Wanneer in de "buggy"

@Cebe wrote:

ookal vind ik dat Faizaa het misschien ietsje vriendelijker had kunnen brengen :wink:

Mee eens hoor meis, echt.. maar ik kreeg op mijn :think: :think: :think: zoooo'n botte reactie, nou dan gaan bij mij ook de remmen los.. :silenced:

ach nadeel van i-net, alleen geschreven taal… :-*

@Cebe wrote:

ach nadeel van i-net, alleen geschreven taal… :-*

Klopt… :frowning: klopt helemaal…

@Cebe wrote:

@Lieke

Robyn is ook uiterst nieuwsgierig, kap “moet” ook steeds omlaag dus ik heb ook zitten twijfelen maar uit eindelijk besloten het nog niet te doen voordat ze 6 maanden is. Better safe than sorry redeneer ik, met 6 maanden kan het zeker weten. Ik hou haar nu bezig met wat speeltjes aan de draagstang dus en als het niet te hard waait de kap naar beneden. En ach, het gaat al zo snel, nog 2 maandjes ff “baby” hoor :mrgreen:

Hubbie en ik wachten ook nog een tijdje.

Je hebt gelijk Cebe, ze zijn zo kort klein, dan maar de kap naar beneden als het niet te hard waait.

Meiden bedankt voor jullie reacties :-*

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst bijBram de buggy uitgeprobeerd. Hij is nu 4 ½ maand. Ook hij wilde steeds kijken… Er is natuurlijk ook zoveel te zien. :inlove:

Ging prima :thumbup:

@truusje wrote:

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst bijBram de buggy uitgeprobeerd. Hij is nu 4 ½ maand. Ook hij wilde steeds kijken… Er is natuurlijk ook zoveel te zien. :inlove:

Ging prima :thumbup:

Dan gaan ze van die buikspier oefeningen doen he :mrgreen: Die van mij deed ze zo over het dekentje heen :inlove: KIEKEBOE 8)