was het laat vannacht..?

half vijf hier :shock: Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat ben gaan slapen. :zzz:

1 uur was ik echt helemaal op dussss :mrgreen:

23.00u…Maar ik had het zo koud dat ik pas om een uur of 2 in slaap ben gevallen…

Iets na twee uur waren de ergste knallen over, dus toen konden we eindelijk slapen. Dat had van mij om half een al gemogen… :wink:

Wij waren pas om half 5 thuis en lag er kwart voor 5 in en was gelijk vertrokken!



:-* Danielle

Half 3, en toen heb ik nog even gelezen. Anders kan ik niet slapen :mrgreen:



Max is om half 2 gegaan. Hij is echt net wakker en zit erbij alsof het midden in de nacht is :mrgreen:



Overigens is alles wel iets later dan we dachten geworden door de mist. Ik wilde even wachten tot alle vrienden die bij ons waren gebeld hadden. Ze moesten lopend naar huis :shock:

3.30 uur en nuchter!!



Het was reuze gezellig!!! :mrgreen: :mrgreen:

@ariel wrote:

Half 3, en toen heb ik nog even gelezen. Anders kan ik niet slapen :mrgreen:




Hier hetzelfde :lol: :lol: :lol: alleen lag iker om 3 uur in.

Ik heb tussen 3 en 4 gestend, want dat was de bedoeling… Om 3.45 dook ik in bed, samen met mijn kolf, want Anouk was uit logeren, en papa en mama konden naar een feestje in de stad :dance: We hebben dus tot 01.00 bij mijn ouders gezeten, Anouk na het vuurwerk weer in bed gelegd daar (ze werd wakker van de knallen) en zijn de kroeg in gedoken. Om 3.45 nog even kolven, want door Anouk’s spooknachten de laatste tijd kon dat niet tot de volgende ochtend wachten, de boel was VOL :wink: Kruikje gemaakt, want koud van de moeheid, lichtje uit, oogjes dicht… Telefoon :shock:

Anouk kon niet slapen, was al een uur klaarwakker daar, dus ik mocht haar komen halen… Nou, oke… Dus in de mist weer naar mijn ouders gereden, teruggereden, Anouk gevoed (we deden net of het avond was :wink: ), uitkleden en om 5.40 ging t licht weer opnieuw uit. Om klokslag 7.00 ging Anouk’s bio-wekkertje af en was het dag :wall:

Plan was dus 3.30, werd 4.15 door het kolven, en uiteindelijk werd het 5.45 :zzz: :zzz: :zzz:



Mijn eerste nieuwe voornemen dit jaar? VROEG NAAR BED VANAVOND!!! :lol: :lol: :lol:

tegen 2.30 uur





Veel te laat naar mijn zin, maar we kregen onverwacht slapers vanwege de vreselijk dichte mist…



dus voordat je dan je huis hebt omgebouwd tot hotel hahahahaha :mrgreen:

@Smiley wrote:



Mijn eerste nieuwe voornemen dit jaar? VROEG NAAR BED VANAVOND!!! :lol: :lol: :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Véééél te laat…half drie. Kan mij niet heugen dat ik zo laat naar bed ging. Wij gingen om 01.30 weg bij de visite maar we meosten

nog een uur rijden omdat het zo mistig was (anders maar 35-40 minuten)

Wij om half twee…We kijken ook altijd nog even naar de engelse klok…

Ik was nuchter, moest er nog een keer uit om 3 uur… Vanochtend konden we uitslapen tot half 10, werd wakker met hoofdpijn… Ik heb hard liggen snurken…



Hier hing gisteravond en vannacht een dikke mist, ik kon de straat niet meer zien vanuit het huis… Het rook ook heel rokerig buiten, vast van het vuurwerk… daar had ik ook last van, sloeg op mijn keel…

01.30, maar kon pas slapen om 05.30 dankzij mijn lieve buurtgenoten die iets teveel vuurwerk hadden gekocht :evil:

Tussen 1 en 2 was het hier.

Half 2!



Ik ben blijven slapen waar ik was (mn vader en zn vriendin) want ik kon door de mist niet naar huis. Je zag maar een meter om je heen, rest zat potdicht. Ben dus toen ook maar optijd naar bed gegaan! Sam sliep lekker door :dance:

Tussen 3.00 en 4.00 gestemd!

We zijn om 2.00 bij onze vriendjes weggegaan, nog even bij Marco’s ouders langs (sliepen al, saaaaaai)

Daarna bij andere vriendjes langs, sliepen ook al… (Hun baby van 2 weken slaapt anders nooooooit snachts hihi)



Dus thuis ons eigen feestje gemaakt nog en om 4.00 gaan slapen.

Om 9.00 uit mezelf weer wakker!! 2008 is begonnen!!!

half 3 en ik ben nu nog moe :zzz: :zzz: :zzz:

1.45 :angel:



7u wekker om mijn zus naar schiphol te brengen :lol: heb mijn man lief aangekeken dus hij heeft het gedaan :inlove: maar ben wel mee uit bed gegaan :angel:

en weer mee terug 8)

@Annaatje wrote:

Half 2!



Ik ben blijven slapen waar ik was (mn vader en zn vriendin) want ik kon door de mist niet naar huis. Je zag maar een meter om je heen, rest zat potdicht. Ben dus toen ook maar optijd naar bed gegaan! Sam sliep lekker door :dance:




Erg he.



Ik ben maar blijven slapen bij mijn ouders waar ik was. Mn man is naar huis gelopen. je zag niks meer. Erg spooky. je hoorde overal knallen maar je zag niemand. Echt eng. Alle auto,s hadden knipperlichten aan. Durven niet verder te rijden. Mensen liepen voor de auto om de weg te wijzen. Mn broer is zachtjes aangereden door een auto. Hij was op de fiets.



Ik Lag er om ongeveer iets na 3 uur erin.