wanneer besnijden?

Hoi,

Vanmorgen van 6.45 tot 10.45 op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gezeten…

Na wachten en wachten en wachten en nog meer wachten kregen we eindelijk de arts te zien, het is helaas toch ontstoken, hij heeft nog steeds koorts.

Ik heb een antibiotica voor hem en eindelijk de verdovende zalf!

Hij heeft echt heel veel pijn, zo zielig!

Hoop dat de antibiotica snel aan gaat slaan!

@deda wrote:

Hoi,

Vanmorgen van 6.45 tot 10.45 op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis gezeten…

Na wachten en wachten en wachten en nog meer wachten kregen we eindelijk de arts te zien, het is helaas toch ontstoken, hij heeft nog steeds koorts.

:o WAT SNEU ZEG… :hug:

@deda wrote:

Hoi,

:hug: arm kereltje goed dat jullie dan toch naar het ziekenhuis zijn gegaan hoop dat het snel zal verbeteren. Kan hij eenbeetje plassen of is hij heel bang geworden :frowning:

fai denk dat je beter een ezel kunt nemen :mrgreen:

@miriam wrote:

fai denk dat je beter een ezel kunt nemen :mrgreen:

Hoezo, wil JIJ beweren dat MIJN ZOON een dikzak is of zo… :snooty:

Ezel gaat al mee… :silenced:

Wie dat zeg ik niet… :silenced: :mrgreen:

fai ik bedoelde dat een maxi cosi nooit op een geit gaat die rug is zo hoog :mrgreen: , ezels daarentegen daar kan t wel bij :slight_smile:

en vertel wie is die ezel, word helemaal niet nieuwsgierig :liar:

@miriam wrote:

fai ik bedoelde dat een maxi cosi nooit op een geit gaat die rug is zo hoog :mrgreen: , ezels daarentegen daar kan t wel bij :slight_smile:

en vertel wie is die ezel, word helemaal niet nieuwsgierig :liar:

Nouwww… we hebben al een geit uitgezocht… deze:

En die ezel, :silenced: :silenced: :silenced: houdt lippen stijf op elkaar

arm kereltje goed dat jullie dan toch naar het ziekenhuis zijn gegaan hoop dat het snel zal verbeteren. Kan hij eenbeetje plassen of is hij heel bang geworden

hij vind het plassen niet leuk, hij protesteert ook hevig, maar hij moet van mij.

De paracetamol, en verdovende zalf doen hun werk goed, hij ligt nu gezellig in bed te lachen om de film madagascar.

Deda hoe gaat het nu met hem?

@miriam wrote:

Deda hoe gaat het nu met hem?

Hai Miriam, lief dat je het vraagt.

Op dit moment gaat het gelukkig weer.

Zijn piemeltje heeft weer de normale maat, hij was op een gegeven moment helemaal dik en rood en het deed hem echt heel zeer.

Ik geef hem nu 3x per dag paracetamol, en natuurlijk de antiobiotica (die heeft hij voor 13 dagen meegekregen!)

Hij is weer gewoon Dani, lekker druk en overdag vergeet hij zijn piemeltje helemaal, in bad gaan vind hij ook weer lekker.

Gelukkig hebben we het achter de rug.

weet jij al wanneer jouw zoontje gaat?

gr. silvana

Jenni, hoe is het met Dano?

Oh gelukkig dat het weer gewoon je zoontje is en dat je het achter de rug hebt. :inlove:

Ik denk dat we hem pas volgend jaar lente/zomer laten besnijden dan kan hij gewoon zonder luier en is hij te klein om het zich te herinneren. Waar hier of daar weten we nog niet, ik ben voor hier maar manlief voor daar dus ik ga als we op vakantie gaan deze zomer even op bezoek in de kliniek daar en baseer daar dan mijn besluit op.

Heb veel aan dit topic gehad hoor met name om niet te lang te wachten omdat het zo’n gedoe kan zijn. En ook met wat te doen als hij net besneden is.

:-*

Deda, lekker dat het weer wat beter gaat met Dani! Wat zielig toch, zo’n jochie! Gelukkig is hij nog klein, hopelijk weet hij er later niets meer van!

Miriam: hou er wel rekening mee dat hij een week of drie niet mag zwemmen als hij is besneden. Maar goed… hij is nog klein dus dan is dat nog wel een stuk makkelijker!

Met Dano gaat het prima. Dat gekke gele dingetje is eraf, en het ziet er allemaal goed uit. Nog wel dik en zijn piemel lijkt aan één kant een beetje hard, maar dat zal ook wel door de zwelling komen die nog niet helemaal weg is. Maar hij kan wel weer gewoon volop spelen, normale broeken aan enzovoort… dus het ergste is achter de rug!