HOi!
Ik ben benieuwd wanneer bij jullie je buik een beetje begon te groeien?
Vanaf wanneer kon je zelf aan je buik zien dat je zwanger was?
Ik ben nu 14 weken zwanger maar zie er echt nog niet van. Hebben meer mensen dit?
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
dat is echt bij iedereen anders.
Hoe je postuur etc is…
bij de 1 zie je het met 10 weken pas, en de ander met 20 weken bijv.
Denk gewoon dat je nog even geduld moet hebben
En het ligt eraan hoeveel kindjes je al hebt gehad.
Hoe meer kindjes, hoe harder je buik groeit, althans bij veel meiden is dat het geval.
Ben je slank dan zie je het vaak wel snel, heb je wat meer vet op je buik dan duurt het meestal wat langer voordat je het kan zien.
Maar uiteindelijk is die bij iedereen zichtbaar hoor, als je straks 35 weken zwanger bent dan ben je je buik zo beu, dan wil je graag dat ie weer weg is :lol:
Voor mij is dit de derde, en met 9 weken had ik al moeite om mijn buik voor bekenden verborgen te houden. (vandaar dat mijn oma ook niet verbaasd was toen ik het nieuws vertelde :lol: ).
Ik ben nu 11 weken, en heb echt een duidelijke zwangere buik, ik kan er niet meer omheen, en hem echt niet meer verbergen.
Bij mijn vorige twee zwangerschappen ging het iets minder snel, maar ook wel vlot. Het waren dan ook enorme toeters aan het eind, met alles aan de voorkant.
Het verschilt echt enorm per persoon.
Euhhh… van mij maggie komen hoor;)
Ik ben nu tien weken, zie het zelf wel al een beetje en mijn darmen zijn behoorlijk opgezet. Anderen valt het nog niet echt op.
Als je op google “ontwikkeling foetus” intoetst kom je op de site babybites en daar kun je zien wat je ongeveer kunt verwachten. Erg leuk!
Maaja, tis toch bij iedereen verschillend…
De mijne schoot er met 15wk en 4 dg in één nacht uit :shock:
Serieus, ik ging plat naar bed en stond op met een heuse babybelly!
Denk dus nog heel eventjes geduld
Bij mij ging mijn buik pas serieus groeien na week 23/24 ofzo? Had met week 25 iig pas zwangerschapskleding aan.
Maar ik heb het ingehaald hoor! Heb gewoon een redelijk ‘normale’ 30 weken buik nu.
Dus komt vast goed! En dan kun je lekker showen :mrgreen:
Haha Suzanne,
Ik ren nu iedere ochtend vol verwachting naar de spiegel… maar nee hoor, bij mij schiet er nog niet ineens een buik uit. Misschien over drie weken!!
Bij mijn beide zwangerschappen zag je zo rond 16/17 weken pas een buikje. Vanaf week 19/20 ging het ineens heel hard, vond ik.
mijn vriendin was al 30 weken zwanger maar je zag echt geen buikje.
als je het niet wist zou je het ook niet geloven.
en ik had meteen een buik van was dat dan :shock: :lol:
Hier het gebruikelijke buikje tot week 11/12 toen opeens elke week giga groei.
Ben nu 19 weken en zie er hoogzwanger uit… heb gelukkig een excuus, het zijn er twee, maar vind het ergens wel genant
Mijnes begon ook pas met 17 weken te groeien!!! Daarvoor zag je niets. Maar nu zie je het al heel goed en dat in maar een paar weken!
Bij mijn eerste begon je het te zien na de 17e week…
en bij de tweede met 10 weken al…
ben slank van mezelf dus dan zie je het ook al wat sneller denk ik…
en nu ben ik 23 weken en denken sommigen dat ik al aan de laatste loodjes ben begonnen :mrgreen: … haha…
Ik paste niet meer in mijn broeken vanaf week 7. Eerst maar met het befaamde elastiekje rondgelopen, maar met 8,5 weken toch echt positiebroeken gekocht. En toen bleek dat het twee kindjes zijn!
Ik ben nu 14 weken en heb afgelopen week ook maar nieuwe truitjes gekocht. M’n buik is behoorlijk gegroeid! Eigen kleding past gewoon niet meer (en ik hou niet zo van een blote onderbuik). Ben benieuwd waar dat heen zal gaan ;).
Liefs,
Momemiek
ik ben nu 5 weken zwanger,maar ik weet zeker dat als het groeien op dit tempo doorgaat ik volgende week kan shoppen voor positiebroeken
@merel33 wrote:
ik ben nu 5 weken zwanger,maar ik weet zeker dat als het groeien op dit tempo doorgaat ik volgende week kan shoppen voor positiebroeken
Ik kon met 10 weken ook al positiebroeken kopen, dus denk ook dat het echt bij elke vrouw anders is.
ik zag het zelf al vrij vroeg, met 10 weken zeker alwel, anderen vonden het wel meevallen en nu met bijna 22 weken hoor ik steeds 'nou dan mag je nog heel wat gaan groeien" :lol:
Maarre qua kilo’s gaat het hard, al 7 inmiddels, zit helaas allemaal op mijn benen :? Komt misschien omdat ik toch wel erg mager was, was 2 jaar terug 17 kilo afgevallen en misschien denkt mijn licaam nu dathet flink reserves moet gaan verzamelen ofo :?
bij de eerste met 6/7 weken al positiebroeken. Kon de strakke eigen broeken niet hebben aan mijn buik. En bij de 2de met week of 8. Kon het strakke niet hebben ivm misselijkheid. Groeien ging dus vanaf die tijd, maar het is individueel zo verschillend. Sommige beginnen pas in de 20 weken…
hoihoi
Ik ben stevig en bij mij duurt het dus een tijdje voordat je het kan zien.
Ik ben nu 17 weken en zie zelf als ik ga liggen dat hij iets groter begint te worden maar waarschijnlijk is het voor de rest pas rond de 25 30 weken zichbaar en dan nog zullen ze zich afvragen of ik zwanger ben of aangekomen
groetjes
marlies
elke week vallen er een paar broeken af die niet meer passen heb er nu nog 1 en daar moet de bovenste knoop van open dus eigenlijk ook niet meer dus dat word in de jurkjes