wanneer niet meer in wagenbak

@faizaa wrote:

MSBS… misschien lange mensen in jullie fam? ben jij of is je man lang? Hollanders he, lange reuzen… :mrgreen:


mijn man is 1,96

Oww ja, das een lange Jan ja… :o 8)

msbs Wonderkind heb je.

Kleuren onderscheiden knap hoor, dat een kind van 7 maanden dat kan.

Cb heeft me een paar weken geleden nog verteld dat dat pas met 3 jaar komt.

Nenna doet het nu sinds 2 jaar en 9 maanden ongeveer… geel, blauw, donkerblauw, bruin, geel en vooralllll ROZE… zwart en paars… rood ook… ja ja… wonderkind…maar wel een beetje laat dus als ik zo hoor dat ze het verdorie best had kunnen doen met 7 maanden… :snooty: :hand: :hand: :hand: :hand:

@joseetje wrote:

msbs Wonderkind heb je.

Kleuren onderscheiden knap hoor, dat een kind van 7 maanden dat kan.

Cb heeft me een paar weken geleden nog verteld dat dat pas met 3 jaar komt.




met 3 jaar pas? meesten kunnen het toch veel eerder?

@joseetje wrote:

msbs Wonderkind heb je.

Kleuren onderscheiden knap hoor, dat een kind van 7 maanden dat kan.

Cb heeft me een paar weken geleden nog verteld dat dat pas met 3 jaar komt.


mijn neefje kon het met 8maand mijn nichtje met 9 en een ander neefje van mij ook met 7 dus wat zeur je

@stillewater wrote:

:lol:

Wat een reus !

Wat voor maat schoen heeft ie ?


maat 21

@ msbs,



mijn zoontje was met 7 maanden oud net zolang als jou zoontje.



Nu is hij net 18 maandjes oud en 93,7 cm lang bij 15,8 kilo.

Nog steeds erg lang.

heeft kledingmaat 98/104 en schoenmaat 25/26.



Ook hij paste al heel erg snel niet meer in de wagenbak,ben dus ook overgegaan op de buggy toen hij 2,5 maand oud was,in de maclaren techno xt.



Daar kunnen ze tot 22 kilo in gelukkig.

Mensen vinden hem zelfs al te groot voor de buggy.

Ze vragen soms ook van kan hij niet gewoon de hele tijd meelopen?

Nou nee zeg ik dan hij is nu net 18 maandjes oud.



Onbegrip krijg je soms van mensen.



Maar geniet maar lekker van je mannetje hoor,met lange mensen in de familie is het gewoon normaal,hoe rot de opmerkingen van anderen ook zijn.



groetjes Bianca

@biancamv2boys wrote:

@ msbs,



mijn zoontje was met 7 maanden oud net zolang als jou zoontje.



Nu is hij net 18 maandjes oud en 93,7 cm lang bij 15,8 kilo.

Nog steeds erg lang.

heeft kledingmaat 98/104 en schoenmaat 25/26.



Ook hij paste al heel erg snel niet meer in de wagenbak,ben dus ook overgegaan op de buggy toen hij 2,5 maand oud was,in de maclaren techno xt.



Daar kunnen ze tot 22 kilo in gelukkig.

Mensen vinden hem zelfs al te groot voor de buggy.

Ze vragen soms ook van kan hij niet gewoon de hele tijd meelopen?

Nou nee zeg ik dan hij is nu net 18 maandjes oud.



Onbegrip krijg je soms van mensen.



Maar geniet maar lekker van je mannetje hoor,met lange mensen in de familie is het gewoon normaal,hoe rot de opmerkingen van anderen ook zijn.



groetjes Bianca


dankje meid.

ja heel veel mensen denk dat hij al een jaar is.

nu scheld het dat hij snel is dus opmerkingen krijg ik niet in die richting.

maar kan me voorstellen dat dat niet leuk is .

ik ken het van mijn zusje ook heel groot.

met 2 jaar lekk ze wel al 5 en ze praate dus ook als een 2 jarige

en dan zeiden mensen gewoon tegen haar he praat eens normaal naar je leeftijd.

en dan zei mijn moeder ook ze is nog maar 2 hoor had je ze eens moeten zien kijken.

ik was toen wel 5 maar mij schatte ze 3 a4 ben veel kleiner dan mijn zusje en ook en stuk dunner.

mijn zusje is nu 1,83 en ik 1,68

Ja idd de opmerkingen van anderen word je echt gek van.



Mijn oudste zoon was met 6 maanden oud 86 cm bij 12 kilo,die liep met 9 maanden.

En praatte ook heel snel.

toen hij 1 jaar werd was hij 93 cm lang bij 16 kilo.

Ook toen kreeg ik vaak opmerkingen van kan je zoon dit of dat nog niet,terwijl hij omdat hij groot was al zo oud leek,maar ook nog door zijn snelle ontwikkeling.

Konstant moest ik maar vertellen dat hij net 1 was geworden.



En kleuren benoemen kon hij met 9 a 10 maanden.



Ik deed zelf steeds de kleurtjes aanwijzen en de kleur erbij zeggen,dat nemen ze heel snel op,dus ik geloof je wel.



Mijn jongste zoontje kan 3 kleuren benoemen maar die is nu net 18 maandjes oud geworden,die is iets langzamer dan zijn grote broer hihi.



Trek je maar niets aan van de opmerkingen van anderen in je omgeving,ik doe dat ook niet meer.



Ik krijg ook steeds opmerkingen over borstvoeding geven,want dat doe ik nog steeds.

Ik zeg dan trots ow kijk het is mijn ventje die zo groot is geworden op mijn voeding,en wat een ander vind moet diegene weten,vaak zeggen ze dan niets meer :wink:



groetjes Bianca

@klavertje4 wrote:

@joseetje wrote:
msbs Wonderkind heb je.

Kleuren onderscheiden knap hoor, dat een kind van 7 maanden dat kan.

Cb heeft me een paar weken geleden nog verteld dat dat pas met 3 jaar komt.




met 3 jaar pas? meesten kunnen het toch veel eerder?




Ik heb het vorige maand nagevraagd omdat we dachten dat Thijmen er laat mee was.

Toen ze de cb-arts dat hij dat met 3 moest kunnen.



Ow msbs sorry dat ik alleen jouw kind een wonderkind noem.

Wonderfamilie dat moet het zijn…

Ik heb jouw zoon gezien Mamav2boys… hij is idd een flinkert…

Maar MSBS, van jouw hele beschrijving krijg ik gewoon een :eh: :eh: :eh: gevoel van… Ik vind het moeilijk te geloven…



Mijn zoon van anderhalf roept ook steeds ‘roze’ dat komt omdat zijn zusje dat telkens roept als ze haar roze beker ziet… nu ziet hij die beker en roept het dus ook… Toch denk ik niet dat hij al kleuren kan onderscheiden… Hij aapt gewoon na wat hij zijn zus hoort zeggen, maar snappen… echt begrijpen, nee… dat geloof ik niet… en daarom kan ik het me niet voorstellen bij een menneke van 7 maanden… dat hij je nazegt misschien… maar de kleuren onderscheiden?? :think:

@faizaa wrote:

Ik heb jouw zoon gezien Mamav2boys… hij is idd een flinkert…

Maar MSBS, van jouw hele beschrijving krijg ik gewoon een :eh: :eh: :eh: gevoel van… Ik vind het moeilijk te geloven…



Mijn zoon van anderhalf roept ook steeds ‘roze’ dat komt omdat zijn zusje dat telkens roept als ze haar roze beker ziet… nu ziet hij die beker en roept het dus ook… Toch denk ik niet dat hij al kleuren kan onderscheiden… Hij aapt gewoon na wat hij zijn zus hoort zeggen, maar snappen… echt begrijpen, nee… dat geloof ik niet… en daarom kan ik het me niet voorstellen bij een menneke van 7 maanden… dat hij je nazegt misschien… maar de kleuren onderscheiden?? :think:


hij zegt me niet na hij zegt de kleuren ook niet hij doet gewoon de zelfde kleur balletjes in de zelfde kleur bekers.

ik denk ook niet dat hij de kleuren kan onderscheiden van wat het is maar dat hij ziet dat ze de zelfde kleur hebben dus dat ze bij elkaar horen

@msbs wrote:

@faizaa wrote:
Ik heb jouw zoon gezien Mamav2boys… hij is idd een flinkert…

Maar MSBS, van jouw hele beschrijving krijg ik gewoon een :eh: :eh: :eh: gevoel van… Ik vind het moeilijk te geloven…



Mijn zoon van anderhalf roept ook steeds ‘roze’ dat komt omdat zijn zusje dat telkens roept als ze haar roze beker ziet… nu ziet hij die beker en roept het dus ook… Toch denk ik niet dat hij al kleuren kan onderscheiden… Hij aapt gewoon na wat hij zijn zus hoort zeggen, maar snappen… echt begrijpen, nee… dat geloof ik niet… en daarom kan ik het me niet voorstellen bij een menneke van 7 maanden… dat hij je nazegt misschien… maar de kleuren onderscheiden?? :think:


hij zegt me niet na hij zegt de kleuren ook niet hij doet gewoon de zelfde kleur balletjes in de zelfde kleur bekers.

ik denk ook niet dat hij de kleuren kan onderscheiden van wat het is maar dat hij ziet dat ze de zelfde kleur hebben dus dat ze bij elkaar horen




Uhuh :eh: :eh: :eh:



Ben ik nou vreselijk bijdehand als ik roep dat Leine dat ook kan als ik haar alleen een roze beker en roze balletjes voor zet?

Oh! Maar dat doet Finn ook hoor! Zo lang ik hem maar het juiste balletje in zijn handen geef en hem dan naar de goede beker dirigeer…



Hou toch op… :silenced:

@Flieniemama wrote:

@msbs wrote:
@faizaa wrote:
Ik heb jouw zoon gezien Mamav2boys… hij is idd een flinkert…

Maar MSBS, van jouw hele beschrijving krijg ik gewoon een :eh: :eh: :eh: gevoel van… Ik vind het moeilijk te geloven…



Mijn zoon van anderhalf roept ook steeds ‘roze’ dat komt omdat zijn zusje dat telkens roept als ze haar roze beker ziet… nu ziet hij die beker en roept het dus ook… Toch denk ik niet dat hij al kleuren kan onderscheiden… Hij aapt gewoon na wat hij zijn zus hoort zeggen, maar snappen… echt begrijpen, nee… dat geloof ik niet… en daarom kan ik het me niet voorstellen bij een menneke van 7 maanden… dat hij je nazegt misschien… maar de kleuren onderscheiden?? :think:


hij zegt me niet na hij zegt de kleuren ook niet hij doet gewoon de zelfde kleur balletjes in de zelfde kleur bekers.

ik denk ook niet dat hij de kleuren kan onderscheiden van wat het is maar dat hij ziet dat ze de zelfde kleur hebben dus dat ze bij elkaar horen




Uhuh :eh: :eh: :eh:



Ben ik nou vreselijk bijdehand als ik roep dat Leine dat ook kan als ik haar alleen een roze beker en roze balletjes voor zet?


ik zet 4 bekers neer een blauwe een groene een rode en een gele

en geef hem een rood balletje dan doet hij hem zelf in de rode beker



Quinten 2 maand oud foto gemaakt 17-08-08

@msbs wrote:

@Flieniemama wrote:
@msbs wrote:
@Flieniemama wrote:
@msbs wrote:
@faizaa wrote:
Ik heb jouw zoon gezien Mamav2boys… hij is idd een flinkert…

Maar MSBS, van jouw hele beschrijving krijg ik gewoon een :eh: :eh: :eh: gevoel van… Ik vind het moeilijk te geloven…



Mijn zoon van anderhalf roept ook steeds ‘roze’ dat komt omdat zijn zusje dat telkens roept als ze haar roze beker ziet… nu ziet hij die beker en roept het dus ook… Toch denk ik niet dat hij al kleuren kan onderscheiden… Hij aapt gewoon na wat hij zijn zus hoort zeggen, maar snappen… echt begrijpen, nee… dat geloof ik niet… en daarom kan ik het me niet voorstellen bij een menneke van 7 maanden… dat hij je nazegt misschien… maar de kleuren onderscheiden?? :think:


hij zegt me niet na hij zegt de kleuren ook niet hij doet gewoon de zelfde kleur balletjes in de zelfde kleur bekers.

ik denk ook niet dat hij de kleuren kan onderscheiden van wat het is maar dat hij ziet dat ze de zelfde kleur hebben dus dat ze bij elkaar horen




Uhuh :eh: :eh: :eh:



Ben ik nou vreselijk bijdehand als ik roep dat Leine dat ook kan als ik haar alleen een roze beker en roze balletjes voor zet?


ik zet 4 bekers neer een blauwe een groene een rode en een gele

en geef hem een rood balletje dan doet hij hem zelf in de rode beker




zucht

Voor een hoogbegaafd persoon ben je niet erg snel van begrip Michelle/msbs/vlademira…


wie is vlademira ?




***



Edit Ruud privacy gevoelige info verwijderd
*****


das de laatste domme reactie die ik geef op een domme vraag :roll:



Edit Ruud privacy gevoelige info verwijderd

@Jennifer77 wrote:

*****




das de laatste domme reactie die ik geef op een domme vraag :roll:




Oh, dat had eigenlijk mijn bijgevoegde text moeten zijn inderdaad!!! :mrgreen:







Edit Ruud privacy gevoelige info verwijderd