Wanneer begint buik te groeien?

ik loop nu al volop in de positiekleding hoor…

iedereen van de vrienden weet het al omdat ik het met geen mogelijkheid meer kan verbergen…ook lastig hoor…

Met 7 weken ging ik trouwen en mijn jurk ging al bijna niet meer normaal dicht! En met 10 weken zag je echt een buik buik! Nu met 17 weken is het net of ik hoog zwanger ben!

Mijn zusje is ook zwanger nu …15 weken en bij haar zie je nog nagenoeg niets…echt verschillend bij iedereen…maar waar dat nu mee te maken heeft…dat vraag ik me af!

@ingemamavan2 wrote:

elke week vallen er een paar broeken af die niet meer passen heb er nu nog 1 en daar moet de bovenste knoop van open dus eigenlijk ook niet meer dus dat word in de jurkjes

Hihi hier ook, mijn gewoonpassende broeken liggen in de kast, zitten echt niet lekker meer, dus doe het nu met de voorheen wat ruimer zittende broeken, die passen nu perfect :thumbup:

@femmie wrote:

@ingemamavan2 wrote:
elke week vallen er een paar broeken af die niet meer passen heb er nu nog 1 en daar moet de bovenste knoop van open dus eigenlijk ook niet meer dus dat word in de jurkjes

Hihi hier ook, mijn gewoonpassende broeken liggen in de kast, zitten echt niet lekker meer, dus doe het nu met de voorheen wat ruimer zittende broeken, die passen nu perfect :thumbup:

Femmie, dat is herkenbaar. Heb ooit ook es wat broeken gekocht die later net te wijd waren, is nu ideaal :slight_smile:

ja heerlijk he, was eerst altijd hijsen met die broeken heel de tijd, en nu blijft ie zitten en het valt stiekumpjes toch niet op voor de buitenwereld :mrgreen:

@BiancaRamon wrote:

ik loop nu al volop in de positiekleding hoor…

iedereen van de vrienden weet het al omdat ik het met geen mogelijkheid meer kan verbergen…ook lastig hoor…

is inderdaad erg lastig. Heb ik nu dus ook. Pas geen broeken meer en mijn truitjes en shirts zijn ook te klein. Kan alleen nog van die wijde truien aan, maar dat is met dit weer ook niet echt lekker. Fijn dat je vrienden het weten dan want dat is bij mij niet het geval en ik kan het nu echt bijna niet meer verbergen.

k heb altijd gewoon mijn eigen shirtjes gepast, op het laatst pas wat positiekleding. Mijn buik groeide pas met een week of 30. Iedereen was ook verbaasd dat ik een kind had :lol:

Whhaaa morgen 14 weken, ben benieuwd of ik wakker wordt met een dikke buik, haha (zie berichtje Suzanne op pagina 1).

Hoewel je het bij mij toch al echt kunt zien, sommige mensen vragen er zelfs naar :inlove:

bij mij zag je het al heel snel, meteen week of 5

maar het is de vierde dus ik vond dat op zich wel normaal :mrgreen:

ik ben nu dan een maandje verder en nu loop ik dus ook in positiebroeken en trainingsbroeken de rest zit echt niet meer :oops:

mijn laatste broek heb ik vanmorgen ook aan de kant kunnen hangen nu passen ze echt niet meer ik heb nu nog een paar rokjes die nog passen en jurkjes en dat word nieuwe broeken laten maken door mijn moeder

waarom maken ?

ik ben zelf smal en lang heb lengtemaat 36 en er is 1 broek die aan kan al positie broek maar die is 120 euro vind ik iets te veel voor die paar maanden