wanneer testen

ik ben op van de zenuwen… volgens mijn gemiddelde cyclus zou ik maandag ongesteld moeten zijn geworden.

als ik de 28 dagen cyclus aan zou houden (ik ben nog nooit op dag 28 ongesteld geworden, altijd eerder, maar goed) zou ik vandaag ongesteld moeten worden.



tot op heden is er geen bloed of ongiverschijnsel te zien wat de mens goede hoop geeft. ook ben ik misselijk, heb ik enorme en donkere tepels, een beetje enorm wiebelig (moest gister bijna huilen bij een voorstukje van derek ogilvie :think: )



maar goed, aangezien ik de afgelopen rondes nog nooit over tijd ben geweest, breekt de tijd aan om te gaan testen. :shifty:

bij mijn zoontje teste ik 2 dagen overtijd savonds om 8 uur positief.



kan ik nu vanavond testen of is het beter om tot morgenochtend te wachten? volgens mn 26 dagen cyclus had ik maandag ongesteld moeten worden.

Ik zou zeggen:

Vlieg naar de kruidvat, scoor 2 testen voor 5 euro en testen!!

Als hij negatief is gebruik de andere dan over 2 dagen met ochtend urine.



:pray:

Wat spannend!! Testen met ochtend urine is het beste, maar welke je zwanger bent kan je denk ik best wel in de avonds testen… Hcg heb je toch wel dan :wink:



Succes, ik duim voor je!!

Ik denk dat het verschil tussen vanavond en morgenochtend vooral de concentratie van je urine is. Dus als je niet teveel drinkt / naar de wc gaat vandaag, dan is je urine vanavond genoeg geconcentreerd om een test te doen.



Spannend hoor!

het is echt TE spannend :mrgreen:

ik heb nu ook een beetje honger, maar tegelijk word ik daar zo :sick: van.



ik heb nog een kruidvattest thuis liggen, heb ze afgelopen tijd zo vaak gedaan om te checken of er echt niks zat dat ik zo bang ben dat hij weer negatief is.



mamamarijne. niet veel plassen is wel lastig heb denk ik last van zenuwenzeikjes :mrgreen:

ik zeg testen!!! :mrgreen: :mrgreen:

Zie mijn topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=107774



:mrgreen:



Achteraf is mijn eisprong later geweest dan ik dacht en heb ik dus zelfs 's avonds positief getest voor NOD

Succes meid!

getest… en zwanger!!!

super, gefeliciteerd!!! :dance:

Nogmaaaaals gefeliciteeeeeeerddddd :inlove:

Gefeliciteerd!!

@fluppie wrote:

getest… en zwanger!!!


Had je topic al gezien vanmiddag… En omdat je nog niet had getest, was ik alsnog wel erg benieuwd en keek weer of je nou wel had getest en ja hoor :dance: :clap:



Gefeliciteerd! :mrgreen: :dance:

gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!!!

Ik moet vrijdag ongesteld worden,maar heb afgelopen dinsdag al iets bloed gehad bij afvegen bij plassen, heel iets met slijm erbij, is dit innesteling, ben erg moe geregeld door de dag heen en avonds helemaal “op” .ben altijd heel actief en beweegelijk… En nog niet misselijk ofzo…

Wanneer zou ik kunnen testen,heb er nog 1 liggen,maar vorige keer ook teleurgesteld,moet ik wachten tot vrijdag of toch doen eerder…

Als jenu nog bijna een week tot je nod moet zou iknog niet testen. Helaas hebben veel vrouwen allerlei kwaaltjes maar zijn ze toch niet zwanger…

Ik zou echt nog even wachten helaas.

@Marlous79 wrote:

Als jenu nog bijna een week tot je nod moet zou iknog niet testen. Helaas hebben veel vrouwen allerlei kwaaltjes maar zijn ze toch niet zwanger…

Ik zou echt nog even wachten helaas.




Ja ik denk dan ook dat het zonde is van je laatste test!

meeste testen hooguit 4 dagen voor je NOD geloof ik :think:



welke test heb je nog liggen ?

@babywens74 wrote:

Ik moet vrijdag ongesteld worden,maar heb afgelopen dinsdag al iets bloed gehad bij afvegen bij plassen, heel iets met slijm erbij, is dit innesteling, ben erg moe geregeld door de dag heen en avonds helemaal “op” .ben altijd heel actief en beweegelijk… En nog niet misselijk ofzo…

Wanneer zou ik kunnen testen,heb er nog 1 liggen,maar vorige keer ook teleurgesteld,moet ik wachten tot vrijdag of toch doen eerder…




Zou inderdaad nog ff wachten met testen, dan weet je zeker dat je niet te vroeg test.

Sommige vrouwen denken dat ze allerlei kwaaltjes hebben, terwijl het eigelijk ‘tussen de oren’ zit omdat ze graag zwanger willen worden.

Maar een keertje wat bloed met slijm is wel apart, zou innesteling kunnen zijn.

Ikzelf had toen ik zwanger was van me zoontje wel wat oud bloedverlies met slijm de eerste weken heel af en toe, maar toen wist ik wel al dat ik zwanger was. Heb zelf vóór me NOD geen bloed verloren…

maargoed misschien is het wel de innesteling!

spannend…succes!

@liefvlindertje wrote:

@babywens74 wrote:
Ik moet vrijdag ongesteld worden,maar heb afgelopen dinsdag al iets bloed gehad bij afvegen bij plassen, heel iets met slijm erbij, is dit innesteling, ben erg moe geregeld door de dag heen en avonds helemaal “op” .ben altijd heel actief en beweegelijk… En nog niet misselijk ofzo…

Wanneer zou ik kunnen testen,heb er nog 1 liggen,maar vorige keer ook teleurgesteld,moet ik wachten tot vrijdag of toch doen eerder…




Zou inderdaad nog ff wachten met testen, dan weet je zeker dat je niet te vroeg test.

Sommige vrouwen denken dat ze allerlei kwaaltjes hebben, terwijl het eigelijk ‘tussen de oren’ zit omdat ze graag zwanger willen worden.


Maar een keertje wat bloed met slijm is wel apart, zou innesteling kunnen zijn.

Ikzelf had toen ik zwanger was van me zoontje wel wat oud bloedverlies met slijm de eerste weken heel af en toe, maar toen wist ik wel al dat ik zwanger was. Heb zelf vóór me NOD geen bloed verloren…

maargoed misschien is het wel de innesteling!

spannend…succes!




Er zijn ook vrouwen die meteen kwaaltjes hebben na de eisprong, bijnazeker weten dat ze zwanger zijn ook omdat ze willen, alleen de test moet het nog uitwijzen. Hier dus zo,n gevalletje, eisprong was wel laat en heb 3 x negatief getest terwijl ik zeker wist dat ik zwanger was. Uiteindelijk op dag 30 dus 12 a 13 dagen na eisprong pas positief.



Dus nee ik zou even wachten met testen, zonde van de testen. Ik had wel goedkope die zaten bij mijn ovu testen. Maar zou zeker tot vrijdag wachten

Ja jullie zeggen 4 dagen voor je nod, nou dat is toch vandaag,want vrijdag is het…

Heb het toch gedaan, en 1 streepje maar…dus ja teleurgesteld…dus zal vrijdag wel ongesteld worden, en wil ik hett e graag daarom al die kwaaltjes heb…