@brabbel wrote:
beetje nieuwsgierig, wat is er bij julimama gebeurt dan?
Groetjes van mij
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=73058&highlight=
:-*
@brabbel wrote:
beetje nieuwsgierig, wat is er bij julimama gebeurt dan?
Groetjes van mij
Hier zijn de box en het bed omlaag gegaan toen madam ging draaien.
Niet lang daarna zat ze namelijk ook op haar knietjes.
Ik schrik eerlijk gezegd van de hoeveelheid mama’s die de box/bed met 8 á 9 maanden nog hoog hebben staan :shifty:
Wachten tot een kindje op gaat trekken vind ik dan ook raar, wat als je kindje zich metéén over de rand heen trekt?
Je zal niet de eerste zijn die zegt: Maar dát kon hij/zij nog niet…
Klopt, vóór de eerste keer kónden ze het ook niet :?
met 5 maand is hier de box naar de laagste stand gegaan…ik neem geen enkel risico.
het bedje idem.
Lucas kan nog niet eens heel goed omrollen en zitten al helemaal niet.
Als ik hem op zijn rug leg, ligt hij een uur later nog zo (bij wijze van, uiteraard).
Ik denk nog steeds dat je heel goed zelf aan kan voelen wanneer de tijd rijp is.
Ik zie hier weleens foto’s van baby’s die veel jonger zijn dan Lucas en nu al zitten. Of baby’s die veel ouder zijn en bijvoorbeeld nog niet kunnen rollen.
Er is geen leeftijd aan verbonden en de één is sneller dan de ander.
Ik denk dat je zeker ergens tussen de 5 en de 10 maanden je bed en box naar beneden moet halen en dat het aan je kindje ligt wanneer.
Tuurlijk wil ik het optrekken voor zijn, en dat is niet altijd in te schatten.
Maar ik durf nu met een gerust hart te zeggen dat ik het nog steeds veilig vind.
Waar ik nog wel aan toe wil voegen dat het ook echt niet lang meer zal duren voordat het hier ook gaat gebeuren.
Want opeens gaat alles heel snel straks.
@Anneke wrote:
Lucas kan nog niet eens heel goed omrollen en zitten al helemaal niet.
Als ik hem op zijn rug leg, ligt hij een uur later nog zo (bij wijze van, uiteraard).
Ik denk nog steeds dat je heel goed zelf aan kan voelen wanneer de tijd rijp is.
Ik zie hier weleens foto’s van baby’s die veel jonger zijn dan Lucas en nu al zitten. Of baby’s die veel ouder zijn en bijvoorbeeld nog niet kunnen rollen.
Er is geen leeftijd aan verbonden en de één is sneller dan de ander.
Ik denk dat je zeker ergens tussen de 5 en de 10 maanden je bed en box naar beneden moet halen en dat het aan je kindje ligt wanneer.
Tuurlijk wil ik het optrekken voor zijn, en dat is niet altijd in te schatten.
Maar ik durf nu met een gerust hart te zeggen dat ik het nog steeds veilig vind.