Wanneer zet jij je kerstboom neer??

Ik ben even nieuwsgierig wanneer iedereen zijn/haar kerstboom gaat opzetten.

Ik zit nog helemaal in Sinterklaas, maar bij sommige zie ik de kerstboom zelfs al staan. Ik vind dat zo vroeg. Wel weer gezellig, maar toch eerst moet die oude man even het land uit zijn.

eigenlijk na het weekend want de kinderen hun verjaardag vier ik volgende week zondag dus zet ik hem maar maandag neer.

Ik zou anders stemmen,maar die optie is er niet,maar hier meestal rond de 20ste dat die voor de dag komt.

Wij doen dat de weekend van de 15 de. Zondag vieren wij nog Sinterklaas.



Ik vind het allemaal wel erg vroeg worden steeds.

mailtje gestuurd aan Ruud voor derde optie anders nl.:, dus nog even geduld voor de derde optie.



Zelf denk ik dus volgende week, alhoewel we dit weekend wel beide thuis zijn en we er dan dus de tijd voor hebben. maar ik vind dat zo snel al. :think:



Ben er nog niet uit.

komend weekend maar het liefst vanavond al hahahaha

Mijn antwoord staat er niet tussen haha ik zet hem dit jaar NIET.

Ik heb er geen plek voor aangezien mijn boom ontzettend groot is en ik een voliere in huis heb waar twee ratten in zitten.

Dus volgend jaar maar weer.



Dit jaar zet ik wel een porseleinen boom, met lichtjes die is best leuk. :mrgreen:

Normaal een paar dagen voor kerst. Vind ik vroeg genoeg maar nu met de komende bevalling, denk ik, komend weekend al :mrgreen: Op de een of andere manier MOET ik een kerstboom, en ook zo snel mogelijk…

Indy is 9 december jarig en dan hebben we hem altijd staan. Meestal de avond ervoor (de 8ste dus). Dus dit weekend :mrgreen:

Eh… niet? :roll:

uhm dit jaar ff niet…

moet een kraambed in de huiskamer stan namelijk :inlove:

ben 30 december uitgerekend…

al vind ik het wel erg jammer… vind het altijd zulk leuk werk en de sfeer… :inlove:

@suusje wrote:

mailtje gestuurd aan Ruud voor derde optie anders nl.:, dus nog even geduld voor de derde optie.




heet dan wel geen ruud, maar heb anders als derde keuze toegevoegd

@Missygirl1983 wrote:

uhm dit jaar ff niet…

moet een kraambed in de huiskamer stan namelijk :inlove:

ben 30 december uitgerekend…

al vind ik het wel erg jammer… vind het altijd zulk leuk werk en de sfeer… :inlove:


Is toch niet erg joh, zet die boom nu alvast neer!

Mijn zus is vorig jaar op 19 december bevallen tussen de kerstboom en de lichtjes in huis in, is toch alleen maar keigezellig! :thumbup: :inlove:

Oh ja, hier staat de boom sinds gisteren! :shifty: :lol: :inlove:

We hebben de boom in huis… :? maar ik kan het niet opbrengen om 'm op te tuigen… naja… ik weet dus niet wanneer ik 'm op zal zetten… :?

Een echte kerstboom dit jaar waarschijnlijk niet. mits de problemen hier opgelost worden…

En dan nog zou het een kleintje worden ivm de box.



Wel gaat het spul denk ik vrijdag van zolder, de guirlande, mijn nep mini boompje…



Hier is het meestal het weekend na de sint…Die houd ik in ere :wink:

vrijdag :angel:

We halen hem komend weekend en zetten hem maandag op! Ook omdat we 29 dec met vakantie gaan, dus breek hem voor oud en nieuw alweer af :wink:

Ik hou helemaal niet van kerst. Ik zet die troep een paar dagen voor kerst neer en dump die zooi met oudjaar weer op zolder. Misschien versier ik het dit jaar wel niet, want Mara snapt het toch nog niet en dan gaat ze alleen maar aan de kerstboom trekken enzo.

ik zet hem niet op dit jaar ik doe volgende week wel wat versieren en zo maar geen boom ik ben dan bijna uitgerekend en dan kan ik hem dan gaan afbreken , mijn vriend is daar niet zo behulpzaam mee :mrgreen: :mrgreen: