wanneer menstruatie na bevalling?

ik ben benieuwd wanneer andere mama’s hun menstruatie weer kregen na hun bevalling… En dan bedoel ik de mama’s die flesvoeding hebben gegeven, bv is nu niet van toepassing…

Na 3 maanden

de enige keer dat ik dus ook geen bv gaf werd ik na 6wkn ongesteld… Trouwens toen ik bv gaf ook…

1e maand bv, daarna fles… en nu ongesteld. Na 9 weken dus ongeveer.



:hug:

Heb na de bevalling van Laurens :vlinder: 3 weken gevloeid, daarna in mijn “oude” cyclus terecht gekomen. Dus menstruatie zo’n 9 weken na de bevalling.



Liefs Moon.

Ik werd een maand na de bevalling weer ongesteld.



:-* :hug:

Na Pete was ik na 6 weken ongesteld, na Luc en Stan duurde het 8 a 9 weken.

Bij Desmée werd ik ondanks de bv gewoon na 6 weken vloeien meteen weer ongesteld.



Ik denk dat tussen de 6 en 12 weken een gemiddelde tijd is wanneer je weer ongesteld wordt.



:-*

Toen het vloeien gestopt was na 1 maand oweer ongesteld

pfff ik hoop zo dat mijn lichaam de 6 weken wil nemen ipv de 12 weken :pray:



ik wil verder…

38 dagen na de bevalling. Keek er vanop :shock: voor de zwangerschap van Siem was een cyclus ver te zoeken.



Hoop voor jou dat je lichaam het snel weer oppakt :hug: , hoe was je cyclus na de bevalling van Jayden?

@amy misschien even een oppeppend ervaring: ik ben in december bevallen van G* en ik was in februari zwanger van J!

@mamma van sharondenise wrote:

ondanks de bv gewoon na 6 weken vloeien meteen weer ongesteld.




Hier bij beide dezelfde ervaring.

Hoop voor jullie ook dat jullie snel weer een cyclus hebben en zwanger worden. :pray:

@Amy82 wrote:

pfff ik hoop zo dat mijn lichaam de 6 weken wil nemen ipv de 12 weken :pray:



ik wil verder…




Ik snap dat je verder wil, maar bedenk ook dat je lichaam tijd nodig heeft om te herstellen. Hier nu ook weer ongesteld nadat we vorige maande er weer voor gingen en dat valt me nu wel zwaar. Had zo gehoopt zwanger te zijn, maar helaas…

Ik denk dat mijn lichaam wat meer herstel tijd nodig heeft.



Veel sterkte



Liefs Moon.

babynr3; daar teken ik voor…



mutsie; ja nu vraag je me wat :shifty: :think: heb bij Jayden 9 maanden bv gegeven, daarna spiraaltje genomen. Had tijdens spiraal regelmatige ‘cyclus’ van 28 dagen. Na verwijderen mirena een ronde eigenlijk onbekend, omdat ik raar vloeide rondom het verwijderen van Mirena, toen een ronde 29 dagen, tja en toen zwanger van Quincy…



Ik wil graag verder, ik wil graag weer zwanger worden, een broertje of zusje (schreef per ongeluk en) voor Jayden en Quincy… Iets om naar uit te kijken, een kindje om voor te zorgen, dat me kan helpen om uit deze nachtmerrie te komen… :pray:

@amy dat gevoel had ik ook heel sterk. Iedereen doet het natuurlijk op zijn eigen manier, maar ik had ook maar een gevoel ik wil weer toe kunnen leven naar iets “bijzonders, een gezond kindje” … En ik dacht dat het me heel erg zou helpen door dan weer zwanger te zijn. De zwangerschap van J was erg moeilijk veel onzekerheden maar ik zou het als het weer zou gebeuren weer zo doen op die manier…



Maar doe vooral waar JIJ je goed bij voelt!!

Na 6 weken, het vloeien was zo goed als gestopt en we gingen gelijk door naar de volgende ronde :roll:



Maar het is wel fijn als je lichaam het goed oppakt :slight_smile:

beiden bij 6 weken.

Ik ben na Daan :vlinder: eigenlijk gelijk aan de pil gegaan (omdat ik dacht dat we een half jaar niet zwanger mochten worden ivm ks)

Maar bij na controle zei de gyn gooi die maar in de prullenbak daarna werd ik gewoon keurig ongesteld



Lieverd ik snap heel goed dat je verder wilt , een broertje of zusje voor Jayden en Quincy :vlinder: nadat Daan :vlinder: overleden was wilde ik ook zo snel mogelijk weer zwanger worden. Een kindje om voor te zorgen.



:hug: :hug: :hug:

Ik kreeg ook bij alledrie tussen de 6 en 8 weken mijn menstruatie weer. Het betekend natuurlijk niet dat je in de weken niet vruchtbaar bent. Je zou natuurlijk meteen weer zwanger kunnen worden.



Meid, ik hoop voor je dat dat gaat zoals je het graag wilt. En dat je dan inderdaad een kindje krijgt om voor te zorgen…