wanneer ruim jij de kerstboom op?

Vanmorgen :wink:

Gister gedaan, wel kaal hoor weer zo :frowning:

1 januari

Hij ging de dag na kerst er meteen uit :mrgreen: hij was niet meer mooi :frowning: normaal dat ik het staan tot 1 januari.

Gisteren ! :slight_smile:



Vandaag alles grondig gesopt en gelapt…oke wel kaal maar zooooo

lekker opgeruimd !! :thumbup: :mrgreen:

hij is hier zojuist de deur uitgemikt…



ff vraagje…wat doen jullie met die boom???

@mv2kids wrote:

ff vraagje…wat doen jullie met die boom???




Terug in de doos en naar zolder :mrgreen: Sorry… :wink:

@Fleur1 wrote:

@mv2kids wrote:
ff vraagje…wat doen jullie met die boom???




Terug in de doos en naar zolder :mrgreen: Sorry… :wink:




Dito :mrgreen:

met Pasen :shifty:

whahaha kiddo…



dat had hier niet gelukt… het was nu al een grote naaldenregen…



enneuh, ik had ook altijd een neppert… maar die was zooo lelijk geworden… dus die heb ik een gooi gegeven met de verhuizing

Hier gaattie de dag na 3-koningen pas weg.



Wat we met de kerstboom doen? Dit jaar terug op zolder leggen, andere jaren hebben we altijd een echte kerstboom met kluit, dus die graven we dan terug in en dan mag die na 2 jaar weer binnen.



Nu we hier wonen gaan we dus weer 2 kerstbomen gebruiken die om en om binnen komen te staan.

ik heb ook alles al weg, al; had ik niet veel staan gelukkig, dus was het alleen maar een dressoir leeghalen, en een klein mini kerstboompje wegjhalen, de kerstkaarten van de spiegel, en de pilaren met lampjes voor de ramen weg



klaaaaar!!! :mrgreen:

@mv2kids wrote:

whahaha kiddo…



dat had hier niet gelukt… het was nu al een grote naaldenregen…


hier een echte. hij ruizelt niet dus het kan nog wel ff :mrgreen:
(serieus we hebben er wel eens een met pasen opgeruimd :oops: )

whahahaa… nee dat vind ik toch wel erg… hehe… wil hem nog wel eens laten staan tot ver na drie koningen… maar tot pasen??? neeuh… dan staat ie me toch echt te veel in de weg hoor… (overinges kerstboom betekent bij mij ook volledige verlichting voo rmijn raam etc etc… )

Wordt nu uit elkaar gehaald.

Op mijn verjaardag…6 januari. Drie koningen dus.

27 december, toen was ik er al zat van :shifty:

Op 2 januari. Dan ben ik dat ding spuugzat en verlang ik weer naar de langere dagen en lente en daar horen geen kerstbomen, kerstverlichting en kaarsen bij. Dus alles is gisteren in de kast verdwenen tot volgend jaar.

Hier was hij weg op 27 december, omdat we toen toch naar België vertrokken voor een week… Dan hoeft hij hier ook niet te staan, dient hij alleen maar als klimobject voor de katten :lol:

Aanstaande maandag als de oudste naar school is, dan gaan de kerstspullen weer in de dozen naar de berging.



Liefs, Broekie