Warme winterlaarzen

Ik ben voor mijzelf op zoek naar warme winterlaarsen maar dan wel een beetje vrouwelijke, dus niet van die lompe dingen.

Ik vind UGGS erg mooi maar te duur dus welke alternatieven zijn er?



Welke heb jij en waar heb je die vandaan?





Alvast bedankt!

Je kan UGGS ook uit het buitenland importeren… Dat scheelt soms wel de helft… Ik heb het nog nooit gedaan maar vriendin wel en ik zie echt geen verschil…

Ik kan echt niet meer zonder uggs :oops:

Wat vind je van Aqa bij Ziengs:



174135.jpg

109.95

ja mooie laarzen!!

ga morgen op laarzen pad dus ik zal de ziengs niet overslaan.

Jaaaa aqa. Ik heb ze vorig jaar gekocht en vind ze héérlijk :smiley:



En eigenlijk vind ik het model nog mooier dan uggs (minder lomp hihi)

Crocs laarzen :thumbup:

Ik ben ook op zoek naar échte warme winterlaarzen. Ik mag me sinds kort ook scharen bij de voetbalmoeders, maar heb dus al altijd koude voeten. Met de winter in aantocht zie ik echt op tegen het staan langs de lijn…

Koop namaak Uggs, ook heertlijk warm en scheelt ontzettend in prijs. :stuck_out_tongue:

Heb geen concrete voorbeelden…maar volgens mij zijn laarzen gevoerd met schaapswol lekker warm. En dat zit ook wel eens in echt nette laarzen…bv. Nelson verkoopt ze.

Ik heb net een paar dr Martens laarzen gekocht, heerlijk warm! Ze komen tot halverwege m’n kuiten en zijn gevoerd met vacht. Ze zijn er in bruin en zwart. Best prijzig maar ik weet uit ervaring dat Doc’s jaren meegaan!



Het zijn deze:

Edit beheer: link verwijderd

Ik heb al van een paar mensen gehoord dat de UGGs niet waterdicht zijn. Dus in de sneeuw of regen zijn ze niet zo fijn. Iemand hier ook die ervaring?



Ik wil dus wel waterdichte laarzen. En dan liefst wel met echte schapewol gevoerd. En eigenlijk vind ik 3 a 400 euro te veel geld.

Mss zijn gevoerde Shabbies dan wat.

@ariel wrote:

Ik heb al van een paar mensen gehoord dat de UGGs niet waterdicht zijn. Dus in de sneeuw of regen zijn ze niet zo fijn. Iemand hier ook die ervaring?



Ik wil dus wel waterdichte laarzen. En dan liefst wel met echte schapewol gevoerd. En eigenlijk vind ik 3 a 400 euro te veel geld.








Mijne wel…

Het zijn toch sneeuwlaarzen in principe?

Je moet dan niet de gebreide cardigans nemen, die zijn niet water/sneeuw dicht.

En heb je nog wat gevonden.



Die Lisette zei zijn ook echt super!!

@janneke1981 wrote:

Ik heb net een paar dr Martens laarzen gekocht, heerlijk warm! Ze komen tot halverwege m’n kuiten en zijn gevoerd met vacht. Ze zijn er in bruin en zwart. Best prijzig maar ik weet uit ervaring dat Doc’s jaren meegaan!



Het zijn deze:

Edit beheer: link verwijderd




Moet je deze ook zo inlopen als de ouderwetse/standaard doc martens?

Ik heb al eerder eens een paar weer weggedaan omdat ik er zulke blaren van kreeg… Maar deze zijn wel erg leuk en ik moet ook echt nog iets warms hebben!

Ik wilde ook heel graag de hele winter warme voeten. Had al van alles geprobeerd maar ik bleef koude voeten houden.

Totdat ik de Chameau vond, zie afbeelding hieronder.

Ik heb sinds vorige winter geen moment koude voeten gehad.

De laarzen zijn waterdicht en er is ook een bontrandje bij te koop als je dat leuk vindt.

Kost circa € 330,=



Ik heb overigens nog de variant zonder rits.

@Lune wrote:

@janneke1981 wrote:
Ik heb net een paar dr Martens laarzen gekocht, heerlijk warm! Ze komen tot halverwege m’n kuiten en zijn gevoerd met vacht. Ze zijn er in bruin en zwart. Best prijzig maar ik weet uit ervaring dat Doc’s jaren meegaan!



Het zijn deze:

Edit beheer: link verwijderd




Moet je deze ook zo inlopen als de ouderwetse/standaard doc martens?

Ik heb al eerder eens een paar weer weggedaan omdat ik er zulke blaren van kreeg… Maar deze zijn wel erg leuk en ik moet ook echt nog iets warms hebben!




Nee, daar heb ik geen last van gehad! Ik heb ze op een woensdag gekocht en donderdag ben ik er een hele dag op gaan winkelen, geen centje pijn! DEze zijn niet met veteres dus ze knellen ook niet. Ik ben een echte Doc’s fan en deze vind ik helemaal super!

Uggs zijn wel watericht maar zijn niet zo geschikt om in de stromende regen te staan. Sneeuw wordt zwaar afgeraden en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ze er in inderdaad niet mooier op woren…



Je hebt ook leren uggs, die zijn beter bestand tegen regen en sneeuw.



Sorry maar nepuggs zien er echt niet uit… lopen die achterkanten helemaal scheef … :silenced:

@SuusyQ wrote:



Sorry maar nepuggs zien er echt niet uit… lopen die achterkanten helemaal scheef … :silenced:






Ik heb het over echte NEP Uggs he en niet die van een tientje of twintig euro.



Ik heb ooit nep gehad van 70 euro en daar heb ik heel lang meegedfaan zonder de hiel scheef te lopen.

@janneke1981 wrote:

@Lune wrote:
@janneke1981 wrote:
Ik heb net een paar dr Martens laarzen gekocht, heerlijk warm! Ze komen tot halverwege m’n kuiten en zijn gevoerd met vacht. Ze zijn er in bruin en zwart. Best prijzig maar ik weet uit ervaring dat Doc’s jaren meegaan!



Het zijn deze:

Edit beheer: link verwijderd




Moet je deze ook zo inlopen als de ouderwetse/standaard doc martens?

Ik heb al eerder eens een paar weer weggedaan omdat ik er zulke blaren van kreeg… Maar deze zijn wel erg leuk en ik moet ook echt nog iets warms hebben!




Nee, daar heb ik geen last van gehad! Ik heb ze op een woensdag gekocht en donderdag ben ik er een hele dag op gaan winkelen, geen centje pijn! DEze zijn niet met veteres dus ze knellen ook niet. Ik ben een echte Doc’s fan en deze vind ik helemaal super!




Ik ben nog steeds aan het twijfelen :mrgreen:

Dus nog een vraagje; sluiten ze een beetje aan rond je kuit of zijn ze erg wijd? Met andere woorden; zijn ze ook leuk onder een rok?