wat doe je in de schoen?

@mar27 wrote:

Jimmy mag zijn schoen zo vaak zetten als hij (elke dag dus :mrgreen: ) maar de Sint heeft het erg druk dus die komt niet zo vaak :wink:

Morgen is de intocht en dan mag hij dus morgenavond zijn schoen zetten.

Maar…perfecte moeder die ik ben :eh: :lol: ik heb dus niks in huis,hahaha. Dus zijn geduld wordt nog even op de proef gesteld.



Deze tijd van het jaar gaat altijd veels te snel voor mij, volgens mij wordt ik oud :mrgreen:




Zo ging dat bij ons thuis dus ook, we mochten hem elke dag zetten, maar sinterklaas kwam niet elke keer omdat ie het druk heeft, dus altijd een verrassing of er iets in zat. Ons mam heeft wel eens verteld toen we wat ouder waren dat ze er soms alleen een mandarijn in deed als ze vond dat we hem te vaak zette. Ik kan het me nog goed herrinneren en we baalden inderdaad als er alleen een mandarijn in zat. Verder kregen we in de schoen nooit cadeautjes maar alleen lekkers.



Hier snapt de kleine er nog niks van dus doen we dat nog niet.

Vanmorgen pepernoten.

Volgende week zaterdag een cadeautje…kinderschaartje met een potje lijm en kwastje. De zaterdag daarop gaat ze logeren bij mijn ouders, dus misschien dat ze dan daar haar schoentje ook wel mag zetten.

En als we pakjesavond vieren krijgt ze naast de cadeautjes een zakje chocolade euro’s.