wanneer niet meer in wagenbak

Onze zoon vindt het echt niet meer fijn in de wagenbak. Ik lag steeds een kussentje onder het matrasje, zodat hij een beetje over de rand kan kijken, maar echt leuk, nee. Er kan geen lach vanaf. En het is zo’n lachebek.



Daarom wil ik de bak eraf halen en de zak eraan hangen. Maar is dat niet te vroeg? Hij is 5 maanden. :think: En we hebben een quinny freestyle.



Wanneer zijn jullie overgestapt van bak naar zak???

Wij hebben nu sinds 2 weken de bak eraf gehaald. Om dezelfde reden. Ze vond het veel te leuk om rond te kijken. Als we nu gaan wandelen zit ze de hele tijd te kletsen en met van die glim oogjes rond te kijken.



Wij hebben trouwens een X-adventure.

Bij ons is 'ie er sinds gisteren vanaf. En ze slaapt net zo lekker in de wandelwagen als voorheen in de bak, alleen kan ze nu lekker rondkijken.

Ze is nu bijna 5 en een halve maand.

Isa ging met 6 maanden over naar de wandelwagen

Finley ging met 4 maanden uit de bak omdat hij het niet meer leuk vond. Hij ligt nu in de laagste ligstand in de wandelbak en geniet!!! Hij slaapt gewoon nog telkens in de wagen.

Met 8 maanden.

Maar dat heeft meer te maken met haar mobiliteit dan met haar lengte :mrgreen:

Joseetje, jij hebt toch een bug?

Die bakken zijn ook flink groot volgens mij :think:



Als ik een bug had gehad, had Isa er nu nog in gelegen denk ik :mrgreen:

dave was er al heel snel uit…(te groot) met een maand of 4,5…



Jade die ligt er voorlopig nog wel in…zij is een stuk kleiner dan haar grote broer was…

Sem was er met drie maanden uitgegroeid. HIj was 56 cm bij de geboorte en over de 8 pond.



Ik hoop ons 2e kindje langer in de wagenbak te kunnen hebben.

@mayo28 wrote:

Joseetje, jij hebt toch een bug?

Die bakken zijn ook flink groot volgens mij :think:



Als ik een bug had gehad, had Isa er nu nog in gelegen denk ik :mrgreen:




Jep een bug.

Die bakken zijn groot en Mirthe is klein :mrgreen:

Luna was 4 of 5 maanden toen ze eruit ging

Matteo heeft tot een maand of 9 ofzo in de bak gelegen! ikheb ook een bugaboo

Jana zat er met ongeveer 4 maanden in omdat ze het op een krijsen zette in de bak. Maar nu met de winter heb ik haar terug in de bak gedaan, nu is ze vandaag 5 maanden geworden en morgen gaat de bak er weer af en maak ik de wandelwagen inzet er weer aan, omdat ze dat zo leuk vind… :inlove:





Hier trouwens ook een X adverture, de sprinter ( hebben de rottige dingen geen handleiding :mrgreen: :oops:

Tommy is met bijna 8 maanden uit de wandelbak gegaan. Niet omdat hij het zat was, maar omdat de wagen stuk was. Dus ik heb toen een nieuwe quinny gekocht, met alleen een buggyinzet.



Misschien had ik een makkelijke baby, maar als ik de kap naar beneden deed, kon die zichzelf zo vermaken. Ook even een speeltje in zijn handen deed wonderen. Dus dat ze al zo vroeg zelf over willen, ken ik niet. En ik had toch geen klein kind, met 8 maanden al 10 kilo.



Nu even kijken hoe zijn brusje het dadelijk doet, misschien zeg ik dan totaal andere dingen :lol:



Liefs Suzanne

Quinten eigenlijk niet eens :shifty:



Jelle al heel snel, maar dit komt omdat ze erg groot zijn.

Ik vind die wagenbakken dus helemaal niet handig, ze groeiden zo snel en vond het zo krap ineens. Terwijl we bewust bij Jelle toch een wagenbak kozen die ruim was, maar nee hoor …



Bij Quinten de maxi iets meer gebruikt, we gingen nooit echt lang wandelen zodat hij gewoon normaal ‘kon liggen’, en als hij ergens ging slapen was het gewoon in een bedje. Dus nee, hier niet echt dol op wagenbakken :shifty: :mrgreen:

Lucas heeft er geen moeite mee, maar het word wel wat krapper allemaal.



Het is een flinke jongen, en vooral de breedte word krap.

Zijn armpjes liggen niet prettig, de bak is in het midden smaller, beetje zo’n 8-vorm.



Maar ik hoop nog de 6 maanden te halen.

Al twijfel is wel al over de wandelwagen inzet, omdat daar een lekkere voetenzak bij zit, en in de bak ligt alleen een deken.

Qua warmte, en met deze vorst zou het misschien wel lekkerder zijn.



Maar het is de laatste, dus ik probeer hem niet te snel groot te kijken… :angel: :wink:







Edit: Wij hebben de Quinny Buzz.

Ik dacht ook dat de voetenzak van de wagen wel heel warm zou zijn, maar als ik nu ben wezen wandelen (edit: hij ligt niet meer in de bak) dan zijn zijn voeten kouder dan in de wagenbak. Dus nu doe ik hem sokslofjes aan als we gaan wandelen. En slapen gaat ook goed in deze wagen :thumbup:



Ik had hem er ook liever tot een half jaar in gehad, maar het ging echt niet meer. Krijsen tot en met. Dan is er ook geen lol aan :roll:

Mijn audste was vier maanden dat hij niet meer in de bak pasten ( x adventur ) en mijn dochter kon er met 6 maanden niet meer in ( firstwheels ) en mijn jongste met 5 maanden niet meer in die zelfde wgenbak.



ik heb nu een mutsy en het is nu even afwachten.



ik vind het altijd zo’n emo moment waneer ze over gaan.

Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk

Hier nog steeds in de wandelwagenbak (van de bugaboo), omdat ik het zo koud vind buiten. Zo ligt ze meer beschut. Ze vindt het echt niks en begint meteen al te piepen, maar toch laat ik het nog zo even.