wanneer pregyl 1500eh uit het lichaam

hoi allemaal

Bij pregnyl 5000 eh duurt het volgens mij 10 dagen dat het uit je lichaam is.

Ik heb na de iui pregnyl 1500 eh gehad, dus dat zal na 10 dagen er wel uit zijn denk ik.

Roosje jij veel succes in die lange wachtweken.

groetjes sjolie

dank je wel sjolie dit is nu de derde keer dat ik prygnyl heb gehad

alle 2 keren werd ik na 2 weken weer ongesteld :cry: hoop zo dat het nu niet gebeurd :pray:

OOh nog 5 dagen wachten daarna…sjee dat is moeilijk lijkt me…

Iig jullie heel veel succes en ik ga voor jullie duimen dat die rode duivels ver weg blijven :thumbup:

hallo allemaal

Hier is het nog erg spannend nog geen ongie en een positieve test vanmorgen.

Heb even contact gehad met het ziekenhuis en die zeiden dat ik voorzichtig al een klein beetje blij mocht worden, maar ze advieseerden mij om na pinksteren nog een test te doen en als die dan positief is dan ben ik toch echt zwanger.

Nog 4 dagen wachten dus, kan er ook nog wel bij, maar als we een positieve test hebben is het dat zeker waard.

groetjes sjolie

ow sjolie wat spannend zeg! zal voor je :thumbup:

Ow meid, wat zou het geweldig zijn! Een voorzichtige felicitatie alvast van mij :mrgreen: Ik ga duimen dat bij je volgende test de 2e streep superduidelijk is!!!

ooh jeetje wat spannend zeg, mijn duimen gaan draaien :thumbup:

Hoe voel je je? Houd je het een beetje vol deze dagen en heb je genoeg afleiding? Ga je dinsdag weer testen, of kan je niet zo lang wachten? (zou mijn probleem zijn hihi)

ik :thumbup: voor je wat spannend

hallooooo

Nou ik kon mij niet meer inhouden vandaag.

En 2 dikke vette strepen, ik ben denk ik nu toch echt zwanger.

Het moet nog een beetje doordringen, niet te geloven, eindelijk na 32 maanden echt zwanger aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh

:stuck_out_tongue: groetjes sjolie

Jaaaaaaaaaaaaa GEFELICITEERD!!!

Gefeliciterd!!!

gefeliciteerd sjolie wat super!!! hoeveel weken ben je nu zwanger??

:dance: YEAAh gefeliciteerd ! Super voor jullie :thumbup:

hoi

Dank jullie wel, ik kan het nog niet geloven.

Ik ben vandaag 5 weken zwanger, ben nog erg voorzichtig, ik hoop dat alles goed mag gaan.

Maar eerst ga ik hier goed van genieten :smiley:

groetjes sjolie

super geniet ervan!!! zag dat je ook uit friesland komt ik ook of hebben we het daar al eens over gehad :oops:

hee roosje

Ja ik kom inderdaad ook uit friesland, hadden we het nog niet over gehad hoor :lol:

Ik zie dat je nog 8 dagen moet wachten, hopelijk kom je dan ook met goed nieuws, ik zal in ieder geval voor je duimen.

groetjes sjolie

hej sjolie

ik heb een geheugen de laatste tijd :oops:

dames ik zit met een probleem heb 2 weken geleden voor de derde keer prygnyl 5000 gehad en mijn ongesteldheid is er nog niet kon niet wachten met testen maar die was helaas nagatief vanmorgen :cry: weet het het is te vroeg kan het zo zijn dat later op de week wel een test positief kan zijn als de ongesteldheid weg blijft?

heb wat buikkrampen dus ben als de dood dat het er wel aan komt maar heb het wel vaker ook van spanning meiden ben zo bang om het weer te worden gisteravond kwam mijn nicht langs om te vertellen dat ze zwanger is van de eerse ow zo leuk voor hun maar zo moeilijk voor ons

hee roosje

O wat naar dat wachten he, ik weet er alles van.

Maar het kan nog positief worden, ik dacht 1 dag voor NOD zeker te weten dat ik ongie werd, had iedereen al verteld dat de poging mislukt was (wat nu wel goed uit komt want nu kan ik het mooi stil houden), ik had ook ongiekrampen en mijn temp. was wat gezakt en kijk, zwanger.

Maar het kan 2 kanten op, ik wou dat ik wat voor je kon doen, ik kan alleen :pray

Heel veel succes

groetjes sjolie