wanneer bodem box omlaag?

Hoihoi,

Wanneer deden jullie de bodem vd box / bed omlaag?

Wordt er niet geadviseerd om dat met 5 a 6 mnd te doen?

Groetjes en alvast bedankt

Nee hoor… Zodra je kindje zichzelf kan optrekken dan box en bedje gelijk omlaag! Kleine baas is nu 8 maanden maar ligt nog steeds hoog…

Ik heb de box al heel erg snel middelste stand gezet… dus standje lager dan hoogste stand. en zodra beeb ging rollen heb ik hem al helemaal laag gezet idem met bed.

Wow, 8 maanden is laat hoor! :shock:

Hier is de box ook naar beneden rond 4,5 maanden (van zodra ze beginnen rollen).

De bedjes gaan hier nooit de hoogte in dus dat zat vanaf dag één al goed! :wink:

@Bietje wrote:

Wow, 8 maanden is laat hoor! :shock:

:
nou ik vind dat niet laat hoor :wink:

Hier ook pas tegen de tijd dat ze gingen staan dus rond de 9 maanden.

Nee vind het ook niet laat… Hij kan zich nog niet optrekken En zo heel hoog kan deze box niet… plank is op zijn hoogst in het midden vd box… En zo lang het nog niet hoeft laat ik het zo… Heb hernia dus bukken is niet echt lekker

Hier zodra ze kon zitten, met 6,5 maand. Als je wacht tot ze kunnen optrekken ben je te laat…

het bedje sinds gisteren en de box sinds zaterdag omdat dylano zich op ging trekken.

Hier het bedje gisteren laag gezet. De box moet nog, maar ik ben angstiger voor het bedje omdat we daar 99% van de tijd niet bij zijn.

Mijn dochter kan zich nog niet optrekken aan de spijlen, maar ik wil haar voor zijn.

Hier ook nog steeds niet.

Lucas kan nog niet zitten en optrekken al helemaal niet.

Bij elk kind is dat weer anders natuurlijk, maar ook ik vind 8 maanden niet laat.

En tuurlijk wil je het voor zijn, maar over het algemeen heb je snel genoeg in de gaten wanneer de tijd rijp is.

@Daantjuh wrote:

Nee vind het ook niet laat… Hij kan zich nog niet optrekken En zo heel hoog kan deze box niet… plank is op zijn hoogst in het midden vd box…

Oh da’s wat anders, ik dacht echt zo’n 15 cm van de rand af! :shock: :wink:

Onze box is pas net omlaag en het bedje ook :oops: Mats rolt nog niet eens van buik naar rug dus ik zag de noodzaak nog niet zo. Totdat er een juli-baby (van onze maandmama’s) uit bed is geduikeld terwijl haar moeder ook nog niet eens wist dat ze zich kon optrekken… Toen hebben we hier meteen alles omlaag gezet.

Ik zou er ook niet mee wachten tot 8 a 9 maand want voor dat je t weet trekken ze zich op binnen 1 sec en liggen ze beneden :? nee ik zou dat risico niet nemen…

Hier staat de box nog omhoog maar moet nu echt naar beneden, omdat er nu ook interesse is om de rand vast te pakken :doh:

Voorheen is dat nooit geweest, dus waarom zou ik de box eerder naar beneden zetten :think: Zo hoog is veel gezelliger. Hij kan mij zien als ik op de bank zit en vice versa.

Isa is lichamelijk niet zo vlot, met een maand of 10 hebben we de box en bedje naar beneden gezet. Toen kon ze net zelf gaan zitten.

Optrekken naar staan doet ze sinds 3 weken :mrgreen:

Hier de box er van de week uitgegooid :mrgreen:

Heerlijk, wat een ruimte!!!

Nik deelt nu het speelkleed samen met Lotte en heeft het daar reuze naar haar zin. Daagt haar ook uit om meer te tijgeren en bewegen. Ook zit ze nu af en toe (gaat niet zitten maar wij zetten haar neer zodat ze ook eens rechtop kan spelen. Voedingskussen om haar op te vangen en ze vindt het fantastisch!

hier de box met ongeveer 6 maanden laag gezet,bedje meteen na wat er bij julimama is gebeurt.

beetje nieuwsgierig, wat is er bij julimama gebeurt dan?

Groetjes van mij

Vorige week omlaag gezet. Ik zag dat hij probeerde op z’n knietjes probeerde te gaan zitten. Dus meteen de box omlaag.

Volgende stap is de box eruit !! Ik kan niet wachten maar dat duurt niet

lang meer :mrgreen:

Hier is de plank op zijn hoogst ook in het midden, net als Daantjuh.

Box gaat er dit keer ook vroeg uit.

Heb hem met Robin tot ongeveer 15 maanden laten staan, was wel makkelijk als ik even naar het toilet moest, etc.

Tot het moment dat ik hem erin had gezet, me omdraaide en een klap hoorde.

Hij was over de rand geklommen en gevallen.

Heb hem diezelfde middag uit elkaar geschroeft en naar zolder gebracht.

Nu blijft hij maar tot max 1 jaar staan.