wanneer pregyl 1500eh uit het lichaam

hoi allemaal

De titel zegt het al, ik moest na mijn iui nog 3 extra spuiten pregnyl zetten.

Nu ben ik 1 dag overtijd en vanmorgen een vage positieve test, zou dit van de pregnyl komen of kan ik echt zwanger zijn.

groetjes sjolie

ikke denk zwanger…

hoiiii

Vandaag 4 dagen overtijd en vanmorgen was de test weer negatief, ik baal hier zo van weet je nog niet waar je aan toe bent.

groetjes sjolie

hoi

Dinsdag een bloedtest gehad, ik was inderdaad zwanger maar het HCG was zo laag dat ik dus niet meer zwanger ben.

Vandaar eerst een vage pos test en daarna alleen maar negatief.

Maar nu weet ik dat ik toch zwanger kan raken, want daar begin je na 2,5 jaar toch erg aan te twijfelen.

groetjes sjolie

ja, wat ze zeggen altijd een streep is een streep. Heel veel suc-6 met zwanger worden

(beetje jammer dat er verder trouwens niemand op je gereageerd heeft…)

jeetje zeg eerst zwanger en zo weer niet

ik begrijp uit je verhaal dat je al een aantal jaren bezig bent

wij nu dik een jaar

en heb afgelopen donderdag 1 prygnyl injectie gehad hopelijk heb ik over dik 2 weken een postieve test in mijn handen hoe is het nu met je sjolie?

hee roosje

Hier is alles goed hoor, was even een klap maar we gaan maar weer snel verder.

Wij zijn nu 2,5 jaar bezig, en we krijgen denk ik aanstaande zondag onze 4de IUI behandeling.

Ik zie het nu wel weer heel hoopvol in, jet is nu immers 1 keer gelukt.

Bedankt voor je reactie.

Hopelijk test jij snel positief. :pray:

groetjes sjolie

sjolie hoe is het nu met je?

hee roosje

Hier is alles goed hoor.

Ik heb afgelopen dinsdag mijn 4de iui gehad en alles zag er goed uit, bij mij en mijn mannetje.

Dus we hebben weer goede hoop.

Hoe gaat het met jou, weet jij al meer, ik hoop wat goed nieuws

groetjes sjolie

nu vanmorgen heb ik een test gedaan negatief weer lichte bloeding gehad denk dat het vandaag door breekt :cry:

net het ziekenhuis gebeld over hoe nu verder? ik mag nog een aantal keren proberen met clomid 150 mg

hoop dat het een keer lukt want ik word hier wel onzeker van hoor gelukkig hebben jullie weer de volle moed om door te gaan! :hug:

hoi roosje

Wat balen zeg, altijd weer een grote tegenvaller als je weer ongie wordt.

Hopelijk mag he snel bij jullie raak zijn.

groetjes sjolie

Hoe is je IUI afgelopen? Ik hoop dat je zwanger bent!

hoi

Ik ben op dit moment 1 dag overtijd en heb stiekem toch weer een test gedaan en die was positief.

Maar ik wil er nu eerst zeker van zijn dat de pregnyl er echt is, dus we wachten het nog even af.

Het is hier weer super spannend dus.

Ik zie dat jij nog 8 dagen moet wachten, duurt dat altijd lang he die 2 weken.

groetjes sjolie

Dat is inderdaad spannend. Ik duim voor je dat de test positief zal blijven de komende dagen (en maanden)

Ow wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat je gewoon zwanger bent en blijft!!!

Ja inderdaad nog 8 dagen. Maar ik weet zeker dat ik ongesteld wordt omdat ik nu primolut slik om het op te wekken. Dus nog ongeveer 5 weken voor ik een test kan doen :wink:

hoi

He kikker, ben vandaag weer lekker helder hoor :oops: , nou hopelijk mag je snel ongie worden zodat jullie weer kunnen beginnen.

Juudje, jij van harte gefeliciteerd, je bent de 3 maanden voorbij, lekker gevoel zeker, ik zou zeggen geniet ervan.

groetjes sjolie

Idd pregnyl kan de tst beinvloeden als je te vroeg test…daarom is t altijd beter te wachten op de datum dat je van t ziekenhuis mag testen.

Bij mijn eerste zwangerschap ( 5e IUI) had ik ook een vaag streepje…en bij de bloedtest konden ze al zien dat ik veel te weinig HCG voor dat moment had en dat het dus een miskraam zou worden.

Bij mijn zwangerschap van Rivano (7e IUI) was het 1 dag voor mijn NOD in een seconde een dikke vette streep. En de bloedtest zat toen op de juiste HCG waarde.

Je zou idd denken een streep is een streep maar het zegt toch wel iets oveer het hoeveelheid hormoon. En met een bloedtest kunnen ze dus eigenlijk al zien of het goed gaat verlopen…

Jij iig succes met de volgende ronde, hoe jij er over denkt; ik kan dus iig wel zwanger worden, dat dacht ik precies ook toen, en 2 rondes later was ik weer zwanger…

een vriendin van me zei nog, ah joh nu heeft je lichaam proef gedraaid nu weet t hoe het wel moet :mrgreen:

hoi aapje

Ja dat zij laatst ook iemand tegen mij, je lichaam heeft nu geoefend, ik moest hier erg om lachen.

In het ziekenhuis geven ze nooit een testdatum en ook geen bloedafname, ik heb hier de vorige keer zelfs om moeten vragen.

Maar ik denk dat 10 dagen na de pregnyl 1500 dat je dan wel op zo’n test kan vertrouwen toch??

groetjes sjolie

Ooh wat raar, ik kreeg na de IUI altijd een kaartje mee met de datum waarop ik zou mogen testen indien ik nog niet ongi was geworden, en een datum waarop indien niet ongi ik mocht komen voor een bloedtest…ik liep in het VU ziekenhuis…mss is het in elk ziekenhuis anders?!

10 dagen na de pregnyl…tja ik deed mijn test 1 dag voor dat ik m eigenlijk mocht doen dus dat was rekenen rekenen rekenen

13 dagen na de Pregnyl… duss ik weet eigenlijk niet of je t na 10 dagen kunt vertrouwen…

hallo dames

ik heb gister een prygnyl injectie gehad 5000 als ik na 2 weken niet ongesteld word moet ik nog 5 dagen wachten met testen dat was ons advies maar of ik het dan kan volhouden??

sjolie hoop voor je dat het raak is :thumbup: