wanneer geen romper meer

@D. wrote:

Hier zijn we een maand of twee geleden begonnen met zindelijk worden, en vlak erna gestopt met rompers. Ik vind het echt niet werken, als er zo’n flap kleding voorhangt als hij naar de wc moet.

Heel sipel, voor en achterkant omhoog en met 1 knoopje vastmaken boven de schouder :mrgreen:

Hier ook een twijfelgeval. Hij past nu eigenlijk maat 86/92 niet meer van rompers, en ik vind die maat groter zo raar staan, zo’n lange knul met romper. Maar wel warm, zeker in de winter. Hmm, nog maar even dubben tot echt alle rompers maat 86/92 te klein zijn

Rompers gaan hier de deur pas uit als ze zindelijk zijn.

Eerder absoluut niet!!!

@Affie wrote:

@D. wrote:
Hier zijn we een maand of twee geleden begonnen met zindelijk worden, en vlak erna gestopt met rompers. Ik vind het echt niet werken, als er zo’n flap kleding voorhangt als hij naar de wc moet.

Heel sipel, voor en achterkant omhoog en met 1 knoopje vastmaken boven de schouder :mrgreen:

Ja, dat is op zich handig, maar dat krijgt hij niet zelf voor elkaar als hij op het potje gaat, met alle gevolgen van dien. 8)

@Affie wrote:

Hans textiel heeft wel tot 110 geloof ik!!

Ik heb daar vandaag even gekeken, maar volgens mij gaan ze ook daar maar tot 104 (98/104, want ook combinatiematen)?

Imme heeft al een tijdje geen rompers meer aan. Ze heeft leuke hipster (of hoe noem je die dingen) en hempje aan :inlove:

Ik stop de hempjes altijd goed in de onderbroek, dus ze hebben geen koude ruggen…

Het kan zijn dat ik dadelijk in de winter nog wat rompers met lange mouwen koop. Is wel leuk met een t-shirt erover aan…

@Karin1981 wrote:

Wat ik me afvraag waarom is er geen 80/86 maat? Ivan heeft nu 74/80 die past hij nog net. maar 86/92 is nog te groot :think: :think:

das een voordeel van kind 2 of 3 zijn… die van nummer 1 waren toen al express te klein :lol:

Bij de oudste kreeg ik toen van een nicht 3 rompers 86/92 die in de droger waren geweest… en die pasten in tegenstelling tot de nieuwe wel. Dus ik heb er toen 3 opgeofferd en ook expres wat laten krimpen bij mijn moeder in de droger.

Ik was gister op weg naar de romperafdeling van de Hema, maar toen zag ik een boxershort met een hemd. En ik ben bezweken :wink:

Boxershort maat 86/92, hemd maat 98/104. Zo valt het hemd lekker lang, en kan makkelijk in zijn onderbroek. En het staat zo veel leuker :inlove:

Lars draagt al een onderbroek en hemd sinds april.