Wanneer is jou kindje gaan lopen ??Update Pag.5

Kwam de fysio speciaal voor het niet willen/kunnen lopen?

ja ik was naar de huisarts geweest, en die verwees me door… heb toen een kinderfysiotherapeut gevonden die op huisbezoek kwam, vandaar. En hij heeft wel een lichte afwijking aan zijn enkeltjes, maar die is met stevige schoenen te verhelpen…

Anne loop intussen ook al 2 weken dus ook anne is net als damian met 13 maanden gaan lopen :dance: :dance:

mijn zoontje is geboren op 16/08/2007 en is nu 1 jaar en 2 weken en sinds 22 augustus 2008(dit jaar dus)loopt hij al heel goed los,niet als een dronkeman meer maar mooi recht.

Hij was op 22 augustus 1 jaar en 6 dagen oud.

Vind ik wel netjes hoor,mijn oudste zoon was 9 maanden toen hij los liep.

Ikzelf was geloof ik 15 maandjes hihi.

Mijn zoons zijn dus eerder met lopen dan ik.

wessel loopt nu sinds afgelopen zaterdag…eerst wat aarzelend maar nu vol overgave en hij heeft er echt lol in. :inlove:

Kitana liep alleen toen ze 15 maanden was.

Ik kan dus nu beide jongens doorgeven…

Merijn was 14 maanden en Xander is nu sinds en aantal dagen echt de hele dag door aan de wandel en is dus 13 maanden :inlove:

Zo’n anderhalve week voor haar eerste verjaardag.

Hij loopt al een week of 2 steeds kleine stukjes, maar nu begint ie echt grotere stukken te lopen. :inlove:

Voor z’n eerste verjaardag dus. Zitten nu in zijn 12e maand.

Joas 1 jaar en 1 week.

Elias 1 jaar en 1 dag. Maar had daarvoor onbewust als een paar keer overgestoken…

Nu zitten we een ruime week na zn verjaardag en hij oefent nog elke dag,maar blijft onzeker wankelen…hihi…t blijft schattig om te zien.

Rivano liep met 1 jaar en 1 maand

Alyshia liep met 12 maanden en 2 weken en owen met 14 maanden en 3 weken…

En jaheim met 12 maanden en 26 dgn…

En nu willen ze buiten niet meer lopen, maar alleen gereden worden :think:

Mijn meisje loopt sinds 1 weekje.

Met net 14 maanden oud.

Mijn zoon was een vlugge …die was net 11 maanden toen hij ging lopen.

sneeuwitje

WAAHHHHHHHHHHHHHHHH ik kan eindelijk komen melden dat :

AMY SINDS VANDAAG LOS LOOPT!!!

Met 20 maanden dus :wink: