Wanneer werd jij weer ongesteld na stoppen pil?

Ik hoop dus nu ook dat het vrij snel weer regelmatig wordt. Zijn nu toch weer 4 jaar verder…

Ik werd 25 dagen na het stoppen met de pil ongesteld. De maanden erna waren een puinhoop, 25-47-34 etc…

Vorig jaar had ik een cyclus die er zo uit ziet: 38 - 56 - 74 - 81 - 91 toen maar weer aan de pil omdat ik na de laatste keer vreselijke buikpijnen had. Nu september weer gestopt en keurig 36 dgn en nu is er weer een ei in aantocht en zou dat keurig kloppen met 36 dagen.



Er is hoop!

Ik maar hopen dat het toch van invloed zou zijn, wat voor pil je slikte…Zit nu op dag 30 en heb negatief getest.



Hopelijk duurt het niet telang :?

Succes we duimen!

Mijn cyclus varieert ook zo nu en dan, nu alweer 6 dagen verschil met vorige maand en nee ben niet zwanger…



Ik heb geen symptomen en geen positieve zwangerschapstest…



Dus we gaan wachten op een menstruatie en dan zien we wel verder :wink:

Ik ben april dit jaar gestopt met de pil en in juli was ik nog niet ongesteld, toen ben ik naar de HA en heb ik een kuur Primolut gehad en na die kuur ben ik dus weer ongesteld geworden.



Alleen is mijn cyclus vrij onregelmatig, nu deze maand was het 23 dagen en vorige maand 25 dagen die maand ervoor weer 26 dagen!



Ik ben nu met ovulatietesten begonnen want ik wil weleens weten wanneer mijn eisprong is!



Hoe langer het zwanger worden duurt hoe gefrustreerder ik raak!

Ik zit nu op dag 45…

De maand erna al na 30 dagen.(ben in okt.gestopt)

Daarna rond de 27/28 dagen.

Ik zit nu op dag 63… :frowning: … Wel af en toe last van bruinverlies bij het afvegen, maar nog steeds geen ongi. Had laatst de HA al gebeld, maar die zei dat ik maar “rustig” moet afwachten en me niet ongerust hoef te maken. De boel schijnt na het slikken van de pil eerst weer op gang te moeten komen; het lichaam moet het allemaal opeens weer zelf regelen.

De eerste keer 30 dagen nadat ik mijn laatste pil had geslikt, ongeveer 22 dagen na de laatste dag van mijn onttrekkingsbloeding.

De tweede keer dat ik stopte 28 dagen na mijn laatste pil, 20 dagen na de laatste dag van mijn onttrekkingsbloeding.

Even een vraagje… Waat is onttrekkingsbloeding?



Toen ik gestopt was met de pil duurde het

38 dagen voordat ik weer mijn menstruatie had en 30 dagen erna weer mijn menstruatie.

Hier tussendoor heb ik 1 dag lichte bloeing gehad.

Onttrekkingsbloed is eigenlijk de menstruatie die je hebt tijdens de stopweek van je pil. Dat heet onttrekkingsbloed omdat het eigenlijk geen echte menstruatie is.

Hoi hoi,



Ik zie dat dit deeltje al aardig naar beneden gezakt is. Maar ik wil toch even reageren omdat ik het wel interessant onderwerp vind.



Ik zit nl inmiddels op dag 50…



Wat ik het meest vervelend vind is dat ik inmiddels al 3 keer getest heb en ik gewoon geen idee heb waar ik in mn cyclus zit.

ik werd na 50 dgn weer ongesteld



hoop dat het deze ronde niet weer zo lang duurt

Ook ik zat aan minulet 30 en was na 32 dagen ongi geworden. Verder weet ik nog niet nod moet komen in februari

28 dagen

Nou hier een prikpil-stopper…

Ik werd na 3 jaar prikpil-gebruik pas na 11 maanden ongesteld.

Ik stopte eind februari 2007, in november 1 keer bruin bij het afvegen en dat was het, in januari '08 9 dagen (waarschijnlijk onttrekking-) bloeding, toen een week niks, en toen weer een week ongesteld.



Ligt lekker op zn gat dus :lol: :frowning:

Ik hoop dat er nu weer gaat gebeuren over een week of 3.

(of niet natuurlijk :dance: )

@T@nj@ wrote:

Hoi hoi,



Ik zie dat dit deeltje al aardig naar beneden gezakt is. Maar ik wil toch even reageren omdat ik het wel interessant onderwerp vind.



Ik zit nl inmiddels op dag 50…



Wat ik het meest vervelend vind is dat ik inmiddels al 3 keer getest heb en ik gewoon geen idee heb waar ik in mn cyclus zit.




Je bent niet de enige die op het wachtbankje zit…Ik zit inmiddels op dag 113 :shock: na onttrekkingsbloeding. Ben (vanwege mijn leeftijd, 33) ook al naar de huisarts geweest. Maar die wil nog geen bloedtest afnemen. Ik moet nog 3 maanden wachten of ik ga menstrueren. Zo niet, dan mag ik weer langskomen.

@Marlia

Misschien een beetje advocaat van de duivl hoor… maar tegenwoordig mag je ook meteen naar de gyn en heb je geen doorverwijzing meer nodig volgens mij…

Als je een beetje ongerust bent of het wel goed zit van binnen dan kun je allicht het ziekenhuis bellen om te vragen of je langs mag komen op het spreekuur van de gyn?

(ik heb alles buiten mn huisarts om gedaan :oops: )