Hallo allemaal,
even een rare vraag misschien, maar ik zou er toch graag antwoord op willen hebben. Wanneer ga je de eerste zwangerschapsverschijnselen voelen? Net na je eisprong, of juist wanneer je eigenlijk ongesteld moet worden?? Want ik heb net (2 dagen geleden) mijn eisprong gehad, en ook een aantal keer in die periode seks gehad. Nu voel ik alleen nog helemaal niets. Dus zou je daar al uit op kunnen maken dat ik niet zwanger ben? Of zijn er meer meiden die de eerste tijd (tot ze ongesteld zouden moeten worden) niet veel voelen??
Ik hoop maar dat ik deze maand meer geluk heb, want we zijn al bijna een half jaar aan het proberen…
Alvast bedankt!
Groetjes!
Meestal ga je zelf pas ‘kwaaltjes’ krijgen als rond de 6 weken zwanger bent. Maar de één voelt het rond de tijd dat de menstruatie zou moeten komen of een week na je eisprong (na de innesteling) en de ander krijgt helemaal geen kwaaltjes. Het is dus een heel persoonlijk iets en er is helemaal niets zinnigs over te zeggen eigenlijk.
Er zullen vast dames zijn die meteen na de eisprong weten of eigenlijk voelen dat het raak is, maar dat is denk ik heel zeldzaam. Pas na de innesteling die meestal 7 tot 10 dagen na je eisprong is zou je iets kunnen beginnen te merken.
Dat je nu dus niets voelt zegt helemaal niets. Succes met afwachten!
ik had geen flauw idee dat ik wel eens zwanger kon wezen , ik dacht dat ik een fikse buikgriep had , nou mooi niet dus he ik bleek al 10 weken zwanger te zijn :mrgreen: dus kwaaltjes… het hoeft echt niet hoor
je maakt pas ongeveer 5 dagen na de bevruchting hcg aan dus ik denk dat je al een week zwanger bent voordat je iets kunt voelen. anders ben je gewoon helderziend. hihi
't Was dat eerst de zwangerschapstest en daarna de gyn. zeiden dat ik zwanger was, anders had ik het pas met week 16 ofzo geweten, toen ik beeb ècht voelde bewegen! :roll: :mrgreen:
Van het gevoel uit dan, had na 5 weken natuurlijk wel al zo’n vermoeden, omdat de :twisted: :twisted: nog niet gekomen waren, terwijl ik een redelijk regelmatige cyclus heb. (daarom ook getest )
Hallo,
Ik denk dat ik zwanger ben, maar aan de andere kant ook weer niet. Mijn man en ik hebben vorige week 4 dagen achter elkaar sex gehad. Vorige week was ik misselijk en had ik buikpijn, maar deze week bijna geen last van. Het duurt nog ongeveer anderhalve week voordat ik “officieel” overtijd zou kunnen zijn. Ik was een beetje ongeduldig en heb vanochtend een test gedaan: Negatief! Ik dacht bij mezelf, mocht ik zwanger zijn, dan zie je dat wel in de test. Maar moet ik nu echt wachten totdat mijn menstruatie begint?
Komt iemand dit bekend voor? En als iemand tips heeft, hoor ik het graag!
Groetjes, Jolijn
10 dagen na je bevruchting KAN je zien of je zwanger bent maar dat is dus nog VOOR je menstruatie , en vaak maak je dan nog net niet geneg hormoon aan om het staafje te laten kleuren , ik zou zeggen probeer niet ongeduldig te zijn ( heb ikzelf ook heel veel last van ) en test de dag dat je ongesteld had moeten worden !!
succes allemaal en hopelijk op een positieve test!!!
Hoi Nathalie en mede-forum gebruikers,
Bedankt voor je reactie! Er zit dan helaas niets anders op om te wachten. Ik heb wel alvast weer een zwangerschapstest gekocht. Heb ik 'm in ieder geval in huis. Mocht de uitslag positief zijn, dan laat ik het gelijk weten!
Groetjes Jolijn
P.S. Weet niet of mijn banner goed is gelukt, maar mocht dat niet zo zijn, zou je dan kunnen uitleggen hoe ik de babybanner in mijn profiel moet zetten?
Bedankt!!
Jolijn: je kunt een banner maken als je naar chat gaat (zie hierboven boven ) daarna kies je communtie, dan ga je naar hebbedingetjes, en dan kun je de link kopiëren en in de profiel plakken
Ik had 4 dagen voor mn NOD al last van misselijkheid.
Ik had 4 dagen voor mijn NOD last van mijn buik, last van mijn humeur. Ik wist dus al dat ik zwanger was, alleen de test gaf negatief aan :mrgreen:
Hoi allemaal,
Na een miskraam eind maart, ben ik voor het eerst weer terug op het forum. Morgen is mijn NOD, ik maak mezelf helemaal gek volgens mij, want wij hebben op de dag van de eisprong wel gevreeën maar mijn man was zo bezig met ‘de bevruchting’ dat hij niet klaar is gekomen…denk dus dat ik niet zwanger ben, maar voel me wel net als toen ik zwanger was: bloedneus (die ik nooit heb), droge mond, grotere borsten, vreselijk moe…
Nou ja…afwachten maar.
Enne…voor wat betreft die test 10 dagen na je eisprong, ik had pas op dag 18 na mijn eisprong een positieve test in handen.
Succes allemaal!
liefs lala
Bigsby: Bedankt voor je reactie! Zoals je ziet is het me gelukt, hihi!!
Ik denk dat ik zwanger ben, maar soms heb ik last van mijn buik etc en de andere keer helemaal nergens niets. Bij Lucas was ik de eerste 3 maanden echt strontmisselijk. En eigenlijk op het moment dat ik denk aan de “zwangerschap” krijg ik last van mijn buik en als ik ergens anders mee bezig ben heb ik nergens last van. Ik vind het maar vreemd…
Hoop wel dat de test over anderhalve week positief is.
Groetjes, Jolijn
Enne… waar staat NOD voor? (of kom ik nu wel heel erg dom over? :oops:
Niet Ongesteld Dag :mrgreen:
Hay Salli, we hebben op dezelfde dag ons NOD.
Spannend he, alleen jammer dat men zo lang moet wachten voor je een positief test kan verwachten…
Ik duim voor jullie allemaal
Hallo allemaal,
Dit is voor mij de eerste NOD. Ik moet zeggen dat ik me wel beter voel als dat ik normaal ongesteld zou worden. Ik denk (en hoop) dat ik over een aantal dagen een positieve test kan doen.
Wat me ook opvalt, is dat alleen mijn tepels gevoelig zijn. Je hoeft ze maar aan te raken en ze komen alweer om hoog. Kan ik daar uit op maken, dat ik toch wel zwanger ben of zegt dat helemaal niets?? En de ene keer heb ik last van mijn buik en de andere keer niets, is dat ook “normaal”??
Groetjes, Jolijn
Lieve schat: laat je niet gek maken door allerlei zw-verschijnselen die er wel of niet op kunnen wijzen dat je zwanger bent. Ik wist ook al 2 keer ZEKER dat ik zwanger was omdat ik alle tekenens wel herkende 8) , maar werd daarna toch gewoon ongesteld- na een ellenlange cyclus weliswaar, maar ok.
De enige zekerheid die je kunt krijgen over of je nou wel of niet zwanger bent is een zwangerschapstest. Dus sprint naar de drogist of apotheek, haal meteen 2-3 testen(zijn ook vaak goedkoper in ‘grootverpakkingen’) en doe zo meteen nog een test. Positief? Gefeliciteerd! Negatief? Niet getreurd, over een dag of 5 opnieuw testen(mits je intussen niet ongesteld bent geworden), want het kan zijn dat je dan nu nog niet genoeg hcg in je lichaam hebt, maar over een paar dagen wel
Ik duim iig voor je dat het raak is :thumbup:
Hallo Eisblume,
Bedankt voor je reactie! Ik heb net een test gedaan en hij was negatief. Er was nog wel een ander vaag streepje te zien, dus nog niet helemaal definitief Niet Zwanger, hihi!
Ik probeer het over 5 daagjes weer, misschien heb ik dan meer geluk!
Groetjes, Jolijn
Succes alvast :mrgreen: :thumbup: