wanneer ruim jij de kerstboom op?

Vandaag de deur uit gedaan, huis weer lekker netjes!

De 31e en ritueel verbrand :thumbup:

Altijd op 1 january. Toen ik gisteren avond met Noah van de film terug kwam, had Si alles al opgeruimt.

hier normaal 1 januari …



maar hij staat nog :lol:



Ik denk dat ik morgen vroeg er mee aan de slag ga dan kan mv2kids dr ballen ook weer mee naar huis nemen :mrgreen:

Vandaag alles weggedaan, nét na alle feestdagen dus want gisteren was het uiteindelijk nog nieuwjaarsdag ook hé.

Nu branden er een stuk of 15 kaarsjes en dat maakt het weer heel gezellig hier! :inlove:

hier heb ik hem zaterdag opgeruimt



hihi moest plaats maken voor nieuw bankstel :inlove:

Normaal altijd na Driekoningen, maar dit jaar de 27e al weggedaan, al vanaf de eerste minuut dat we heb binnen hadden viel hij enorm uit en ik werd er stapeldol van…

Zoals altijd op 1 januari. Vind het met oud en nieuw nog zo gezellig staan, en 1 januari ben ik hem zat :lol: .

ik kreeg ineens een inleving :oops: :oops:



dus de boom is nu leeg … mijn vriend komt hem zo ophalen … en neemt hem mee mijn schoonouders willen m in de tuin zetten :o



:-*

Hier zoals altijd op 31 december al weg.

Dan kan ik hem gewoon buiten op straat gooien, wordt ie lekker snel meegenomen door gastjes die vuurtjes gaan stoken om 12 u.

Opgeruimd staat netjes :thumbup:

hier 1 januari de deur uitgegaan, nu wordt het weer tijd voor het voorjaar :dance: :-* en ben nog blijer als de zomer komt :mrgreen:

Ik heb vanmiddag alles opgeruimd. Ik had er ook wel genoeg van, de boom heeft drie weken gestaan.

Kunnen we nu lekker uitkijken naar eind maart, als ons kleintje geboren wordt! 8)



Groetjes,

Jippie

morgen ruimen we het op

Vandaag heb ik alles opgeruimd, het is wel weer kaal…

Ik moest vandaag werken en toen ik thuis kwam was hij opgeruimd :dance: (heerlijk zo’n papa-dag :thumbup: )

hier is de boom de 30ste weggegaan

hij staat nu in de tuin!

maar ik had hem al van de 6de dus hij begon flink uit te vallen

en ook te hangen!

Vandaag! Ik was hem zat.



Hij lag vijf minuten buiten en er belden jongentjes aan of ze hem mochten hebben. Levert hen weer geld op en ik ben er van af. :thumbup:

@melanie wrote:

hier 1 januari de deur uitgegaan, nu wordt het weer tijd voor het voorjaar :dance: :-* en ben nog blijer als de zomer komt :mrgreen:




Yep, helemaal mee eens!



Ik ruim de boom ook altijd op 1 januari op, omdat ik vind dat de kerstboom echt nog bij het vorige jaar hoort. Op 1 januari wil ik dus geen boom meer zien. Wat dat betreft zou ik 'm eigelijk op 31-12 al moeten opruimen, maar op die dag heb ik er nooit zin in…

2 uur geleden!



Ik vind het wel een gezellig ding in huis, maar ja ooit is het weer tijd voor de gewone inrichting. Wel kaal zo, maar dat went ook wel weer.



Van mij mag het nu wel meteen einde winter zijn…of lekker weer zoals vandaag. Lekker koud met een zonnetje erbij.

Ik had zaterdag in gedachten maar ik ben hem eigenlijk wel zat. Misschien morgenmiddag wel.