wat brengt de sint bij jullie op 5 december ?

hoi



omdat het steeds moeilijk leuke ideeen te verzinnen voor 5 december was ik eigenlijk erg nieuwsgierig wat jullie gekocht hebben of gaan kopen voor 5 december ?



voor mijn middelste heb ik al 2 verhuizdozen aan fisher price geotrax trein in de schuur staan. voor weinig via marktplaat gevonden.



Mijn oudste wil graag schoenen of een soort ipod touch.



En voor mijn kleintje weet ik het eerlijk gezegt nog niet echt :?



ga in ieder geval van de week even langs bart smit vanwege die 15% kortings avond

Wij hebben hier kleine dingentjes gekocht, zoals stickervelletjes en leesboekjes. Lana vindt lezen en stickers geweldig. En daar komt bij dat kerstmis hier ook nog gevierd gaat worden, dus ik vind het wel prima met die 1 euro dingentjes.



Houden ze van kleien? Bij de Bart Smit hebben ze een goedkopere vorm van persapparaat te koop. Of gewoon wat los klei en wat vormpjes daarvoor. Of een tekenboek. Of verf.



Zal nog even denken voor de oudste.

Stein krijgt met Sinterklaas een keybord en microfoon van oma en opa en een paar thomas treintjes



van mij en mijn vriend krijgt hij de boerderij van playmobil… en van mijn zus de kleine dingetjes die bij de boerderij horen

Lyann krijgt een setje van little people.

En een speelklok!!!

sil krijgt veel kleine cadeautjes hij is in januari ook alweer jarig dus dan komt er wel een groot cadeau en juul krijgt nog wat little people spul en een muziekinstrumentensetje dan vind ik het wel weer best hoor :mrgreen:

esmay krijgt van ons:



playmobil eenhoorntuin (?), dokter bibber, knutseldoos, barbie auto en barbie belle…



van opa en oma:

playmobil speeltuin, playmobil zwembadje, puzzel, fur real knuffelchimp en polly pocket??



mijn broertje krijgt van ons:

dokter bibber, playmobil pirateneiland, rugtas van diego…en verder weet ik het nog niet…



wij doen 50 euro per kind… en opa en oma doen wat duurde dingen omdat het hun kleinkind is (goedmakertje :wink: )

en ik koop een heleboel al in de periode na kerst en in de zomer want dan is er een heleboel speelgoed meestal in de uitverkoop en bespaar ik me dat nu weer tijd en geld haha

Als schoencadeautjes heb ik hier een speelsetje van evi (2,99) een stevige ijzeren miniatuur kever (2,99) en een little pony dvd (1,99) voor Aniek. Ze mogen dan 3 zaterdagen voor de sints verjaardag hun schoen zetten.

Voor Peter heb ik ook een miniatuur auto een engy benji dvd en een minidoosje playmobil.



Voor het grote feest omstreeks 5 december krijgt Aniek Baby Awake, die wil ze zoooo graag en Peter krijgt een groter item van playmobil. Ik denk de camper ofzo.



Michel weet ik nog niet, we hebben nog zoveeeel bewaard van die oudste 2 dus ik denk dat het voor hem iets van een zit/rij/loop speelding word en wat kleinere rammelaars voor in de schoen.

schoenkadootjes heb ik bij Lobbes besteld, leuke dingen voor weinig. Houten puzzeltje, muziekinstrumentjes en dat soort dingen.



bij opa en oma mogen ze 1 keer de schoen zetten, daar krijgt Teun de dvd van de sprookjesboom en Stijn uhmm…weet ik even niet meer. Iets kleins i.i.g.



pakjesavond vieren we met de opa en oma van hubbie. We hebben voor elkaar kadootjes gekocht en de kado’s voor de kids hebben wij zelf gekocht. Opa en oma doen meestal een kleine bijdrage hieraan.



Teun krijgt een houten garage met autootjes, dvd van Buurman en Buurman 8) en mini loco.

Stijn krijgt een houten knikkerbaan (maar dan met autootjes) en een grote houten Jeep van Plantoys.

samen krijgen ze nog wat spulletjes voor hun keukentje (wat snij-eten, koffiezetapparaatje en mixertje) en een spel (winnie the pooh kimble=mens erger je niet)

zo vind ik het echt meer dan genoeg!



met kerst krijgen ze dan van mijn ouders (waar ze dus geen sint bij vieren, alleen schoen zetten 1x) allebei een spel. Teun krijgt Knibbel knabbel knuistje en Stijn krijgt Koetje Boe.

De oudste krijgt de playmobiel boswachter en de jongste de playmobiel camper.



Verder moet ik alles eigenlijk nog halen…



De oudste wil graag een pop die in bad kan, een brum boek en een poppenwagen, die laatste krijgt ze niet want ze heeft er al twee.



De jongste is er nog niet erg mee bezig.

Ik denk nog iets van playmobiel, misschien ook maar een pop die in bad kan…anders is er geheid ruzie in de tent :mrgreen: .



Ik wil heel graag de speeltuin hebben, maar wil die eigenlijk aan hen samen geven.

Maar waarschijnlijk krijgen ze die voor de verhuizing. Iets bijzonders in deze onrustige periode.



Verder mogen ze max. 3 keer hun schoen zetten, ik heb nog ergens stikkerboekjes liggen. En ik denk iets van een voorleesboekje ofzo.

Ik vind het eigenlijk allemaal al snel een beetje te veel worden.

helemaal niets :mrgreen:



hier vieren we kerst :wink:

tom krijgt wat snoep in zn schoen ( hij doet een moord voor chocolademunten :roll: :inlove: ) en ik heb 2 van die kleine autootjes gekocht. that’s it.



voor sint krijgt hij van opa en oma dat krokodillen-tanden spel

en van ons de garage van playmobiel waarschijnlijk.



voor zijn verjaardag in januari krijgt hij een vtech kindercamera.



verder zeurt hij ons het hoofd gek voor de pratende stofzuiger…wie weet dat die er dan met sint komt door mijn zwager…

Wij geven nooit echt schoencadeautjes, maar een paar keer wat chocolade muntjes of wat pepernoten.

Met 5 december worden ze gruwelijk verwend, bij ons thuis, mijn ouders, mijn schoonouders, mijn opa en oma, op papa’s werk, bij ons in de wijk komt ook een sinterklaas.

Ik heb de cadeaus al binnen ze krijgen allemaal 1 wat duurder cadeau en daarbij nog alle 3 een boek wat bij hun leeftijd past en dan nog een spel voor Lucas en Pepijn samen.

Bij opa en oma krijgen ze ook nog wat speelgoed, en mijn ouders hebben de winterschoenen voor ze al betaald en die waren al erg duur, schrok er zelf van :shock: dus daar krijgen ze nog een klein cadeautje.

oja, tuurlijk…Sint komt ook nog op het werk van mijn man.

daar mochten we voor 15 euro iets uit de intertoysgids uitzoeken. Dat vond ik erg moeilijk, er was weinig leuks (voor jongens) dit jaar… Stijn krijgt een gereedschapssetje en Teun ook iets om te bouwen (weet niet meer hoe het heet)

ok, ik ben al helemaal klaar voor de kids



Behalve dan voor in de schoen…



Voor lucas zal dat waarschijnlijk een thomastreintje zijn, en welilcht nog wat anders kleins of een boekje ofzo en pepernoten… voor daan wat duplo(tweede hands gekocht op de rommelmarkt), een autootje en mandarijntjes(geeft niet zo veel om snoep) en een chocololly.



Op de dag/avond zelf:

Lucas:

*trein van nep-lego voor hierthuis

*drie spelletjes(speelgoedmarkt gekocht, maar zo goed als nieuw)

*mini-electron



Daan:

*politieauto van little people

*nijntje bouwblokken(duplo-achtig)

*bouwplaats little people

*houten blokken-sorteer gevalletje(met 5 paaltjes en blokjes die je er op een bepaalde volgorde op moet doen)



Ik weet dat daan van opa en oma nog een blokkenkar krijgt, en een houten gereedschapssetje… verder houden we dat nog een beetje in het midden, is leuker



Dan is daan ook nog jarig 21 december, dan krijgt ie de nijntje laptop…



Met kerst doen wij niks.

Michaël krijgt hier een kleuterlaptop van bumba.

(Heb ik in augustus al gekocht in de uitverkoop. toen - 30 %, lekker meegenomen).

Van zijn zus Marijke (die tevens zijn doopmeter/peettante is):

2 voertuigen van bob de bouwer.

Bij mijn ouders: een telegeleide bromfiets, vingerverf, kleding en wat kleine spulletjes.



De oudste dochters (ze zijn 22, 20 en 16 jaar) krijgen een

extra zakgeldje van de sint. :wink:



liefs

Gerda

We hebben zaterdag bij de Intertoys een thomas de trein steengroeve 8) :shifty: op de kop getikt van 50 voor 15, die is voor M.icah. Mateo krijgt een basisdoos met duplo denk ik.



Verder in de schoen hebben we de dvd: het paard van Sinterklaas en heb latast bij de makro een doos met schoensnoep gekocht. Ook hier mogen ze alleen in het weekend hun schoen zetten.



Vind het tegenwoordig te absurd wat mensen uitgeven voor Sinterklaas. :roll:



Het gaat er niet eens om wat je te besteden hebt denk ik maar gewoon echt het principe.



Als mijn kinderen dure dingen gaan vragen later kunnen ze echt de P.O.T. op



Alhoewel…



M&M hadden in het lobbesboekje een soort mikado met knikkers gezien. 1,50. M.ateo heeft het er constant over…Nu wilde ik het van het weekend bestellen maar dat kreng was dus uitverkocht en komt niet meer binnen.



Ik heb iets soortgelijks gevonden van MB, 20 euries…



En ik kan het dus niet over mijn hart verkrijgen dat ding niet te kopen he…



Vind overigens 20-25 euro ook echt normale prijzen voor kadootjes van een feestdag (een leuke daar niet van) die wij met z’n allen zo over the top helpen…

hoi hoi



het is bij ons zo dat de oudste 2 12 en 10 zijn en we dus al heel veel hebben. weet het tis een luxe probleem :oops:



Dus op een gegeven moment weet ik het gewoon even niet de jongste heeft al heel veel van little people. naar laptops zit ik nu ook te kijken hij´s 2 dus sommige vindt ik te simpel en de andere lijken weer zo moeilijk.



playmobile, lego en duplo is er ook al voldoende, dus ga dit jaar in ieder geval weer wat leuke gezelschapspelen aanschaffen.



En voor de rest ben ik nog steeds erg benieuwt naar jullie kado´s :smiley:

Kaylee krijgt een playdoh hond. En voorleesboeken, gekocht via marktplaats.



Jayden krijgt bumba stapelblokken en een slak van vtech.



Verder een paar kleine dingetjes in de schoen, voor Kaylee kleurtjes en kleurboeken. En voor Jayden een paar kleine speeltjes.



Wat ze van de opa’s en oma krijgen weet ik nog niet, verlanglijstje is doorgestuurd :lol: :wink:

Waarom doe je niet voor de oudsten een badjas met hun naam erop. Of leuke sloffen. Of hebben ze nog iets nodig voor school? Kan je dat misschien kopen.

@Debbie & Lana wrote:

Waarom doe je niet voor de oudsten een badjas met hun naam erop. Of leuke sloffen. Of hebben ze nog iets nodig voor school? Kan je dat misschien kopen.
]



denk dat ik me oudste mee neem naar de stad waar ze een leuk paar schoenen mag uitzoeken, tis een puber en die maak je erg blij met kleding en schoenen :lol:



de middelste ben ik klaar mee aangezien er 2 verhuizdozen vol trein staan in de schuur, hoef alleen nog voor schoenkado´s te kijken.

En dan de jongste nog wil eigenlijk iets wat ook mee te nemen is naar de auto omdat hij zich steeds meer verveelt in de auto op de langere ritjes