Wanneer werd jij weer ongesteld na stoppen pil?

Ik ben benieuwd wanneer jullie weer ongesteld werden na het stoppen met de pil. Dan bedoel ik dus niet de ontrekkingsbloeding meteen erna maar je eerste echte menstruatie/cyclus.

Ik had 14 dagen na mijn laatste onttrekkingsbloeding al een korte bloeding van drie dagen, maar wel heftig. Die heb ik niet echt meegeteld als menstruatie. Daarna gewoon netjes zoals ik het verwacht had ongesteld geworden. Daarna was ik drie weken overtijd maar niet zwanger. Verder staat het in mijn onderschrift.

Lekker onregelmatig in elk geval.

59 dagen vanwege een cyste. Ik hoop nu weer een normale cyclus te hebben, of zwanger te zijn. :wink: :pray:

39 dagen…

39 dagen…

70 dagen, toen 50 dagen, toen iets van 43 dagen en toen ??? …was ik zwanger. De huisarts vond het een wonder, vanwege mijn cyclus

Succes ermee. Ik begrijp dat je niet ongesteld wordt na het stoppen met de pil?



Nienke

42 dagen!! Bah en die duren lang!

Bij mij kwam na het stoppen van de pil de ontrekkingsbloeding na 35 dagen. Mijn 1ste echt mentruatie kwam ook na 35 dagen. De 2de erna 32 dagen. Daarna was ik zwanger, helaas een miskraam geworden.

Ha interessant onderwerp. Dat vroeg ik me nl. ook al af. Ik ben nog niet gestopt met de pil, ben van plan dit in januari te gaan doen, waarna we rond april/mei voor het eggie zullen gaan.



Maar ze doen altijd voorkomen dat als je stopt met je pil, je na een maand weer je normale cyclus hebt. Dat vraag ik me dus af, zou best kunnen, maar als je (zoals ik) 14 jaar de pil hebt geslikt, lijkt het me dat je lichaam toch weer even moet wennen.



Lees nu dus al dat het bij sommige idd meteen weer een normale cyclus is, terwijl andere er weer langer over doen.

365 dagen :roll: nee, kan een paar dagen verschillen maar het heeft echt een jaar geduurd :? Toen na 3 maanden, in de zomervakantie een keer, november en toen zwanger…

@Brendaatje: hoe kwam je erachter dat je een cyste had, had je klachten, buiten het feit dat je niet ongesteld werd?



@nienke2: ja, ik ben 27 september voor het laatst ongesteld geworden na het stoppen met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest. Volgens de testen ben ik niet zwanger (heb ook geen tekenen in die richting) wel heb ik af en toe heel lichte pijn in mijn onderbuik (eierstokken) dan hoop ik maar dat ik ongesteld ga worden maar tot nu toe niets… :x

Mijn eerste cyclus duurde 33 dagen. Het duurt ongeveer een half jaar, voordat je cyclus weer op orde is.



Mensen maken echter vaak de fout te denken dat een cyclus 28 dagen duurt, dat is bij de meeste mensen niet zo, het is een gemiddelde. Na een paar maanden weet je hoe lang je cyclus is, want dan heb je er als het goed is een paar gehad. Mijn cyclus is rond de 30 dagen. Als je voorbij de 28 dagen gaat, ben je dus ook niet automatisch overtijd. 17 dagen na je eisprong, dan ben je echt overtijd, maar dan moet je wel weten wanneer die was…



Heel veel succes met zwanger worden. Hoop voor jullie dat je niet zo lang hoeft te wachten! :thumbup:

Ik werd meteen na 28 dagen weer ongesteld, en mijn cyclus is altijd heel regelmatig geweest sinds dat ik de pil niet meer slik.

Meiden, het is niet te geloven maar… Ik weet inmiddels dat ik zwanger ben! Na 4 testen is het sinds vanmiddag echt duidelijk!



Ik heb dus ergens wel een eisprong gehad maar wanneer precies is nog onduidelijk, kan nu ook nog niet echt weten wanneer ik ben uitgerekend.

Ik ben eind augustus gestopt met de pil en na mijn ontrekkingsbloeding heeft het 32 dagen geduurd voordat ik menstrueerde

Nu ben ik na 22 dagen ongi geworden (weet niet of het ongi is ik voel me zwanger maar kan ook ontpillen zijn, want ik had alleen maar bruine veegjes boed en af en toe wat rood maar dat rood was echt niet veel heeft 5dagen aangeh9uden wel met ongipijn dus ga er maar van uit dat het dat was)



Doeidoei

Zou het ook nog uitmaken wat voor pil je hebt gebruikt?



Ik zat aan de minulet… Mijn cyclus was meteen weer in orde. Nu moet ik dat wel even afwachten, omdat ik in de eerste ronde zit.

Jippo: gefeliciteerd!



Nair: als je nu in je eerste ronde zit, hoe weet je dan dat alles op orde is?

Ik heb al twee kinderen

Oh, dat is duidelijk… uit ervaring :slight_smile:

Ik heb de onttrekkingsbloeding na 28 dagen gekregen en de menstruatie daarna na 29 dagen. En alle maanden daarop na 28 dagen. Heel regelmatig dus. Het was voor mij dus niet moeilijk uitrekenen wanneer ik op mijn “vruchtbaarst” was. Daar heb ik veel geluk mee gehad.

Het lijkt mij erg vervelend als je het onregelmatig bent.