Wanneer zet jij je kerstboom neer??

Ik heb ivm de aankomende bevalling geen kerstboom maar een soort lange kersttak met lichtjes voor op de vensterbank… :think: jaaaaja zulen jullie denken, lekker duidelijk… maar kan het niet anders uitleggen :stuck_out_tongue:

hoi,



morgen :mrgreen:





gr mel

Waarschijnlijk ergens eind volgende week!! (net een paar dagen voor kerst dus…)

Dit weekend! Leuk, heb er zin in. Lekker thuis met man en zoon ballen hangen… :inlove:

@Affie wrote:

Ik heb ivm de aankomende bevalling geen kerstboom maar een soort lange kersttak met lichtjes voor op de vensterbank… :think: jaaaaja zulen jullie denken, lekker duidelijk… maar kan het niet anders uitleggen :stuck_out_tongue:






een guirlande? :wink:

hier komt geen boom. :mrgreen:

:oops: :oops:

Kon het gisteren niet laten dus hij staat al :inlove:

@jacsansil wrote:

@Affie wrote:
Ik heb ivm de aankomende bevalling geen kerstboom maar een soort lange kersttak met lichtjes voor op de vensterbank… :think: jaaaaja zulen jullie denken, lekker duidelijk… maar kan het niet anders uitleggen :stuck_out_tongue:






een guirlande? :wink:




:oops: Ohja… dat was het! :mrgreen:

van het weekend

Wij zetten de kerstboom meestal een week-10 dagen voor kerst neer. Ik denk dat het dit jaar op maandag 17 december zal zijn ongeveer. We gaan vrijdag t/m die maandag een weekendje weg (eindelijk de laatste kerst met z’n tweetjes :inlove:) Dan zou ik 'em volgende week donderdag al moeten neerzetten, maar voor mijn gevoel is dat best nog wel vroeg.



Groetjes,

Jippie

de poll is misschien niet helemaal betrouwbaar hahaha… want welk weekend komend weekend is is maar net wanneer je het invult, maandag is volgend weekend komend weekend

of doe ik nou moeilijk? :mrgreen:

morgen… en anders overmorgen of de dag daarna…

Hedwich dank je :mrgreen:



Judith haha ja je hebt gelijk. :mrgreen:

ik denk dat ik hem van het weekend optuig…

Geen kerstboom. Huis is te klein nu de box er staat. En nee, de box gaat ECHT de kamer nog niet uit. OOK niet alleen even voor de kerstboom.

Niet komend weekend, maar het weekend erop…!