Vanaf wanneer kwamen die kwaaltjes eigenlijk bij jullie? Kan het zo zijn dat je voor je NOD echt helemaal niks merkt? Of was er altijd wel wat waar je het aan kon merken? Ik voel nu namelijk helemaal niks… dus ben me vast weer een klein beetje aan het voorbereiden dat het niet raak is.
Ik begon pas bij een week of 11 de eerste kwaaltjes te krijgen…van kokhalsen en luchtjes waar ik niet tegen kon. Maar geen last gehad van erge misselijkheid en braken ofzo…
Ik werd misselijk de week na de bevruchtig, liespijn en emotioneel.
Volgens mij werkt het bij iedereen anders. Daar ben ik nu wel achter. Ben nu 10 weken zwanger en ben een labiel wrakje…Mijn schoonzus is ook zwanger en heeft op af en toe een steekje (nu week 9) nergens last van en weer een andere vriendin ‘vergeet’ soms zelfs dat ze zwanger is omdat ze zo weinog voelt!
Ow enne, ik ben getrouwd twee weken geleden met 8 weken zwanger zijn is het bij de een geweldig denk ik en bij de ander niet , ik heb er een beetje spijt van want ik heb mijn dag niet bewust meegemaakt vanwege de hormonen en ik kon niet meedoen met het avondeten omdat ik misselijk was en mijn jurk knelde af omdat ik zoveel vocht vasthou!
Appeltje, nog gefeliciteerd!! Met beide eigenlijk… Wel jammer dat je het niet zo bewust hebt meegemaakt. Mijn bruiloft heb ik al achter de rug. We zijn in augustus getrouwd. Dus laat de zwangerschap nu maar komen! :mrgreen:
Gefeliciteerd nog met je bruiloft!
En lieverd 1 geruststelling ik was nog niet zwanger toen we trouwde (ook afgelopen augustus)…en ik heb 's avonds ook 3 happen gegeten terwijl er zoveel lekkers was…maarja een strakke jurk…is honger lijden…haha
@ naatje
Hoop dat het snel raak is bij jullie
Ik heb gelukkig geen last gehad van het eten op de bruiloft. Wij hadden een ‘walking dinner’, de hapjes werden tijdens het feest rondgebracht. Dus ik hoefde niet 2 uur aan tafel te zetten met mijn strakke torseletje! Was ik erg blij mee.