wanneer hadden jullie een posi test?

op NOD, toen nog negatief, 2 dagen later positief

1 dag na NOD…

2 dagen voor NOD bij mijn zoontje en bij zwangerschap die helaas in een missed abortion is geeindigd op NOD zelf.

eerste zwangerschap testen op nod posi, 6 weken later mk.

tweede zwangerschap testen op nod, posi en nu een kanjer van een zoon!

Eerste zwangerschap na aantal dagen na NOD licht streepje, werd miskraam. Tweede zwangerschap 3 dagen na NOD zwaar positief, is nu mn knapperd van een zoontje :wink: . Derde zwangerschap op NOD licht streepje. Streepje bleef maar licht en werd een miskraam. Vierde zwangerschap (mn huidige) 3 dagen na NOD, maar de 2e miskraam was de maand daarvoor, dus mn NOD was moeilijk te bepalen. Maar was ook flink positief toen ik testte…

Bij THijmen kwam het pas in mijn hoofd om een week na NOD eens te testen :mrgreen:

Ontzettend positief (en toch twijfelen he :lol: )

De tweede zwangerschap achteraf een paar dagen voor NOD

bij deze zwangerschap een dag voor NOD en de digitale 3 dagen na NOD

ik wist niet precies wanneer ik ongesteld zou worden, gestopt

met de pil en daarna 1x klein beetje ongesteld geweest,

slechts 3 dagen met zeer weinig bloedverlies

Ik heb een 26 dagen na mijn 1e “ongesteldheid” getest en negatief.

Toen anderhalve week later, ongeveer 7 dagen na mijn nod hartstikke

positief. Omdat ik van die testen ook wel negatieve dingen had gelezen

vanmorgen nog ff kruidvat test gedaan, direct positief.

Kan het eigenlijk nog niet goed geloven dat het echt zo is haha

8 dagen overtijd.

we durfden niet eerder te testen…stom he!

Ik had me op de kalender 1 week vergist (dus te vroeg gerekend) had toen een negatieve test. 1 week later op m’n NOD weer getest en toen was ie positief :mrgreen: .

Veel succes hoor hoop voor je dat het rode monster weg blijft :thumbup:

Groetjes Wendy

Beide keren heb ik 2 dagen na mijn NOD getest. Al vrij snel vind ik zelf, maar mijn ongesteldheid was altijd heel regelmatig. Ik kon de klok erop gelijk zetten. Eigenlijk waren die zwangerschapstesten dus niet echt nodig, maar ik wilde natuurlijk wel een bevestiging hebben. Beide keren dus gelijk positief getest!

3 dagen na mijn NOD

Ik was (achteraf gezien) al een aantal dagen overtijd voordat ik uberhaupt een test deed, en die was positief :slight_smile:

2 dagen voor NOD negatief met clearblue. 2 dagen na NOD positief met clearblue ! Niet heel duidelijk, maar wel heel goed te zien.

Hallo!

Ik heb pas 6 dagen na m’n NOD positief getest.

De reden daarvan was dat ik nog niet had verwacht zwanger te zijn ( was pas 3e ronde ) en had wat ongi-krampjes en dacht dat ik ongi ging worden.

Na 6 dagen was de ongi-pijn weg en toen toch maar test gedaan en de streep was echt dik.

Heb positief getest met test van Clear Blue.

Ik hoop dat het raak is meid!

Liefs Elly.

Cell weet je al iets?

Je hebt je banner al weggehaald zie ik :wink: .

Groetjes Wendy

ben ongi geworden en zodanig teleurgesteld dat ik Kok even laat wat het is…

We zijn al best een poos bezig, een tijd niet heel bewust, maar ik wil al zo lang graag en dan is het gewoon teleurstellend als het niet wil.

Tuurlijk, moet niet zeuren, ik heb er 2, maar de wens om er nog 1 bij te hebben is net zo groot en waarachtig als bij de eerste.

Dus we gaan rustig verder, maar neem emotioneel wat meer afstand.

Ruud, mijn mannetje was ook teleurgesteld, die riep 8 maanden terug al dat hij wel “zin had in nog zo een frum”

Dus vandaar de banner weg en ik lees wel, maar schrijf even zo min mogelijk :-*

:hug: :hug:

Liefs Heidi :-*

:hug: :hug:

Groetjes Wendy

Dikke knuf voor jou :-

Ik hoop dat er snel een frum bij mag komen :-
:hug: