Wanneer kregen jullie de "kwaaltjes"

Ik ben erg benieuwd na hoeveel weken jullie de kwaaltjes kregen.

Onze wens voor een kleintje is er groot en lijkt steeds groter te worden.

We zijn al een tijdje gestopt met de pil maar hadden besloten om na ons huwelijk in mei 2009 te “beginnen” dus voor het echie gaan. :lol:

maar omdat ons gevoel steeds sterker wordt zitten we erg te twijfelen al te “beginnen”.we zouden eigenlijkniets anders willen alleen zitten met 1 ding.

stel,(ik zeg stel hé :wink: ) dat me meteen zwanger zijn,dan loop ik het risico om ziek zwak en misselijk te zijn op onze trouwdag.

en dat wil ik eigenlijk ook weer niet :think:

dus wanneer kwamen bij jullie de verschijnselen???

dat verschilt per persoon de een fietst zonder kwaaltjes door de zwangerschap heen , en de ander is vanaf de bevruchting doodziek.

:mrgreen: :mrgreen: informatief of niet dan !!! :thumbup:

hoihoi

Bij nienke vanaf dag 1. Bij deze na een paar weken.

Ik vrees dat je er ook weinig aan hebt maar oke.

Hou er wel rekening mee dat het misschien niet in 1 keer raak is. Hoe sterk jullie wens ook is.

Veel plezier met de trouwerij

groetjes

marlies

Wat mijn buuf zegt :mrgreen:

Je wéét het gewoon niet…Je loopt inderdaad kans dat je je halve trouwdag met een kotszakje loopt dan mocht het je gegeven zijn dat het voor die tijd lukt :-*

Ik ga er ook eigenlijk helemaal niet van uit dat het meteen raak zou zijn.

is te mooi om waar te zijn. :inlove:

maarja stel dat t wel is…alle risico’s van dien dus…

achh jahh “liefde” maakt blind zeggen ze hé.

We hebben al wel langer een kinder wens maar het lijkt wel of er ineens een soort bom is ontploft waarbij je gevoelens steeds heviger worden…

kan het niet zo goed omschrijven maar jullie weten misschien wel wat ik bedoel…

Spannend zeg! Ik was van week 11 tot en met 18 misselijk. Verder niet.

Maar mijn vriendin was het weer tot de 12e week.

Succes met de beslissing!

@Angela_84 wrote:

We hebben al wel langer een kinder wens maar het lijkt wel of er ineens een soort bom is ontploft waarbij je gevoelens steeds heviger worden…

Mijn vriendin ging er ook niet van uit, die dacht dat ze eerst moest ontpillen en dat ze nog even tijd had, maand er op had ze een positiefe test :inlove:

@Mellie wrote:

@Angela_84 wrote:

Mijn vriendin ging er ook niet van uit, die dacht dat ze eerst moest ontpillen en dat ze nog even tijd had, maand er op had ze een positiefe test :inlove:

ja dat bedoel ik dus…

en we wachten toch al…dus dan maar 11 weken langer wachten.

wil toch het risico niet lopen om met kotszakjes op onze bruiloft te staan.

hier helemaal geen kwalen gehad!!

@Cariska wrote:

hier helemaal geen kwalen gehad!!

Das pas fijn zeg.

Bij de eerste 2 vanaf dag 1 van alle kwalen die je kan bedenken last gehad. Dat vondt ik nog niet eens zo erg, maar bij beide was ik ook 9 maanden lichtelijk deprie. Mijn roze wolk was grijs.

En bij deze zwangerschap geen kwaaltjes niks nada noppes, we kwamen er dit keer ook erg laat achter dat we zwanger waren (het was een beetje niet gepland)

Ik ben nu 18 weken en nu pas ga ik me een beetje zwanger voelen.

Of het meteen raak is dat weet je nooit ven te voren, ikzelf hoef maar aan een baby te denken en ik ben al zwanger, maar helaas is dat niet voor iedereen weggelegt.

Ik hoop tot het voor jullie wel het geval is.

Veel succes met je beslissing :thumbup:

Hoi,

Ik ben maart 2006 gestopt en wij trouwden 16-06-2006 november bleek ik zwanger , en ik had alleen zere borsten en niks geen misselijkheid, wij hebben het risico ook genomen :wink:

later in de zwangerschap heel veel kwaaltjes maar dat heeft niets met de eerste maanden te maken :wink:

Succes en hopenlijk hebben jullie snel een postitieve test in handen :thumbup: :pray:

gr melanie

De misselijkheid is meestal alleen 's morgens, de rest van de kwaaltjes kun je gewoon mee trouwen en zullen je dag niet verpesten. Ik zou het niet tegenhouden als je het zo graag wilt en er voor gaan. Zie aan je banner dat je overtijd bent, of nog niet aangepast?? :think:

Zelf nu net zwanger en buitenom een licht misseljk gevoel 's morgens en zere borsten heb ik geen klachten…

Hier ook bij allemaal geen kwaaltjes de eerste weken bij alledrie.

Bij de twee meiden kreeg ik rond 7 weken last van misselijkheid, maar niet dat ik niets meer kon zeg maar :thumbup:

Ik zie aan je banner dat je nu 2 dagen overtijd bent, maar hoe staat t ermee. Heb je al getest of was

t niet meer nodig :wink:

bij silve 9 maanden beroerd geweest, kotsmisselijk, lage bloeddruk dus ook nog eens verschrikkelijk duizelig erbij…

deze zwangerschap even 2 of 3weken misselijk geweest vanaf 7 weken en toen helemaal nergens meer last van :dance: echt heerlijk!

wist niet dat het zo ook kon 8)

Bij de eerste alleen overgeven (misselijk kon ik het niet noemen, maar niet echt handig als je ‘ineens’ ergens moet overgeven zonder het van te voren te voelen aankomen). Bij de tweede al minder, en nu bij de derde had ik nergens last van, alleen begin ik nu vocht vast te houden: maar zo snel zal het niet gaan dus, haha

bij Luna kwam ik er pas met 8 1/2 week achter doordat ik spontaan hard moest lopen naar de wc :lol: :lol:

en deze keer wist ik het al met 3 weken omdat m’n borsten begonnen te lekken

dus heel verschillend per zwangerschap en per persoon

Bij mijn eerste vanaf het begin tot 16 weken zwangerschap en bij mijn tweede amper

@Dees75 wrote:

De misselijkheid is meestal alleen 's morgens, de rest van de kwaaltjes kun je gewoon mee trouwen en zullen je dag niet verpesten. Ik zou het niet tegenhouden als je het zo graag wilt en er voor gaan. Zie aan je banner dat je overtijd bent, of nog niet aangepast?? :think:

Zelf nu net zwanger en buitenom een licht misseljk gevoel 's morgens en zere borsten heb ik geen klachten…

Had zitten vogelen met mijn banner dus hij klopte niet meer :doh:

Hier ook bij beide zwangerschappen 1e ronde raak en bij allebei niet hoeven over te geven, alleen in deze zwangerschap heb ik een paar weken een misselijk gevoel gehad maar meer niet.

succes!!