wat doe je in de schoen?

Ik ben benieuwd wat jullie in de schoen doen morgen en hoe vaak en wanneer de schoen gezet mag worden.



Ik denk dat ik ze alleen in de weekenden de schoen laat zetten.

Vandaag heb ik chocolademuntjes gekocht en een letter.

Iedere zaterdag en woensdag mogen ze hun schoen zetten. Ik doe er 2 keer een kleinigheidje in (1x DVD en 1x zo’n klein doosje playmobil). Verder moeten ze het doen met wat strooigoed/muis/kikker/mandarijntje.

ah, dat is ook een leuk idee.

Die kleine doosjes playmobiel zijn volgens mij nog geen 2 euro.

Dat ga ik denk ik morgen halen.

Als kind zijnde mochten ik en mijn zus een paar x de schoen zetten. Ik weet niet hoe vaak, maar niet iedere avond tot 5 december.

We kregen chocolade kikkers met dat smerige witte spul in het midden. Suikerbeestjes. Chocolate munten. De chocolade letters kwamen op pakjes avond.





Hm…je hebt weinig aan mij, sorry!

Jascha mag 1x zijn schoentje zetten… gewoon voor de lol :lol: en dat doen we morgen :smiley: Hij krijgt er een badeendje in :wink:



Wat ik vroeger vaak kreeg:

Chocoladeletter

Kleine doosjes lego

Barbiekleertjes

Chocolademuntjes

Haarelastiekjes/speldjes

Knikkers

Tamagotchi :mrgreen:

Potloden

Stiften

Sokken

Stickers

Vouwpapier

Etc. :slight_smile:



Ik mocht elke dag mijn schoen zetten voor zo ver ik het me herrinner :oops:

voor de schoen hebben we

snoep: chocolade sinterklaas, muntjes, pepernoten, choco sticks ofzo

“speelgoed” 3 placemat van de efteling, en een blokken puzzeltje



en dat was het geloof ik



ze mag van mij elke dag haar schoen zetten als zezin heeft maar of sinterklaas ook elke dag langskomt :think: :wink:

Ze mogen hier in het 1x in het weekend en 1x door de week de schoen zetten.Morgen krijgen ze samen het sinterklaaskijkboek en Noud een sinterklaaskwartetspel en Marlot een zwartepietenpop :inlove: Verder heb ik wat chocola, kleine doosjes knex voor noud (ooit in de sale bij het kruidvat), :inlove: xzo’n plastic badschuimding in de vorm van sinterklaas en voor Marlot haarclipjes, een kleurboek van sinterklaas, elastiekjes en een voorleesboekje.

Hier mogen ze elke zaterdag de schoen zetten tot aan sinterklaas natuurlijk. Heb boven al chocoladeletters liggen en van die chocosigaretjes, een kleurboek/leesboek en een keer een kaartje van de sint. :lol:

ik doe 2 keer per week de schoen zetten…



in het weekend krijgt zij een kleinigheidje erin…

ik heb parfum gekocht en strijkkraaltjesplankjes (huh?? hoe noem je die??)



voor de rest heb ik chocolade letter, pepernoten en een zakje met chocolaatjes…

Ik denk ook aan de weekenden.



En aan kadootjes zoals een kleurboek, een plymobil doosje.



Groetjes Dijanka

Ik weet niet hoe vaak ze haar schoen mag zetten. Iig morgen, maar als ze er verder niet om vraagt dan niet.

Voor morgen heb ik van die poppenluiers. Naast haar schoen doe ik dan nog een paar chocolade munten. Haar nichtje van 4 1/2 maand blijft logeren en daar heb ik zo’n knisper armbandje voor.



Als ze nog een keer haar schoen wil zetten dan heb ik ook nog een poppenfles. Ze mag ook al haar schoen in een winkel zetten. Op mijn werk komt hij ook langs en dan ook nog 5 december zelf dus dat vind ik allemaal weer genoeg, pfffff.

ik doe wat mijn ouders ook deden, elke zaterdagavond tot 5 december.

Plus de avond van de verjaardag van dochter (mijn broertje is een dag eerder jarig en vroeger ging dat ook zo ;-)), plus op 5 december zelf.

Ik heb strooigoed, chocolademunten en een chocoladeletter. En mandarijntjes natuurlijk :mrgreen:



Verder voor Kaylee kleurpotloden, een voorleesboek en een kleurboek.



Voor Jayden wat knijpdingetjes, en slofjes.



Ik denk dat ik haar net zoals meerderen hier, de schoen 1x in het weekend en 1x doordeweeks laat zetten tot aan pakjesavond.

Ik mocht elke avond mijn schoen zetten, maar soms waren de pieten erg druk en dan bleef ie wel eens leeg. Van mij mag Emma dus straks best elke dag haar schoen zetten, maar of sint elke dag langs kan komen??? :think: Ik kreeg altijd snoepgoed, wat pepernoten, suikerbeestje, chocolaatje enz, mandarijntjes ook vaak en 1 december een choclaatjesadventskalender en heel soms een mini cadeautje.



Denk wel dat ik die traditie voort ga zetten.

Hier mogen ze ook op zaterdag en woensdag de schoen zetten. Ik heb een

surprise-ei met sintspeeltje, een houten boter-kaas-en-eieren spel, een

puzzeltje, een kettinkje en haarclipjes te vergeven :smiley:

Ik denk om de 2 of 3 dagen ofzo.



Ik geef dan afwisselend iets lekkers of een kadotje.



Ik heb voor lente:

speelgoedtelefoontje

waterverf

kinderlijm

dora knutsel(iets)

boekje met puzzel



voor lola:

bal

knuffeltje

(en daar moet ik dus nog 3 dingen voor zoeken).



Maar alles onder de 5 euro hoor! (geloof zelfs niet duurder dan 2.50)





OOOHH!!! En ik vergeet het moment supreme… lente gaat haar speentje meegeven aan de sint… en dan krijgt ze natuurlijk wel iets heel moois voor in haar schoen (verkleed-prinsessen-jurk)

Hier mag onze dochter 1x per week de schoen zetten, op zaterdag. Dus in totaal 3x tot 5 december, op die manier blijft het ook nog een beetje speciaal, vind ik. Ik doe er dan wel alle keren een kadootje van ca. 5 euro in. :wink:

Hier mogen ze vanaaf de schoen zetten! Ze krijgen samen 3 vingerpoppetjes van Sint, Piet en Paard. Vinden ze vast leuk want ze spelen ook vaak met andere vingerpoppetjes. Wat pepernootjes en mandarijn elbij en klaar! ( €1,95 bij Action)



Volgende week mogen ze weer en dan krijgen ze de 4 poppetjes van Hopla (Hopla, Lola, Nina en Onki) (maanden terug bij Wibra meen ik, €1,49) Ze zijn hier allebei dol op de boeken en filmpjes van Hopla.

Ashley mocht vanavond ook haar schoentje zetten en krijgt van Sint een klein doosje van PLaymobil (2,50) erin.

Woensdag mag ze hem ook zetten en krijgt er dan een broodrooster (3,99 bij Kruidvat) in.



Vind het een beetje lullig als ze ziet dat haar grote zus van 12 geen klein kadootje in haar schoen heeft gekregen dus die krijgt vanavond een lipgloss en woensdag een potje nagellak met remover in haar schoen :wink:

rick mag ook alleen op zaterdag zetten nu zit er een schoenletter en vingerpopjes van de action in en een handje pepernoten