Wanneer ga je de eerste verschijnselen voelen?

Hallo,

Wilde ff laten weten dat ik zwanger ben! Afgelopen vrijdag was mijn eerste NOD en had (ongeduldig als ik was) zaterdag een test gedaan. De eerste was een beetje vaag, maar de tweede was toch echt positief!

Bedankt voor de tips!

Groetjes, Jolijn

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

gefeliciteer Jolijn.

Ik hoop dat ik ook een positieve test in hadden heb morgen Kunnen we gezellig samen verder schrijven :pray:

Groeten

Isle

Hoi,

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties!! Het is nog heel pril, maar je moet positief blijven denken.

En Isle, ik hoop dat je inderdaad een positieve test hebt! Succes ermee!!!

Groetjes, Jolijn

ik merkte/wist pas met 8,5 weken dat ik zwanger was :wink:

Van harte gefeliciteer Jolijn!! :mrgreen: :thumbup:

Ik dacht dat ik een winterdepressie had ofzo iets. Ik voelde me niet lekker in mijn vel, saggo, moe etc. Ik kon het niet plaatsen. Totdat iemand tegen me zei dat ik wel eens zwanger kon zijn. Test gedaan en 3 hele seconden later was het overduidelijk dat ik zwanger was.

Had deze kwaaltje nooit herkent als zwanger zijn hahaha

Hoi Lautje,

Van harte gefeliciteerd!!

Dat blijkt maar weer dat de verschijnselen bij iedereen weer anders is.

Ik ben dan nu zwanger van mijn tweede kindje, maar dit voelt wel anders als eerst. Nu ben ik bijna nooit misselijk en bij de eerste was dat constant.

Groetjes, Jolijn

Lautje en Jolijn gefeliciteerd met jullie positieve testen. :smiley:

Ik heb altijd meteen na de bevruchting last van maagzuur en misselijkheid en mijn (.)(.) voelen meteen strak aan :oops: en weet dan vaak al bijna 2 weken voor mijn NOD dat ik zwanger ben… Is helaas de laatste 2 keren wel in een miskraam geeindigd. :cry:

Hello allemaal

vandaag is mijn NOD en ik voel nog niets… gisteren paar kleine krampjes maar ook niet benoemenswaardig.

2 weken geleden had megagevoelige (.)(.) kleinste aanraking deed pijn.

Ga misschien morgenochtend testen maar ben bang dat het dan al is opgekomen. Maar goed tot die tijd ga ik :thumbup: dat de :twisted: wegblijven.

Spannend Ammygirl! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Hallo allemaal!

ik wil graag met jullie meekletsen als het mag! Ook ik heb weer zeer grote gevoelens dat ik zwanger ben! Waarschijnlijk kan ik rond dinsdag pas testen maar toch. Net als bij mijn vorige zwangerschap heb ik het gevoel gewoon! En uit dat gevoel kwam 2 jaar geleden een heerlijk mannetje. Dus ben gewoon erg benieuwd of het weer zo is!

Ik heb in ieder geval al wel last van "steekjes in mijn buik, steekjes is mijn borsten, snel opkomende tranen, wisselende stemmingen en moet gigantisch vaak plassen…

Ik ben benieuwd! Wat denken jullie? Zou ik stiekem al kunnen testen? Gewoon voor de nieuwsgierigheid? :shifty:

hoi mama van de liefste !! dat klinkt spannend :smiley:

Al die dingen die jij opnoemt komen mij bekend voor en het zijn natuurlijk de bekende verschijnselen.

Nog even een paar dagen wachten en dan kan je testen !! Ben benieuwd ik ga iniedergeval duimen voor je :thumbup:

Bij mij is het nog steeds rustig… maar heb een voorgevoel dat het vanavond komt :frowning:

Ik zit zon 9 a 10 dagen voor mijn NOD en ik voel constant kramp onder in mijn buik. af en toe zon branderig, zeurderig gevoel.

Ik doe zelfs een knoopje van mijn broek los omdat dat strakke een best pijnlijk is

Ik heb dat vanaf mijn ei sprong.

Ik moet vaak plassen (vooral smorgens) en savond voor ik ga slapen (wat de laatste tijd niet echt lukt) moet ik ook nog 3 keer uit.

Ook heb ik zo spontaan over mijn hele lichaam kippevel en dan is het weer weg.

Zou mijn lichaam me weer aan het foppen zijn?

Ik heb dit al eens meer gehad, op het plassen s`avonds na dan :pray: