wanneer ruim jij de kerstboom op?

31 december omdat we toen even zonder Veron thuis waren… :thumbup:

vandaag gaat de kerstboom eruit.



moet zeggen vindt het heel gezellig als ie staat maar ben ook weer erg blij als ie weg gaat. Hij staat toch in de weg en we moeten gaan ruimen want we moeten over 6 weken gaan verhuizen dus druk druk

ik heb hem gister opgeruimd was hem ineens helemaal zat.



huisje is nu weer lekker opgeruimd

@mv2kids wrote:

hij is hier zojuist de deur uitgemikt…



ff vraagje…wat doen jullie met die boom???


Ik had ons boompje gisteren op de galerij gezet, een uur later was tie pleite.

De kids halen hier de bomen op, ze krijgen per boom 1 lootje en dan kunnen ze een prijs winnen ofzo…

Zaterdagavond worden ze verbrand bij de brandweerkazerne.



Zag net twee kids met 1 boom slepen :inlove:

hier heb ik de boom er ook net uitgeknikkerd.

en we gaan ,als de boom het overleeft , hem weer in de tuin planten.



liefs :-*

Ik ben NU de boom aan het aftuigen. En er staan al een aantal jongens verwachtingsvol voor de deur te wachten om hem straks mee te kunnen nemen, zodat ze er wat aan kunnen verdienen. :mrgreen:

Strakjes

Hier gaat hij ook traditiegetrouw pas met Driekoningen weg, 6 januari dus.

Vandaag is hij eruit gegaan. Ik was hem zo zat :oops: Normaal pas op 6 januari, maar dit jaar staat hij in de weg (wil de box er neer zetten :mrgreen: )

@Maxime wrote:

Ik ben NU de boom aan het aftuigen. En er staan al een aantal jongens verwachtingsvol voor de deur te wachten om hem straks mee te kunnen nemen, zodat ze er wat aan kunnen verdienen. :mrgreen:




Grappig, bij jullie doen ze dat dus ook voor de kids, boompjes afhalen.

Of wonen we misschien heel dichtbij elkaar?

Hier hadden we de boom enzo zondag al weggehaald.

Heerlijk zonder die kerstspul!!

OP naar het voorjaar! :mrgreen:

:mrgreen:

Als ik hem zat ben… en dat is nu nog niet! Misschien zondag, anders de week erop :oops: :mrgreen:

Trouwens de kerstboom opruimen gaf mij meer voldoening dan de kerstboom opzetten :eh:

Mischien dat ik hem wel niet opzet volgend jaar :think:

30 december al, want 31 december gingen we naar iemand toe die de kerstballen mooi vond en ik heb ze dus aan haar gegeven. Ik wil volgend kerst nieuwe ballen in het nieuwe huis :mrgreen: En het scheelt weer een doosje met verhuizen :mrgreen: :wink:

Mijn man heeft hem gisteren afgebroken, hij had er helemaal genoeg van. Ik vond het eigenlijk wel jammer. Ik ben wel blij dat alles nu weer op zijn plek staat.

ik heb hem vandaag afgebroken…ziet er wel karig uit nu :eh:

Zal zondag worden denk ik. Altijd zo’n rotklusje, maar als hij eenmaal weg is weer veel ruimte :thumbup:

Vandaag :thumbup:



Had hem alvast buiten gezet, was even weg met de kinderen…kerstboom weg :shock: vind het behoorlijk aso om dat niet even te vragen.

Maar goed, weg = weg.

Hier heb ik hem 30 december al weggehaald, omdat we de week van oud en nieuw op vakantie zouden gaan.