Warme winterlaarzen

@Lune wrote:

@janneke1981 wrote:
@Lune wrote:
@janneke1981 wrote:
Ik heb net een paar dr Martens laarzen gekocht, heerlijk warm! Ze komen tot halverwege m’n kuiten en zijn gevoerd met vacht. Ze zijn er in bruin en zwart. Best prijzig maar ik weet uit ervaring dat Doc’s jaren meegaan!



Het zijn deze:

Edit beheer: link verwijderd




Moet je deze ook zo inlopen als de ouderwetse/standaard doc martens?

Ik heb al eerder eens een paar weer weggedaan omdat ik er zulke blaren van kreeg… Maar deze zijn wel erg leuk en ik moet ook echt nog iets warms hebben!




Nee, daar heb ik geen last van gehad! Ik heb ze op een woensdag gekocht en donderdag ben ik er een hele dag op gaan winkelen, geen centje pijn! DEze zijn niet met veteres dus ze knellen ook niet. Ik ben een echte Doc’s fan en deze vind ik helemaal super!




Ik ben nog steeds aan het twijfelen :mrgreen:

Dus nog een vraagje; sluiten ze een beetje aan rond je kuit of zijn ze erg wijd? Met andere woorden; zijn ze ook leuk onder een rok?




Bij mij sluiten ze aan maar ik moet wel zeggen dat ik best dikke kuiten heb :wink: Ik draag ze gewoon onder een jurkje of rokje, ik hou wel van een wat stoerdere look :slight_smile: Anders ga je ze toch een keertje passen bij O’Moda? Dan weet je gelijk hoe ze zitten :slight_smile:

Ok, dankjewel! Ik hou idd ook wel van een beetje stoer :slight_smile:



Ik was hier gaan kijken maar ze hadden ze niet staan helaas.

@Lune wrote:

Ok, dankjewel! Ik hou idd ook wel van een beetje stoer :slight_smile:



Ik was hier gaan kijken maar ze hadden ze niet staan helaas.






Ik weet niet waar je woont, maar de sacha heeft ze ook in het assortiment :wink:

@Rooike wrote:

@SuusyQ wrote:


Sorry maar nepuggs zien er echt niet uit… lopen die achterkanten helemaal scheef … :silenced:






Ik heb het over echte NEP Uggs he en niet die van een tientje of twintig euro.



Ik heb ooit nep gehad van 70 euro en daar heb ik heel lang meegedfaan zonder de hiel scheef te lopen.




O echt nepperds, ja nee dat is wat anders. Al zou ik daar perosonlijk toch niet graag op lopen… :silenced:



Maar inderdaad die van 7.50 bij de kruidvat… Das leuk voor binnnen als lekkere slof maar niet voor buiten imo.