ik vraag me af wanneer jullie je kindje voor het eerst voelde schoppen en wat je voelde.
zeg er wel even bij of het je 1e 2e of 3e is.
ben erg benieuwd.
Ik denk steeds iets te voelen maar weet niet zeker of dat het is.
1e baby, en voelde het duidelijk met 17 wk, kreeg bevestiging door daarna met de angelsound te luisteren en t te voelen en horen tegelijk
Jim voelde ik met 14 weken al (placenta aan de achterkant), deze beeb ietsje later, zo rond de 16 weken (placenta aan de voorkant).
ik voelde Stein ook met 14 weken al. Placenta lag ook aan de achterkant
ethan met 19weken en levi met 11 weken.
zou goed kunnen dat je het al voelt, ligt er ook maar net aan hoe het ligt.
Mijn 1e Yeline was met 14 weken :lol:
hier voelde ik met 12/13 weken al plopjes, die ik later herkende als gespartel en geduw.
placenta lag aan de achterkant
(1e kind)
bij de 1ste was dat rond de 20 weken
bij de 2e was dat z rond de 14 weken
en de 3e was al zo rond de 13 weken
Yara voelde ik pas met 23 weken (voorliggende placenta) en die was verders ook erg rustig in de buik. Schopte om de dag een keertje.
Thije voelde ik met 15 weken voor het eerst (achterliggende placenta) en schopte veel,denk soms 5 minuten niet op een dag voor de rest aan een stuk door.
En tja hoe voelt het??? Het zijn een soort plopjes of zo die dan in je buik zitten,wat later echt trappen wordt?? Kan het haast niet omschrijven. Misschien iemand anders die het goed omschrijven kan?
bij 1ste met 14 weken
bij 2de met 12 weken en voorliggende placenta
Mateo met 19 weken
Micah met 16 weken
Ik voelde Emma voor het eerst met 17 weken (1ste kindje) en je kon het ook meteen aan de buitenkant al voelen.
Ik voelde Joy zelf in de 15e week. eerste kindje!!
En vanaf buiten kon me vriend het voelen vanaf 19weken.
Rhodé rond de 18 weken, maar daar twijfelde ik nog erg lang over, en bij 20 weken wist ik het zeker.
Bij deze met 15 weken al. :inlove:
Ik voelde Anoek ‘pas’ met 22 weken (volgens de vk heel normaal)
beide bij 17 weken en rond de 20 weken aan de buitenkant.
Bij mijn eerste zo rond de 28 de week.
Bij mn tweede zo rond de 14 de week.
Bij de 1e met 20 weken (placenta aan de voorkant).
Bij de 2e met 15 weken al (placenta aan de achterkant).
Bij de 2e voel je het sneller omdat je het al herkent. Bij de 1e weet je niet zeker of het je darmen zijn of de baby.
bij Elizabeth :vlinder: 16 weken
en Nicolai bij 13 weken aan de binnenkant en 16 weken aan de buitenkant (vriend voelde hem ook)
Bij de eerste 19 weken en bij deze zwangerschap met 14 weken.