was het laat vannacht..?

Om 00.15 uur werd Leonie wakker. Het geknal was hier verrassend snel voorbij, tegen 1 uur was het eigenlijk al weer stil :o . Leonie ging om 1.15 uur het bed weer in, en voordat wij ook sliepen was het ergens tussen 2 en 3.

Die mist was echt spooky! We dachten eerst dat er ergens iets in de fik stond, op een gegeven moment konden we onze auto voor het huis niet eens meer zien! Lijkt me doodeng om dat buiten met vuurwerk bezig te zijn, je weet toch niet naar wie/wat je het gooit? :think:

4:30 … viel mee, het was nog donker :mrgreen: De laatste buurtjes gingen rond 3:30 weg en toen hebben we nog even puingeruimd. “Gelukkig” werd ons jochie om 2 uur wakker en heeft er gezellig bij gezeten en sliep vervolgens tot 10 uur :dance:

't Was bijna 2 uur. Gaaaap!

3 uur :slight_smile:

Mijn tijd staat er niet bij :oops: ik zag pas om 20 voor 8 mijn voordeur weer na een nacht stappen :oops:



Al had ik veeeel liever mn meisje bij me gehad met oud/nieuw maar jah helaas was het papa zn beurt :?

1.00-2.00 uur

hier was het om half 2 nog bezig maar Cleo sliep gewoon door dus ik ben ook gaan slapen :smiley:

Het was 4 uur geworden vannacht :mrgreen:

Heerlijk zitten beppen en de mannen hebben nog een kaartje gelegd.

Heb alleen hoofdpijn van de wijn :? ja moet je maar niet drinken als je het niet gewend bent he :oops: :mrgreen:

Hier was het 04.00 uur en om 08.00 uur stond Britt gezellig aan ons bed te zingen. :smiley:

tegen half 4 lag ik in mijn bedje,

ik half vijf geloof ik, en zo toet als een ladder…

dat heb ik vandaag mooi moeten bezuren… maar toppie avond gehad :smiley:

Heeeeel saai, hier lag ik om 00.15 lekker in m’n bedje…

om 00.30 visite naar huis en wij lagen dus al vroeg op bed namelijk 00.45 uur. En de kinders hebben lekker geslapen tot 8.30 uur.

Ik lag rond 3.30 uur in bed ( sliep bij mn moeder met Kimberly). Hubbie ging op een nieuwjaarsfeest muziek draaien, dus die zag vanmorgen rond 8.30 uur zijn bed pas.



Met drietjes: mijn moeder, mn zus en ik hebben we bijna 2 flessen wijn leeg getuterd, en als je nooit drinkt wordt het dan wel erg gezellig :wink: