Wanneer grijpen ze in? Willen zelfs niet strippen.

:hug: :hug:

tjeetje Meisje…



dit is echt niet leuk meer…

ik zou haast zeggen vraag om een second opuim (hoe je dat ook schrijft)

Gisteren gevraagd of ze wilden strippen. Niet dus! Vonden ze teveel kans op een verstoorde nachtrust vanwege hardebuiken door het strippen :shock: . Moet het dinsdag maar weer vragen bij mijn controle, maar ze dacht dat het dan ook niet gebeurd.



Ze laten me dus nog steeds gewoon doorlopen tot eventueel 42 weken terwijl het nog steeds een stukje slechter gaat. Donderdag ben ik zelfs bijna van mijn stokje gegaan omdat ik ineens zo naar werd. Gisteren mocht ik op de verloskamers niet eens van bed komen na anderhalf uur liggen omdat de verloskundige dat al teveel beweging vondt :shock: (was daar weeeer voor testen op zwangerschapsvergiftiging en een CTG).



Zolang de CTG’s van de baby goed zijn en mijn bloeduitslagen ook doen ze echt helemaal niets.

:think: Maar wat wordt er dan over jouw te hoge bloeddruk en het afnemende vruchtwater gezegd???



:hug: hoop écht voor je dat de bevalling snel begint hoor!

(je mag dus wel op ‘natuurlijke’ wijze bevallen, ondanks je eerdere keizersnee?)

tsjeeee meid welk ziekenhuis zit je :shock:

kun je niet om een second opinion vragen?

desnoods in het buiteland? daar mogen ze je niet weigeren.

echt hoor als je het gevoel hebt dat je kleine NU geboren moet worden luister daar dan naar :hug:



Ik denk aan je :hug:

Ik heb nog helemaal geen ervaring. Maar ik kan me voorstellen dat je wel erg bezorgd bent om je kind en dat is toch niet normaal dat ze je niet serieus nemen/iets doen om die bezorgdheid weg te nemen. En als ze willen dat je zo rustig aan doet, waarom nemen ze je dan niet op? Hopenlijk gebeurt er snel iets. Ik duim voor je :pray: