Zet hem maar hier neer, ik ben zeer nieuwsgierig…
Wanneer testen jullie positief?
Al voor je NOD, erna, en zoja hoe lang erna?
Ik ben nu 3 dagen over, testen negatief maar nog niks geen duivels in zicht.
Ben nu best benieuwd wie er nog meer pas laat een positieve test hadden
Ik op mn NOD dag
ik 1 dag ervoor toen was ie heeeeel licht en werd toen per dag donkerder (ik deed elke dag daarna een test omdat ik het niet kon beseffen :lol: )
ik duim voor je
deze keer 5 dagen voor mijn nod met een kruidvat test maar bij Brian heb ik getest een week na mijn nod en toen had ik een heeeeeel licht streepje…
Ik hoop het voor je!
ik weet niet meer wanneer ik getest heb paar dagen na nod geloof ik.
maar ik duim voor je dat er over een paar dagen een dikke vette streep staat!
Ik durfde niet eerder te testen dan na mijn nod. Om precies te zijn een week erna.
Liefs Moirah
4 dagen voor mijn NOD
Bij Lynn 4 dagen na mijn NOD een vaag streepje.
Bij Quinten 2 dagen na mijn NOD een vaag streepje. 2 dagen voor NOD was de test nog hartstikke negatief.
Acht dagen over tijd. Maar… ik was niet bezig met zwanger worden en dacht dat ik gewoon wat later ongesteld zou worden. Had ik eerder getest was de test misschien ook wel positief geweest.
Bij Timo op mijn NOD dag positief. Nu pas positief op de 4e dag na NOD.Ik heb wel op de NOD dag getest en 2 dagen erna. Beiden negatief. Dusseeh, het kan hoor!!
Succes
:mrgreen:
Bij Anouk had ik geen idee :oops: dus toen ik bedacht dat ik al wel heel lang niet ongesteld was geweest maar eens een test gedaan, die was positief. Achteraf gezien was ik op dat moment al ruim 6 weken zwanger.
Bij Ruben 2 dagen voor mijn nod. Hele lichte streep hoor, op nod nog een keer getest en die was echt heel vet positief :inlove:
bij mijn eerste 3 zwangerschappen (waarvan 1 bleef zitten) heb ik eigenlijk allemaal voor tijd getest, gelijk positief.
bij deze lag het wat anders… de dag dat ik ongi moest worden, overleed mijn vader. Ik zat met hevige krampen en dacht dat ik ook ongie werd… week later nog niets, deed dus meer een test om iets uit te sluiten… wat dus eh niet het geval was
Op de 17e dag na de punctie (eisprong als het ware), dus met drie dagen overtijd. Wij mochten op die dag pas testen, maar achteraf was de test al eerder positief geweest, want de streep knalde er van af! :inlove:
Heel veel succes!
Groetjes,
Jippie
Hier 2 dg voor mijn NOD maar dan ook heel licht en je moest echt goed kijken.
Op de dag zelf was het goed zichtbaar
Ik hoop echt voor jou op een positieve test meis
Bij Lucas op mijn NOD
Bij Pepijn 1 dag voor mijn NOD
Nu 4 dagen voor mijn NOD
Allen met clearblue
Ik dacht dat ik op mijn NOD testte, maar achteraf bleek ik er 4 dagen voor te zitten… 4 dgen voor NOD dus, maar wel met een heel licht streepje. En de digitale van cb gaf toen nog “niet zwanger” aan, die gaf pas zwanger aan 1 dag voor NOD.
Hier altijd de cb gewone testen gebruikt. Bracht geluk bij mij dacht ik
Bij THom had ik een vrij onregelmatige cyclus dus toen heb ik positief getest een week later en bij Max en minimuppet op de NOD.
hier bij me eerste waren de testen na 12 wknen nog negatief… en nu bij de tweede al een dag na me NOD
heb er toen een week later nog 1 gedaan omdat ik het niet geloofden
groetjesss