jade zit al in de onderbroekjes… hempjes heb ik nog niet gekocht…
nog niet nodig… ergens in sept koop ik wel hempjes…
vind rompers echt ondingen… dus die koop ik niet meer… als ze uit de laatste is gegroeid is het klaar…
( als ik ze nog aan ga doen…)
bij dave ben ik overgegaan toen hij maat 92 kreeg… vanaf die mt hebben ze onderbroekjes…
Isa heeft nu sinds de zomer onderbroekjes en hemdjes aan, eigenlijk puur omdat ik een rokje+topje met een onderbroekje leuker vind staan dan een rompertje.
Ik heb ook rompertjes 86/92, die heeft ze aan als het kouder is. Maar ik denk eigenlijk niet dat ik nog rompers ga bijkopen straks :think:
Ik wissel het een beetje af op het moment. Maar in bed heeft hij bijna altijd een romper aan. Zoonlief heeft de neiging om in zijn luier te gaan graaien als hij gepoept heeft :roll: :sick: :shifty: :doh:
Hier ook ondergoed van zodra ze zindelijk zijn (2,5 jaar).
Met dit warme weer loopt Cas wel gewoon in een broekje met t-shirtje… :thumbup:
Ik koop altijd de hemden een maat te groot, zo loopt hij nooit met een blote rug… Kan je die goed instoppen in de onderbroek…
grts patricia
Allebei vanaf 18 maanden geen romper meer, maar een boxer met hemdje. Ze hebben allebei last van exceem en een romper verergert dat alleen maar. Een broekje en hemdje/t-shirt zit wat luchtiger.
En ik moet zeggen dat ik op het moment dat ze meer peuter worden dan baby ik een romper ook niet meer zo leuk vind staan.
Met 18 maanden waren ze overigens ook al uit 86/92 gegroeid.
Totdat ze zindelijk zijn.
Robin heeft sowieso maat 98/104 nog aangehad (dat is ook de laatste maat waarin een romper verkrijgbaar is).
Op het moment heeft Lucas geen rompers aan, ivm het warme weer.
Hier tot 1,5 jaar oud,toen waren ze al uit hun rompers gegroeit,helaas hadden ze nergens maatje 110/116 met rompers,want ik vond het wel erg makkelijk.
Mijn zoontje van bijna 3 jaar is nu ook zindelijk dus hempje en broekje is erg makkelijk.
Maar ja hij zit ook al in maatje 128/134 van ondergoed,best moeilijk zoeken die maat.
N heeft al heel lang al geen romper.
bijna een jaar al niet.
wel een hempje (als het zo warm is ook niet) en een onderboekje of boxer,
floris is net een paar weken van de rompers af…ik ben doorgegaan tot de laatste maat (110) van de hema.ja ja ze houden echt niet op bij 98 hoor :lol: ik vond ze wel ideaal,maar toen de warmte toesloeg was het er gewoon te warm voor en zijn we overgestapt op onderbroekjes.
Lenn kreeg deze zomer hemden en onderbroeken, vorige zomer had hij wel onderbroekjes omdat dan zijn luier beter bleef zitten en het te warm was voor een rompertje.
Maar eerlijk gezezegd: Lenn is nog niet bezig met zindelijk worden ofzo, en ik vind met luiers rompers gewoon prettiger hoor. En straks als het weer kouder wordt zal ik denk ik toch ook wel wat rompers nog kopen!
@merel33 wrote:
floris is net een paar weken van de rompers af…ik ben doorgegaan tot de laatste maat (110) van de hema.ja ja ze houden echt niet op bij 98 hoor :lol:
98/104 is bij de Hema hier de grootste maat? Ik zou blij zijn als ze nog in 110 te krijgen zijn.
@Nienke123 wrote:
@merel33 wrote:floris is net een paar weken van de rompers af…ik ben doorgegaan tot de laatste maat (110) van de hema.ja ja ze houden echt niet op bij 98 hoor :lol:
98/104 is bij de Hema hier de grootste maat? Ik zou blij zijn als ze nog in 110 te krijgen zijn.
hier gaan ze echt tot 110 serieus.mischien kan je even vragen bij de klantenbalie? dan kunnen ze die waarschijnlijk wel bestellen :thumbup:
Ik geloof je wel, maar kon ze hier in de Hema en ook online niet vinden, dus ik was verbaasd. Ga het tzt wel vragen (ze heeft ze nu nog niet nodig, ze hangt nu een beetje tussen 86/92 en 98/104 in (ik heb rompers itt gewone kleding liefst altijd iets aan de ruime kant omdat de luiers anders doorlekken).
:oops: uhm ik moet een grote fout bekennen :oops: ik was vanmiddag de kast van floris aan het uitmesten en ook dus de rompers en ze zijn dus toch maatje 98/104 :oops:
ik was er stellig van overtuigt,maar ik had het fout sorry sorry :oops:
Kan gebeuren, toch? (Ik was vanmiddag toevallig bij de Hema en had net even gekeken of ik het niet fout had, had tenslotte net zo goed gekunt. :))
Wel jammer dat rompers - in ieder geval in de gangbare zaken - maar tot 104 gaan (en dan ook nog een combinatiemaat)…misschien moeten we grote kinderen dan maar aansporen om heel snel zindelijk te worden?
idd belachelijk dat ze er alleen maar in kleine maatjes zijn
Hans textiel heeft wel tot 110 geloof ik!!
Wat ik me afvraag waarom is er geen 80/86 maat? Ivan heeft nu 74/80 die past hij nog net. maar 86/92 is nog te groot :think: :think:
Hier zijn we een maand of twee geleden begonnen met zindelijk worden, en vlak erna gestopt met rompers. Ik vind het echt niet werken, als er zo’n flap kleding voorhangt als hij naar de wc moet.