toch??
En gewoon alleen een zwembroekje aan??
Weet iemand hoe het zit met die soort van buggy die ik heb??
met drie maanden kan je haar nog niet in zo’n zitgedeelte zetten hoor.
Ik denk dat ze eerst moet kunnen zitten.
Gewoon ergens een stuk gras opzoeken met je kleedje en daar gaan zitten eendjes voeren.
@Baby2008Diablow wrote:
Ik kan ook zeker nog niet naar het zwembad met haar?
wanneer wel??
en zo een opblaasbadje???
dat mijn kinderen 4mnd waren zat ik al in het zwembad.
kinderen vonden het heerlijk ook het water.
in het zwembad(in het gras) kun je haar lekker op een kleed leggen en je kan zelf ook een beetje zonnen.
geniet er nog maar even van dat ze nog zo weinig doen, straks ben je de hele dag achter haar aan het hollen.
DAt buggy deel kun je idd beter nog wel eventjes mee wachten tot ze een maandje of 5 is. dan is ze net iets steviger…Je kunt wel een speeltje of iets in de wagen bij haar leggen of aan de kap hangen om naar te kijken…
Als je de buggyinzet wilt gaan gebruiken doe deze dan wel zo plat mogenlijk…
En idd met je kindje op pad is idd nog niet echt nodig…wel jammer dat je idd niet echt naar buiten kan thuis…
Als je zo’n half koepeltentje neemt kun je met haar wel naar het strandje toe en haar in het tentje uit de zon legt, lekker ingesmeerd komt het wel goed…
Evt op een kleedje of in een wipstoeltje
Oh en als het binnen erg warm wordt en je wilt een ventilator aan doen wel opletten he… dat je kindje niet in de luchtstroom ligt van de ventilator…Daar kan ze goed verkouden van worden…
@Baby2008Diablow wrote:
en dan erin leggen??? want zitten kan toch niet toch??
En gewoon alleen een zwembroekje aan??
Lekker in de blote kont en erbij gaan zitten
Anders wandel je een stukje met de Maxi Cosi, zit ze wat meer rechtop"". Gewoon de kap eroverheen en voila, ze ligt uit de zon.
Als ik vrij ben zit ik met dit weer heerlijk op het terras met een boek en chiara ligt in haar wagenbak in de schaduw of te slapen of lekker te spelen met het muisje boven haar :thumbup: Of bij mamma op schoot, maar s´middags slaap ze veel, dus zit ik lekker op het terras :mrgreen:
nou jesse zitl/ligt al in zijn wandelwagen hoor en hij vind het geweldig. de middelste stand is bij mij hetzelfde als de maxi cosi en met de lig stand ligt hij helemaal plat. ik had met hem hetzelfde in zijn kinderwagen
@Lydia_h wrote:
nou jesse zitl/ligt al in zijn wandelwagen hoor en hij vind het geweldig. de middelste stand is bij mij hetzelfde als de maxi cosi en met de lig stand ligt hij helemaal plat. ik had met hem hetzelfde in zijn kinderwagen
Correctie: jÃj vind het geweldig, Jesse’s rug niet
Het is een feit dat het niet goed is voor baby’s om te zitten als ze dat zelf nog niet kunnen, waarom denk je dat een baby maar maximaal anderhalf uur in een maxicosi mag?
Ook dat is een noodzakelijk kwaad om je baby te vervoeren in een auto en niet om uren mee rond te wandelen zoals ik sommige moeders zie doen.
Wat ik me ook afvraag he, hoe weet je nu wat Jesse leuk vind?
Ryan kon het op die leeftijd niet aangeven en Nina nu ook niet
Hier kan ze alleen aangeven dat ze wil drinken of dat ze een schone luier nodig heeft…
nou als een kind zit te lachen en te brabbelen dan zal hij het tich wel naar zijn zin hebben. en ik heb hem in de ligstand hij zit niet. in zijn bak was hij telkens aan het jammeren en sliep hij niet en nu is hij op en top vrolijk.
ik ga binnenkort, asik een campingbedje ook over op het buggy gedeelte… het is huilen met de pet op! als ze in de bak moet! vanmorgen moest ze ff snel met d emaxitaxi, kleinu boodschapje… en mevrouwtje ligt heeerlijk te kijken! en is zeer vrolijk!
nou dat had ik met jesse nou ook dan maar in de wandelwagen liggen toch
Aha…vrolijkheid gaat boven gezondheid dus :silenced:
Ik ken een moeder die haar zoon nadat zijn amandelen waren verwijderd geen zetpil (1000mg) heeft gegeven omdat hij dat niet wilde…
Kind pijn maar voor zijn bestwil niet doorzetten…Wel pijn en niet willen eten daardoor…
Zo gaat dat dus tegenwoordig, de kids bepalen wat er gebeurt en niet de ouders ook al is het niet goed voor ze…