wanneer niet meer in wagenbak

@msbs wrote:

Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk




2 maanden? Zelf zitten… Dan heb je echt een wonderkind…



Maar het is toch ook helemaal niet goed voor zo’n kleintje om al zo snel in de zitting te gaan?! Leine lag tot 6 maanden in de bak en toen was ze het zat, maar ze paste nog makkelijk!

Hier vanaf 4 maanden. Hij is nogal groot en sterk en schreeuwde echt alles bij elkaar! In zijn wandelwagen met hem naar mij toe vond hij geweldig. Ik kon hem ook helemaal plat leggen als hij sliep.

@Flieniemama wrote:

@msbs wrote:
Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk




2 maanden? Zelf zitten… Dan heb je echt een wonderkind…



Maar het is toch ook helemaal niet goed voor zo’n kleintje om al zo snel in de zitting te gaan?! Leine lag tot 6 maanden in de bak en toen was ze het zat, maar ze paste nog makkelijk!






Eens!

@Flieniemama wrote:

@msbs wrote:
Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk




2 maanden? Zelf zitten… Dan heb je echt een wonderkind…



Maar het is toch ook helemaal niet goed voor zo’n kleintje om al zo snel in de zitting te gaan?! Leine lag tot 6 maanden in de bak en toen was ze het zat, maar ze paste nog makkelijk!


maar ja als ze het zelf doen valt er weinig aan te doen.

hij loopt ook al sinds gisteren is 7 maand oud

Loopt ie…



HOE loopt ie…



Loopt ie helemaal los door de kamer…

Of langs de tafel… aan de hand…



Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat een baby vanuit zichzelf met 8 wkn gaat zitten…

En lopen met 7 maanden… tja… :think:

@faizaa wrote:

Loopt ie…



HOE loopt ie…



Loopt ie helemaal los door de kamer…

Of langs de tafel… aan de hand…



Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat een baby vanuit zichzelf met 8 wkn gaat zitten…

En lopen met 7 maanden… tja… :think:


echt lopen doet hij aan de hand kan 4 tot 6 stappen los zetten

maar hij zo biezo snel ook vocabulaire

en ook met dingen doen hij kan zelfs kleuren onderscheiden hij heeft een baby iq test moeten doen op het cb

Ja goed… ik geloof niet in baby IQ testen… jeetje, laat em lekker baby zijn zou ik zeggen… hij is NET uit de buik… :?



Verder ik denk dat de een sneller lopen zegt dan de ander… ik zei pas dat mijn zoon liep met 1 jr… toen ging ie uit zichzelf, vanuit de grond staan en liep ie ook gewoon hele stukken… :wink: dus niet aan de hand of 4 a 5 stappen… :angel:



Ik vind het knap hoor van je zoon, daar niet van… maar ik hoop niet dat je teleurgesteld bent als straks blijkt dat ie toch echt maar ‘gewoon’ net als de rest is… :wink:

@faizaa wrote:

Ja goed… ik geloof niet in baby IQ testen… jeetje, laat em lekker baby zijn zou ik zeggen… hij is NET uit de buik… :?



Verder ik denk dat de een sneller lopen zegt dan de ander… ik zei pas dat mijn zoon liep met 1 jr… toen ging ie uit zichzelf, vanuit de grond staan en liep ie ook gewoon hele stukken… :wink: dus niet aan de hand of 4 a 5 stappen… :angel:



Ik vind het knap hoor van je zoon, daar niet van… maar ik hoop niet dat je teleurgesteld bent als straks blijkt dat ie toch echt maar ‘gewoon’ net als de rest is… :wink:


meid dan zou ik zeker niet teleur gesteld zijn daar hoop ik juist op maak me er vaak zorgen om maar bij het cb zeggen ze als hij het zelf doet kan het geen kwaad.

en ik push hem zeker niet had liever gehad dat hij nog gewoon lekker bij mij wou liggen Enzo ze kunnen nog zo lang groot zijn, baby zijn ze maar even en heb maar 2 maand een baby gehad :cry:

jayden ligt al vanaf t begin in de ziiting van mijn frog.



maar die kan helemaal plat en hij ligt nooit lang , want draag hem meestal in een doek als we weg gaan…

@faizaa wrote:

Loopt ie…



HOE loopt ie…



Loopt ie helemaal los door de kamer…

Of langs de tafel… aan de hand…



Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat een baby vanuit zichzelf met 8 wkn gaat zitten…

En lopen met 7 maanden… tja… :think:




okee is snel vooral dat zitten maar ik ken een jongetje wat zonder hulp met 7 maanden door de kamer rende…

Ik ben blij dat ik een jochie heb wat nog wel baby is met gedrag…Lekker rollen ontdekken :lol:

@msbs wrote:

@Flieniemama wrote:
@msbs wrote:
Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk




2 maanden? Zelf zitten… Dan heb je echt een wonderkind…



Maar het is toch ook helemaal niet goed voor zo’n kleintje om al zo snel in de zitting te gaan?! Leine lag tot 6 maanden in de bak en toen was ze het zat, maar ze paste nog makkelijk!


maar ja als ze het zelf doen valt er weinig aan te doen.

hij loopt ook al sinds gisteren is 7 maand oud




Aha, okay… Maar dan nog… Was het misschien niet ook een beetje omdat hij te groot werd voor de bak? Ik wete niet welke wagen je hebt natuurlijk, maar ik begreep dat Quinten ook geen kleintje is… Een vriendin van mij heeft ook een groot kindje en die kon met 2,5 maanden echt niet meer in de wagenbak van de Quinny Buzz…

@Flieniemama wrote:

@msbs wrote:
@Flieniemama wrote:
@msbs wrote:
Quinten zit al sinds hij 2 maand is in de wandelwagen ging namelijk zelf zitten in de wagen bak vond ik nogal gevaarlijk




2 maanden? Zelf zitten… Dan heb je echt een wonderkind…



Maar het is toch ook helemaal niet goed voor zo’n kleintje om al zo snel in de zitting te gaan?! Leine lag tot 6 maanden in de bak en toen was ze het zat, maar ze paste nog makkelijk!


maar ja als ze het zelf doen valt er weinig aan te doen.

hij loopt ook al sinds gisteren is 7 maand oud




Aha, okay… Maar dan nog… Was het misschien niet ook een beetje omdat hij te groot werd voor de bak? Ik wete niet welke wagen je hebt natuurlijk, maar ik begreep dat Quinten ook geen kleintje is… Een vriendin van mij heeft ook een groot kindje en die kon met 2,5 maanden echt niet meer in de wagenbak van de Quinny Buzz…


wij hebben een moon die is net wat grooter dan de Quinie

maar Quinten begon met 3 maand juist heel erg te groeien daarvoor viel het me hij is nu 81,5 cm lang

Is hij 7 maanden en 81 cm lang… zow he… wat zegt CB?

@faizaa wrote:

Is hij 7 maanden en 81 cm lang… zow he… wat zegt CB?


dat hij minder moet eten

ik denk zo hij is lang niet dik

mijn man is ook lang

Maar wat zeggen ze dan over zijn lengte… ik bedoel hij zal wel bijgehouden worden door een groeicurve… daar gaat hij natuurlijk boven gemiddeld overheen… wat zeggen ze daarvan dan…

@faizaa wrote:

Maar wat zeggen ze dan over zijn lengte… ik bedoel hij zal wel bijgehouden worden door een groeicurve… daar gaat hij natuurlijk boven gemiddeld overheen… wat zeggen ze daarvan dan…


niet veelalleen zetten ze zijn lengte naar onderen heen omdat hij ander niet bij gehouden kan worden

hij past dus niet binnen de grafiek… :mrgreen:

@faizaa wrote:

hij past dus niet binnen de grafiek… :mrgreen:


nee

zit er ver boven

:lol:

Wat een reus !

Wat voor maat schoen heeft ie ?

MSBS… misschien lange mensen in jullie fam? ben jij of is je man lang? Hollanders he, lange reuzen… :mrgreen: