Ik denk ik van de week aan het opknappen moet van het grote bed… Ze wilde vanavond in mijn bed liggen.
Vroeg haar waarom.
“omdat ik al groot ben, ik kan dat wel” :inlove:
Dan zal mama er dus aanmoeten… Ze is vanavond wel keurig blijven liggen, dus zal wel goed gaan…
Er aan moeten??
Wat is er dan mis met uit het ledikantje gaan?
Nu ken ik heel het peuterbed-principe niet, heb ik nooit zo begrepen.
Wij hebben een heleboel 1-persoonsbedden :lol: , nou ja, een boel, 3.
Lev ging na zijn 1e al in het grote bed. Dat stond al op zijn kamer en hij vond het leuk. Ze sliepen er direct al prima in, af en toe valt er eentje uit, maar daar hebben ze tot nu toe niets aan over gehouden
Marith ging ongeveer twee weken voor haar verjaardag in het grote bed.
Vanaf dag 1 ging het goed.
Zij vind het heerlijk, maar ik ook !
Heerlijk om lekker op het bed van mijn meisje te kunnen gaan zitten, samen boekje lezen etc!
Ik moet toegeven dat ik moeite heb dat ze zo groot wordt…
Ze is zolang zo klein gebleven en nu gaat ze ineens zo hard…
Mama moet even omschakelen…
ja, maar dat is jouw probleem en niet de hare
Zo had ik Salome tot vorige maand nog in de bugaboobak, gewoon omdat ze er nog prima in lag. Tilde haar hoofd niet op, dus ik had ook niet het idee dat ze graag wilde kijken.
En zo bleef ze klein voor mij. Als ik dat met alles zou doen help ik haar niet met groot worden. Een bed is dan misschien een slecht voorbeeld hoor.
Ze wordt er vast niet minder van als ze nog even in het ledikant ligt, maar ze wordt er evengoed niet minder van als ze in een gewoon bed ligt.
En wat Anita zegt; lekker op de rand van het bed, boekje lezen, leuk dekbedovertrek, gezellig, help haar maar met groter worden.
De oudste was in juli 2 geworden en ging in november naar het grote bed. Ze is nooit uit bed gevallen en blijft ook altijd liggen, zelfs nu nog. Heeeel soms komt ze zelf naar ons toe 's morgens. De jongste laat ik denk ik wat langer in het ledikantje omdat ik denk dat zij niet blijft liggen.
@lydia wrote:
Nu ken ik heel het peuterbed-principe niet, heb ik nooit zo begrepen.
Wij hebben een heleboel 1-persoonsbedden :lol: , nou ja, een boel, 3.
In Jayden zijn kamer past geen 1-persoonsbed :lol: Dus ik hoop dat hij niet te snel uit zijn peuterbed groeit :angel: :mrgreen:
Hier met anderhalf al.
Dochter deed al weken haar slaapzak uit.
Op een ochtend vond ik haar met 1 ben over het hekje van het ledikant, balancerend. Schrok me wild!
Meteen een meegroei bedje gehaald! Veel te vroeg naar mn zin hoor, slapen was al niet haar sterkste kant, en nu kan ze nog eens zelf dr bed uit ook.
Maar ja ze klimt en klautert veel te graag. Ik vond dat eng.
T gaat trouwens wel goed, ipv dat ik s nachts naar haar toe moet gaan komt ze nu naar mij toe :lol: Ik kan lekker blijven liggen