Hoi,
Jesse en nu bijna 4 maanden en o zo nieuwsgierig.
Als hij is de wandelwagen ligt, wil hij omhoog komen met zijn koppie :inlove: (dit lukt natuurlijk niet en dan begint ie te huilen.)
Als ik de kap naar beneden doe (als er weinig wind is) vind ie het al iets beter.
Ik heb de bugaboo cameleon en vraag me af wanneer ik hem in het zit gedeelte kan zetten?
Jesse is wel vrij groot 64 cm, dus geen heel klein beebje meer.
ligt er een beetje aan hoe plat die buggy kan. Als die helemaal plat kan dan kan het, kan dat niet zou ik het niet doen.
Wij hebben ook de bugaboo cameleon en hebben die vorige week omgebouwd. Ze wilde met geen mogelijkheid meer in de wagenbak. Ze is ook best groot de laatste keer dat ze is gemeten was ze 65.5 enze zat echt klem in de bak.
Heb hem helemaal naar beneden geklapt en ze ligt er heerlijk in .
tussen de 6 en 9 maanden is het ruggetje sterk genoeg om te kunnen zitten, en op te kunnen vangen.
Daarvoor zou ik het niet doen, tenzij hij helemaal plat kan.
Juul lag ook met 4 maanden in de wandelwagen. De bak vond hij ook niks. Gewoon doen, waar jij je prettig bij voeld!!
Joy pas met bijna 9maanden :lol: Maar toen ging ze wel gelijk zitten kijken haha. Maar wanneer het kan, ja indd opletten dat het plat kan op die kleine leeftijd!
Tessa lag ook met een maand of 4,5/5 in het buggydeel hoor… die was echt uit de wagenbak gegroeid en idd veeeel te nieuwsgierig…
Maar idd op zijn platst. gelukkig kan die van ons echt plat…
Ben benieuwd hoelang Joyce erin kan… die is veel langer dan Tessa…
Liefs TIna
Mijn hubbie zegt ook dat het slecht is voor het ruggetje, maar de bugoboo kan idd plat.
Misschien ga ik het volgende week eens proberen, vamorgen op het cb was hij alweer 65 cm :shock:
maar de bugaboo is niet helemaal plat… ik bedoel de voetjes liggen dan omhoog…
in de cameleon passen ze best lang hoor… Matteo is niet klein ofzo, en die past nog steeds in de bak en heeft nog wat ruimte over ook… hij ligt wel tegen de bovenkant aan… maar dat doet hij zelf… want hij kan best nog naar onderen…
@Daantje77 wrote:
Wij hebben ook de bugaboo cameleon en hebben die vorige week omgebouwd. Ze wilde met geen mogelijkheid meer in de wagenbak. Ze is ook best groot de laatste keer dat ze is gemeten was ze 65.5 enze zat echt klem in de bak.
Heb hem helemaal naar beneden geklapt en ze ligt er heerlijk in .
hoe kan ze met 65 cm al klem liggen in de bak van de cameleon?? die is zoo groot…
Ze ligt met haar armen klem
Waarom moet er weer zo raar op worden gereageerd ?
Het meiske ligt echt niet lekker met haar armen klem tegen zich aan . En dan nog waar bemoei je je mee ?
@Daantje77 wrote:
Waarom moet er weer zo raar op worden gereageerd ?
Het meiske ligt echt niet lekker met haar armen klem tegen zich aan . En dan nog waar bemoei je je mee ?
Nouuuuu als ik dan net zo rechtuit als jij mag zijn: ik geloof er geen fluit van… jij '‘kijkt’ je kind groot man… doe es ff normaal… met de armen klem… geloof je het zelf… :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
proest ja nou, ik lees dus net dat je dat met 3,5 mnd hebt gedaan omdat ze te nieuwsgierig was (wat ik absoluut geloof) maar omdat ze dus klem zat met de armen… hahahahahaa… jij reageerd zo fel omdat je zelf ook wel weer dat dat onmogelijk is… of heb je een dochter van bijna 4 maanden die 20 kilo weegt? Zou kunnen natuurlijk… :think:
Je heb mij niks horen zeggen over nieuwschierig hoor !
Ze wilde er met geen mogelijkheid in omdat ze dus klem lag met haar armen . Waarom zou ik daarover liegen ?
Je maakt me nog uit voor leugenaar ook
Ze wilde met geen mogelijkheid meer in de wagenbak.
Bij deze zin ging ik uit van: uit nieuwsgierigheid… :eh:
En leugenaar, nou ja… ik denk dat je erruggg overdrijft… :roll:
Jij reageerd zo fel naar mij toe, ik was een bemoeial… als je reageerd op een topic mag een ander daar ook best op reageren… :snooty: en als je alleen maar leuke gesprekjes/reacties wilt moet je maar koffie gaan leuten in een bejaardentehuis…
Ik blijf erbij, ik geloof dus niet dat jouw dochter van 3,5 maanden klem ligt in de kinderwagenbak…
ookal vind ik dat Faizaa het misschien ietsje vriendelijker had kunnen brengen
maar mijn dochter is precies een week ouder dan Evy, zit bovenaan in de curve, bijna 7.5 kilo en die past nog echt prima in de cameleon-bak hoor. niet zoveel ruimte voor de armpjes al eerst, maar genoeg om armpjes te bewegen en naar speeltjes aan de stang te grijpen :inlove:
@Lieke
Robyn is ook uiterst nieuwsgierig, kap “moet” ook steeds omlaag dus ik heb ook zitten twijfelen maar uit eindelijk besloten het nog niet te doen voordat ze 6 maanden is. Better safe than sorry redeneer ik, met 6 maanden kan het zeker weten. Ik hou haar nu bezig met wat speeltjes aan de draagstang dus en als het niet te hard waait de kap naar beneden. En ach, het gaat al zo snel, nog 2 maandjes ff “baby” hoor :mrgreen:
Matteo ligt er nu altijd nog in! met zn armen beiden naast zn hoofd!
Maud is gisteren over gegaan naar de buggy. Ze is nu rond de 68 cm en ze heeft dus een half jaar in een Quinny gelegen (kleine bak). Ik deed wel de kap omlaag zodat ze toch iets meer kon zien.