Wanneer zijn jullie overgegaan van rompers naar boxer/ondebroek en hemd?
kyano heeft nu sinds een paar weken een onderbroekkie aan over zijn pamper
dit eigenlijk alleen omdat het steeds zo warm is
als het weer kouder word denk ik dat ie gewoon weer een romper aan krijgt
is lekker warm
net zolang tot niek uit de grootste maat romper groeide :shifty: 98/104 …
hij wilde geen hempies en onderbroekkies aan , hij wilde met klukkluks ( drukkers ) hahaaha .
vond het wel handig … geen blote buik enzo.
nou was niek wel met zn 2.5 -3 jaar eruit gegroeid.
Met het warme weer een hemd en onderbroek, als het frisser is dan een romper. Het is nogal een hobby om aan iedereen zijn blote buik en navel te laten zien :mrgreen: en dat vind ik toch minder leuk als het koud is. Is weer wel wennen dan hoor, een romper. Staat ie megahard aan te sjorren dan :lol: .
wanneer ze zindelijk zijn… eerder echt niet… vind de romper erg makkelijk zo weet je zeker dat ze een warme buik/rug hebben…
Jinthe heeft nu sinds een maand of twee geen romper meer aan, maar dat is ivm het warme weer. Als ze een rokje of jurkje aan heeft, trek ik haar een onderbroek aan, anders niet. Ik hoop dat ze de winter nog doorkomt in 98/104 (rompers lijken kleiner te vallen dan andere kleding…?) en dan zal ze daarna wel gewoon ondergoed aan moeten.
sinds een paar weken, toen het zo warm is geworden! Hij heeft nu overdag een boxertje aan, en 's nachts en bij zijn middagslaapje enkel een romper
Elise heeft 86/92 nog wat rompers gehad, daarna hemdje/broekje. Ik denk dat ze iets jonger was dan 2 jaar, die zomer heeft ze nl. ook in gewoon ondergoed gelopen ( of onderbroekje )
groetjes,
Louise
De jongste heeft het sinds een paar maanden, ong met 15 maand denk ik? omdat de oudste uit die onderbroeken en hemden was gegroeid. En hier ook gewoon warme ruggetjes hoor (nahja, met dit weer geen hemd eronder aan uiteraard), hempje blijft prima in het onderbroekje zitten.
Ivan is namelijk uit de rompers 74/80 aan he groeien en ik twijfel om of een grotere maat rompers nog te kopen of toch setje boxershorts plus hemd. Ben bang dat hij in de winter een koude rug krijgt. Misschien beide :think:
Hier idd met dit mooie weer ook geen rompers, maar een onderbroekje, omdat dat gezelliger staat onder een rokje dan die luier. Maar als het ietsjes kouder is, vandaag had dus gekund (ben benieuwd of mijn man er haar 1 aangetrokken heeft :lol: ), krijgt ze gewoon nog een rompertje aan.
Ga pas op ondergoed over als ze zindelijk is, of uit de maten rompers groeit, maar dat gaat hier niet zo hard.
ik ben gestopt met rompers toen ik van mijn moeder een zak met 2de hands kleding kreeg en daar allemaal hempjes en broekjes in zaten van zijn maat en groter :mrgreen:
hier is ondergoed geintroduceerd toen ie zelf naar de wc ging.
Meneer kreeg vorig jaar toen ik in het ziekenhuis lag (net bevallen) van oma zijn eerste ondergoed setje.
Hij was toen bijna 11 maanden. Het was toen ook zo snik heet als nu en dan kan hij lekker in zijn ondergoed rond rennen.
En ik vond het ook nog eens super een onderbroekje met die lekker beentjes eronder :inlove: :inlove:
Riley heeft wel een zetje onderbroekjes/hemdjes/boxers.
Maar vooral met het warme weer, normaal is het gewoon een romper.
En dat tot hij de wc periode ontdekt.
hier ook pas toen we bezig gingen met zindelijkheid… gelukkig waren de heren toen ook vrij snel zindelijk en dus in hempje en boxer verder door het leven.
Heb dus ook rompers in 86/92, vind ze ook gewoon ontzettend handig.
ella heeft sinds een maand onderbroekjes aan, hemd niet ivm warmte. ze wil steeds vaker op het potje en dan is een romper niet echt handig.
Hier onderbroekjes toen ze zindelijk begon te worden.
Voor de nachten heeft ze nog een luier en als het aan mij lag kreeg ze nog steeds een romper, maar “dat is voor babies mama” :inlove: :roll: :lol:
dan denk ik dat ik voor de winter nog rompers aanschaf, en in de zomer boxer pluss hemdje.
Melinda heeft nu nog maat romper 86/92
Deze winter gaan we over op hempje en onderbroekje :inlove: