Wanneer grijpen ze in? Willen zelfs niet strippen.

Vanwege mijn eerdere keizersnede weet ik dat ik niet ingeleid mag worden (gaat te heftig), maar ik vroeg me af wanneer er wordt ingegrepen bij een zwangerschap om de baby toch te laten komen.



Het gaat hier op het moment helemaal niet goed. Ik heb nogal last van:

  • voel minder leven (CTG’s zijn vrij rustig van de baby)
  • sinds week 37 neemt het vruchtwater af, gisteren waren er pockets met vruchtwater te zien ipv een baby omringd door vruchtwater
  • ben al weken echt niet lekker (sinds gisteren echt ontzettend misselijk tot bijna overgeven en hoofdpijn erbij)
  • mijn bloeddruk is in 6 dagen tijd gestegen van 118/76 naar 155/95 :shock: en in het ziekenhuis vonden ze mijn hartslag ook nog eens veel te hoog
  • bekkeninstabiliteit
  • ik ben zo onzeker nadat we een aantal van deze dingen ook bij Ruben hebben meegemaakt.



    Gisteren was ik dus op controle in het ziekenhuis. Ik werd doorgestuurd voor labonderzoek op zwangerschapsvergiftiging en voor een CTG en daarna zou ik weer een afspraak hebben. Omdat het heel erg druk op de verloskamers was werd ik afgescheept door een assistente met de mededeling dat ik vrijdag terug moet komen en niet meer met krukken mag lopen maar met een rolstoel moet omdat dit veel te veel inspanning geeft.



    Heb gewoon niet kunnen vragen over hoe nu verder en daar zit ik nogal mee. Ben ook benieuwd hoe of wat bij jullie de redenen waren voor ingrijpen.



    Stephanie

Dan zou ik nu gewoon direct opbellen. Wat een belachelijke gang van zaken zeg.

Direct bellen en voet bij stuk houden.



sterkte :hug:



x Coor

Inderdaad direct bellen!

en anders een second opion in desnoods een ander ziekenhuis.



Zijn ze nou helemaal!

je kindje heeft het volgens mij niet naar zijn/haar zin :hug:

Meid ga jij eens heel snel die telefoon pakken en duidelijkheid eisen!

Zeker met jouw verleden mogen ze je neit zo wegsturen hoor!



Ik zou duidelijk zijn en eisen dat ze je vandaag wéér zien en desnoods houden en ingrijpen.

Zeker het gebrek aan vruchtwater in combinatie met de flink gestegen bloeddruk nog maar een keer melden…



zijn ze nou helemaal… :evil:

meteen bellen, wat raar zeg hoe dat gaat in dat ziekenhuis puur omdat het druk is…

Volg je moedergevoel, heb je er zelf geen goed gevoel over dan meteen bellen desnoods naar nog een ander ziekenhuis!!



Veel succes!!

BELLEN!!!

Schrik er echt van hoor, verminderd vruchtwater, zo’n hoge bloeddruk en dan doodleuk te horen krijgen dat je vrijdag terug moet komen :shock:

Sluit mij aan bij de rest> BELLEN!

Wat denken ze wel niet! Belachelijk. Je bloeddruk is echt te hoog en in combinatie met alle andere zaken kan deze gang van zaken echt niet!!!

Succes meid!

Tjee idd direct bellen!

Vind dit geen gang van zaken!



Volgens mij… moeten ze toch echt wat doen en mogen ze je niet zo afschepen daar :naughty:



Succes!! :-*

ik hoop dat je inmiddels al gebelt hebt??



wat een sukkels!!!



Als je nog niet gebelt hebt zou ik nou bellen, maar wel naar een ander ziekenhuis!!!

Stephanie heb je nog gebeld? ik was al zo benieuwd hoe t met je was.

Sterkte meis en je niet af laten schepen hoor! :-*

Wanneer ze ingrijpen?



Bij mij toen ik 36 weken en 5 dagen zwanger was. Ik had al bijna 2 weken in het ziekenhuis platgelegen met zware zwangerschapsvergiftiging, maar toen mijn bloeddruk opeens 200/120 werd, hebben ze me dezelfde dag nog ingeleid. In die zin is jouw bloeddruk wel te hoog, maar nog niet dramatisch hoog (meestal grijpen ze pas in met een onderdruk van 100 of hoger).



Voor de rest: als jij je niet lekker voelt, moet je altijd bellen. Het is belangrijk dat jij gerustgesteld naar huis gaat. Als dat niet het geval is, moet je niet schromen om weer te bellen. Het gaat wel om je kind, niet om een ingegroeide teennagel!

:hug:

sluit me helemaal aan bij de anderen hier…

heb je al gebeld?

geen origineel antwoord voor je:

BELLEN !!!

Of terug gaan naar ziekenhuis !



Veel succes

liefs

Gerda

inderdaad, ik zou ook echt bellen hoor!



Je voelt je toch niet goed?

Het is belachelijk dat ze je nog een paar dagen laten wachten.



Gewoon het zekere voor het onzekere nemen!

en heb je gebeld ?

Jeetje meid !



Ben het met de anderen eens, bellen hoor !

Succes !



:-*

Janet

Wou je ff succes wensen voor straks bij de gyn. :pray:



Hopenlijk nemen ze een beslissen en krijg je vandaag of morgen nog je keizersnee.



Groetjes Ellen

Hoi Secreetje,



Wil je ook ff heel veel sterkte en succes wensen, ben erg benieuwd hoe het nu met je is… net als de andere meiden op ons forum…



Hoop dat we je snel weer zien verschijnen!!



Heel veel liefs Puma

Ben net terug uit het ziekenhuis. Er gaat nog steeds niets gebeuren. De baby leek het nog goed naar de zin te hebben (ctg en echo waren goed). Ook de bloeduitslagen en urineonderzoek waren goed. Op de poli was mijn bloeddruk 135/98 en die is op de verloskamers gedaald naar 122/90.



Ik moet het nu echt heel erg rustig aan gaan doen en heel veel rusten. Ook heb ik slaappillen meegekregen zodat ik in ieder geval wat nachtrust in kan halen.



Inleiden gaan ze vanwege de keizersnede nooit doen in het zieken huis en zolang de baby het nog naar de zin heeft en de labuitslagen goed blijven, zal er niet worden ingegrepen.



Hoop dat het een goed teken is, maar de baby is nu nog verder ingedaald (mijn schaambot doet ontzettend zeer) en heb net een deel van de slijmprop verloren.



Vannacht gaat Ruben bij mijn ouders slapen en maandagnacht bij mijn schoonouders omdat martin dan een slaapdienst heeft.