wat betaal jij je schoonmaakster?

morgen komt er iemand die hier waarschijnlijk wil gaan schoonmaken :dance:



we moeten het nog hebben over de prijs en de werkzaamheden.



wat laten jullie doen tegen welke prijs?



ze is 16 jaar dus dat scheelt misschien ook…

@maantje wrote:

morgen komt er iemand die hier waarschijnlijk wil gaan schoonmaken :dance:



we moeten het nog hebben over de prijs en de werkzaamheden.



wat laten jullie doen tegen welke prijs?



ze is 16 jaar dus dat scheelt misschien ook…




Ik weet het niet eigenlijk…



Je geeft aan dat ze 16 is en dus eigenlijk ook geen ‘echte’ schoonmaakster.



wat wil je dat ze doet bijvoorbeeld? Hoeveel uur?



Ik neem aan dat het een bijbaantje voor haar is?

Ik lees even mee, ik moet morgen bellen met een ervaren schoonmaakster die nog plek voor ons heeft. Ik hoop dat het klikt!!

waarschijnlijk een uur of 2.



en we willen graag dat ze de bovenverdieping ‘doet’ inc. badkamer.

Dat zijn dus verder 3 slaapkamers zuigen, dweilen, stoffen en de bedden.



maar ik heb er geen ervaring mee, vandaar mijn vraag. het is idd. als bijbaantje

Ik moet je eerlijk zeggen, dat mijn eerste gedachte is: weten ze op die leeftijd wel wat (echt) schoonmaken is :oops: ???



Ik zou denk ik toch liever een doorgewinterde, wat oudere huisvrouw als schoonmaakster willen…

Hallo



Ik ben er niet zo happig op om bedragen online te zetten…maar mocht je het willen weten is de pb gewillig :wink:

mijn schoonmaker krijgt warme maaltijden, af en toe sex, heeft 2 mooie kids kado gehad, en een dak boven het hoofd!! :wink:

haha dat laatste antwoord…dat kan ze moeilijk het meisje van 16 gaan geven :lol: .



Bij mijn ouwe oppas adres gaven ze de schoonmaakster 25euro voor 2uur. Was wel volw. was een aardig vrouwtje uit t asielzoekerscentrum zo verdiende zij wat extra bij (kon wel wat nederlands)

De schoonmaakster krijgt alle loon van mijn man…



Ik ben het namelijk zelf… :mrgreen:



sorry… geen serieus antwoord…



Ik zou het echt niet weten…

@Nefarious wrote:

mijn schoonmaker krijgt warme maaltijden, af en toe sex, heeft 2 mooie kids kado gehad, en een dak boven het hoofd!! :wink:




:lol: :lol: :lol:

Ik heb een huishoudelijke hulp voor 3 uur per week, via Marktplaats gevonden. Zij vraagt 10 euro per uur, wat ik op zich wel goedkoop vind, aangezien de meeste 15 euro per uur vragen.



Ze doet alles, dus ook strijken en ramen zemen.



Ik laat haar elke week sowieso de strijk wegwerken en de wc’s schoonmaken, verder bekijk ik even wat er gedaan kan worden.

volgens mij 10 euro per uur dat dat ongeveer het geen is wat ze tegenwoordig vragen voor schoonmaken.

sorry… maar een meisje van 16 eerste baantje… maximaal 5 euro per uur…



bij de mc donalds verdienen ze 3,20… BRUTO…



dus…

@HeidY wrote:

sorry… maar een meisje van 16 eerste baantje… maximaal 5 euro per uur…



bij de mc donalds verdienen ze 3,20… BRUTO…



dus…




Ja dat vind ik ook een schappelijk bedrag. Ik denk dat ik max. € 10,- voor over zou hebben. Ik verdien met twee HBO opleidingen € 15,- netto per uur. Ik vind dat echt te veel om aan de schoonmaakster te geven, niet dat ik het beroep minderwaardig vind hoor, maar wel ongeschoold.

Denk dat voor een 16 jarige een bedrag van hooguit 5 euro per uur genoeg is.

als ze goed haar werk kan doen, ongeacht haar leeftijd, dan ongeveer 12,50 per uur. ze doet het mischien beter dan iemand van 35jaar.



nee, ik vind leeftijd niet belangrijk. als ze haar werk maar goed doet

ze heeft goede referenties dus ik hoop dat ze idd goed kan schoonmaken…



de bedragen lopen nogal uiteen! zelf dacht ik aan 7,50 dan zou het dus 15 euro worden.

@Nefarious wrote:

mijn schoonmaker krijgt warme maaltijden, af en toe sex, heeft 2 mooie kids kado gehad, en een dak boven het hoofd!! :wink:




ik vrees dat ze me dan aan gaat klagen :shock:

Ik heb een schoonmaakster die 1 keer in de 2 weken komt. Ze krijgt 10 euro per uur, en ze is er dan 3 uurtjes. Dus 30 euro per keer.



Ze doet standaard het toilet, badkamer, zuigt en dweilt de vloeren en stoft en zuigt de woonkamer. Als er strijk ligt wil ze dat ook wel doen, en eens in de maand doet ze de ramen.



We wonen nu in een appartement dus veel werk heeft ze er niet aan, maar ik vind het heeeeerlijk :dance:

@HeidY wrote:

sorry… maar een meisje van 16 eerste baantje… maximaal 5 euro per uur…



bij de mc donalds verdienen ze 3,20… BRUTO…



dus…




Echt 3,50 :shock: o, nee, dan zou mijn dochter niet mogen werken hoor :hand: 5,- vindt ik wel schappelijk :thumbup:



gr melanie