wanneer testen

Er zijn heel niet zo heel veel vrouwen die positief testen voor hun NOD hoor. Vier dagen ervoor vind ik al heeeeel optimistisch. En dan moet je wel een test voor extra vroeg testen hebben volgens mij.

Dus wie weet maar veel eerder dan vrijdag of zaterdag zou ik niet testen. Vervelend he :wink: maar het kan echt nog alle kanten op.

Dus er is nog hoop?ja mn app van biologische klok,zegt dat al kan vanaf vandaag en die is van predictor…ja ik wacht wel tot zaterdag,ben nu wel teleurgesteld hoor…maar kon niet meer wachten…

Weer negatief, heb nu predictor vroege test gedaan…helemaal niets…snap er niets van…

Dat ik vorige week iets bloed had en heb lage rugpijn, veel moe…

Vind het gewoon K. …

Maar weer overnieuw beginnen… :frowning:

En clear blue?



raar dat hij negatief blijft …dikke knuf :hug:

Ja…erg teleurstellend hoor…ppff en ben vanaf vanmorgen al misselijk…ppff raar…

a

Als je nog niet op je nod zit is het toch helemaal niet gek dat de test nog negatief is? Hoe moeilijk ook, ik zou echt proberen te wachten. Nu weet je nog niks, want je kan nog steeds zwanger zijn natuurlijk. :slight_smile:

@D. wrote:

Als je nog niet op je nod zit is het toch helemaal niet gek dat de test nog negatief is? Hoe moeilijk ook, ik zou echt proberen te wachten. Nu weet je nog niks, want je kan nog steeds zwanger zijn natuurlijk. :slight_smile:




Op zich had ik dat ook al in mijn stukje gezet, ik was er ook van overtuigd, het was ook zo, maar ik was constant te vroeg met testen.

Nu versmijt je testen dus geld en je wordt er alleen maar verdrietig van

@D. wrote:

Als je nog niet op j

Nou die test kan vier dagen voor je ongestledheid dag,dus donderdag gedaan en vrijdag zou ik ongesteld moeten worden, dus zou je denken dat het goed moet komen…

Maar ben gewoon niet zwanger, denk ik dan maar, ook al ben ik tot nu toe al hele tijd misselijk en is nu 12uur zaterdag middag…en nog niet ongesteld…

e nod zit is het toch helemaal niet gek dat de test nog negatief is? Hoe moeilijk ook, ik zou echt proberen te wachten. Nu weet je nog niks, want je kan nog steeds zwanger zijn natuurlijk. :slight_smile:

Ik heb genoeg slechte verhalen gelezen over die zgn vroege Predictor, zou er niet blindelings op vertrouwen.



Los daarvan, zwanger worden is geen exacte wetenschap. Rondom je nod negatief testen is niet perse niet zwanger. Late eisprong, late innesteling… zolang er geen menstruatie is weet je nog niets zeker. Het beste is het eigenlijk om het ‘los te laten’ en het te nemen zoals het komt, of dat nu een menstruatie of een zwangerschap is, maar zo makkelijk werkt dat natuurlijk niet. Sterkte iig, ik hoop dat het gauw raak mag zijn. :slight_smile:

Ik moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden.

k wil eigenlijk even wachten nog want dan weet ik zeker of er genoeg hcg hormoon inzit mocht het raak zijn. Wil ook niet te vroeg testen.

Maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten



Hoeveel dagen na de eisprong kan je een positieve test verwachten als het bevrucht zou zijn???



Bij mijn eerste had ik 3 weken na eisprong getest maar zo lang kan ik echt niet wachten. Misschien 2 testjes halen; komend weekend testen

Je kunt redelijkerwijs een positieve test verwachten bij 14 dagen na je eisprong. Ik heb zelf nooit getest vóór de verwachte datum van mijn ongesteldheid. Bij de eerste was ik inderdaad ook al 5 weken zwanger voor ik testte, bij deze moest ik op vrijdag of zaterdag ongesteld worden en heb ik zondag postitief getest.

Het is spannend maar je kunt beter nog even geduld hebben :wink:

ja idd beter wat later doen dan te vroeg…sta je waarschijnlijk ook geen teleurstelling of onzekerheid te wachten.



Ik heb de 18e eisprong gehad, dus ik kan het beste 2dec testen…

hopelijk geen menstruatie